You are currently viewing سامسونگ گلکسی A83 با طراحی خلاقانه در حال توسعه است؟

سامسونگ گلکسی A83 با طراحی خلاقانه در حال توسعه است؟


در سال 2019 بود گلکسی A80 این دوربین با طراحی نوآورانه دوربین چرخشی معرفی شد. سامسونگ همچنان به عرضه گوشی های سری A مانند Galaxy A0x، Galaxy A1x، Galaxy A3x، Galaxy A5x و غیره ادامه می دهد. اما از زمان رونمایی از گلکسی A80، دیگر شاهد عرضه گوشی جدید سری A8x نبودیم. اکنون افشای اطلاعات جدید نشان می دهد که گلکسی A83 توسط سامسونگ در حال توسعه است.

سامسونگ گلکسی A83 گواهی BIS را دریافت کرد

یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ در میان داده های گواهی BIS (دفتر استانداردهای هند) مشاهده شده است. اگرچه هیچ تایید رسمی در مورد نام این دستگاه وجود ندارد. اما گمانه زنی ها حاکی از آن است که این گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی A83 عرضه خواهد شد. متأسفانه، لیست گواهی BIS هیچ یک از مشخصات این گوشی هوشمند را فاش نمی کند.

گلکسی A80

اکنون،بخیه می زند گوشی های جدید سری A سامسونگ نسخه های کوچکتری از پرچمداران سری گلکسی اس هستند، با توجه به اینکه گلکسی A80 طراحی منحصر به فردی داشت، می توان انتظار داشت که گلکسی A83 آینده نیز از طراحی خاصی برخوردار باشد. البته با توجه به اینکه نام این دستگاه هنوز تایید نشده است، اطلاعات گفته شده تنها حدس و گمان است.

گوشی میان رده جدید سامسونگ در راه است

همچنین اخبار جدید در مورد گلکسی F55 5G شایعه شده است که سامسونگ این گوشی هوشمند را در تاریخ 27 می در هند عرضه خواهد کرد. به نظر می رسد این دستگاه دارای مشخصات مشابهی باشد گلکسی M55 خواهد داشت. از ویژگی های کلیدی این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی FullHD+، رم LPDDR4x، حافظه داخلی UFS 2.2 و باتری 5000 میلی آمپری با ظرفیت بالا اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی M55 5G از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال) بهره می برد. گلکسی M55 5G دارای قاب پشتی پلاستیکی است، اما انتظار می رود گلکسی F55 5G دارای یک قاب پشتی چرمی باشد. اکنون، گلکسی F55 5G با نام گلکسی C55 در چین فروخته شد.

سامسونگ گلکسی A80 (Galaxy A80) با دوربین پاپ آپ چرخان رسما معرفی شد.

نطر شما چی هست؟