You are currently viewing سایت Works on WoA لیستی از بازی هایی که می توانند روی لپ تاپ های ARM اجرا شوند را در اختیار شما قرار می دهد

سایت Works on WoA لیستی از بازی هایی که می توانند روی لپ تاپ های ARM اجرا شوند را در اختیار شما قرار می دهد


اولین لپ تاپ ها بالاخره مجهز شدن به پردازنده های اسنپدراگون X معرفی شد و این تراشه ها همراه با پیشرفت های نرم افزاری نوید افزایش کارایی بزرگ را برای ویندوز روی بازو می دهند. کوالکام و مایکروسافت قبلاً به بهبود پشتیبانی از بازی و یک وب سایت جدید به نام ” اشاره کرده اند.روی WoA کار می کند» می تواند به شما در ردیابی بازی های پشتیبانی شده کمک کند.

وب سایت Works on WoA می تواند کمک بزرگی به خریداران محصولات ویندوز مبتنی بر لوگو باشد

سایت اینترنتی روی WoA کار می کند یک وب سایت جدید است که از بازی رایانه شخصی در دستگاه های Arm Windows (از طریق Windows Central) لیست مایکروسافت همچنین در کنفرانس توسعه دهندگان خود در این هفته به این وب سایت اشاره کرد.

ممکن است بپرسید این وب سایت چگونه کار می کند؟ خب، این پلتفرم بازی ها را به چهار دسته تقسیم می کند: بی عیب، قابل بازی، قابل بازی و غیرقابل بازی. شرایط بی عیب به این معنی است که عنوان مورد نظر از کیفیت خوبی برخوردار باشد 1080p/60fpss و بی عیب و نقص کار می کند. در حالی که وضعیت قابل پخش به این معنی است که s 1080p و 30fps با اشکالات یا مشکلات “حداقل” کار می کند.

اگر بازی مانند “مناسب» ثبت نام کنید، چی؟ وب سایت این برچسب را به عنوان “داشتن اشکالاتی که ممکن است بر تجربه بازی تاثیر بگذارد” تعریف می کند. ناگفته نماند که “غیرقابل پخش” به این معنی است که عنوان مورد بحث به دلیل “سیستم های ضد تقلب یا سایر مشکلات” هنوز توسط این پلتفرم پشتیبانی نمی شود.

خوشبختانه، برخی از عناوین محبوب اکنون می توانند بر روی پردازنده های Kolacom اجرا شوند

Works on WoA در حال حاضر 1481 عنوان را فهرست می‌کند و دارای برخی بازی‌های محبوب است که قابل بازی یا پخش در رایانه‌های شخصی اسنپدراگون هستند.بی عیب و نقص“هستند. از جمله این عناوین می توان به The Witcher 3، Baldur's Gate 3، Spider-Man و Red Dead Redemption 2 نقل شده. چندین بازی معروف دیگر مانند Diablo 4 و Cyberpunk 2077 به عنوان “مناسبفهرست شده اند.

ما خوشحالیم که چنین منبعی را برای ویندوز در Arm می بینیم، اما امیدواریم این سایت از گزارش های کاربران نیز پشتیبانی کند. همینطور ProtonDB این برای لینوکس و Steam Deck است. در هر صورت، این لپ‌تاپ‌های جدید قرار نیست پلتفرم‌های بازی باشند، اما همچنان خوشحالیم که سطح مناسبی از پشتیبانی را مشاهده می‌کنیم.