You are currently viewing سامسونگ گلکسی تب اس 10 اولترا احتمالا با تاخیر عرضه می شود.

سامسونگ گلکسی تب اس 10 اولترا احتمالا با تاخیر عرضه می شود.


در سال های اخیر، سامسونگ برنامه منظمی برای عرضه تبلت های پرچمدار خود نداشته است. بنابراین ما هنوز مطمئن نیستیم که سری جدید Galaxy Tabs چه زمانی عرضه می شود. اما جدیدترین شایعات ادعا می کنند که غول کره ای در توسعه مدل اولترا تبلت خود با مشکلاتی مواجه شده است و احتمالاً به معنای گلکسی تب اس 10 اولترا سال آینده است. یه سری گوشی این 25 معرفی خواهد شد.

جزئیات مربوط به مشکل توسعه Galaxy Tab S10 Ultra سامسونگ در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مشخص نیست که آیا مدل‌های ارزان‌تر سری Tab S10 در کنار برادر بزرگ‌ترشان عرضه می‌شوند یا خیر. اما یک حساب کاربری در X (توئیتر سابق) با نام “انجام دهیدگفته می شود مدل اولترا تبلت سامسونگ در سال آینده در کنار سری بعدی گوشی های پرچمدار این شرکت عرضه خواهد شد.

آخرین باری که سامسونگ همزمان از گوشی‌ها و تبلت‌های پرچمدار خود رونمایی کرد، در سال 2022 بود که خانواده گلکسی اس 22 و سری تب اس 8 در همان مراسم رونمایی شدند. به احتمال زیاد سامسونگ قصد دارد محصولات 2025 خود را با همین مدل معرفی کند. اما این افشاگر به جزئیاتی در مورد مشکل کره ای ها در توسعه تبلت جدید خود اشاره نکرد.

Galaxy Tab S10 Ultra

سامسونگ در مورد پردازنده تبلت بعدی گزینه های جذابی دارد!

کوالکام اخیرا از پردازنده های اسنپدراگون ایکس الیت و اسنپدراگون ایکس پلاس و همچنین اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رونمایی کرده است. اکتبر کره ای ها همچنین Exynos 2500 را در دو مدل در نظر می گیرند هشت و ده هسته ای معرفی شد مدل اول برای گوشی ها و مدل دوم برای تبلت ها و لپ تاپ ها طراحی شده است.

همانطور که گفته شد و با توجه به ابعاد غول پیکر گلکسی تب اس 10 اولترا، این تبلت ظرفیت کافی برای خنک کردن تمامی پردازنده هایی که نام بردیم را دارد. اما متاسفانه به نظر می رسد سامسونگ در انتخاب پردازنده مناسب دچار تردید شده است. کره ای ها می توانند با انتخاب پردازنده خود از پرداخت مبالغ هنگفت به کوالکام اجتناب کنند.

اما این راه حل تبلت پرچمدار سامسونگ برای رقابت با آن است آیپدها اپل جدید که با پردازنده M3 ارائه می شود، دست خالی مانده است. استفاده از پردازنده های کوالکام نیز قیمت تمام شده این محصولات را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در هر صورت به نظر می رسد سامسونگ راه سختی در پیش دارد و تصمیم این شرکت تاثیر زیادی بر هویت تبلت و جایگاه آن در بازار دارد.

نطر شما چی هست؟ اگر جای سامسونگ بودید، کدام مسیر را برای تبلت های سری گلکسی تب اس 10 انتخاب می کردید؟