You are currently viewing سامسونگ رسما عرضه ساعت های ممتاز گلکسی را در آینده تایید کرد

سامسونگ رسما عرضه ساعت های ممتاز گلکسی را در آینده تایید کرد


طی اعلامیه گزارش مالی سامسونگ برای سه ماهه اول سال 2024این شرکت جزئیات مهمی را در مورد دستگاه های پوشیدنی آینده خود از جمله حلقه کهکشان و گلکسی واچ آینده را تایید کرد. طبق اعلام غول فناوری کره ای، این شرکت در آینده نگاه خواهد کرد Galaxy Watch Premium در اشکال مختلف طراحی ارائه خواهد شد.

ساعت های ممتاز گلکسی سامسونگ

سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی فاش کرد که قصد دارد اکوسیستم گلکسی را با معرفی ابزارهای پوشیدنی جدید از جمله حلقه گلکسی تقویت کند. این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد یک گلکسی واچ پریمیوم را عرضه کند. سامسونگ ممکن است به مدل آتی “Ultra” در سری Galaxy Watch اشاره کرده باشد. پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ ممکن است سه نسخه از گلکسی واچ 7 را عرضه کند که یکی از آنها گلکسی واچ 7 است. نمایشگر مربعی خواهد بود.

ساعت های ممتاز گلکسی سامسونگ

همچنین در گزارش دیگری از گلکسی واچ 7 خبر دادیم 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. گزارش های قبلی همچنین ادعا می کردند که سامسونگ ممکن است یک تراشه اگزینوس 3 نانومتری در گلکسی واچ 7. ترکیبی از طراحی جدید مربعی، تراشه 3 نانومتری پیشرفته و دو برابر ظرفیت ذخیره سازی می تواند منجر به تجربه ممتازتری شود و این ساعت هوشمند احتمالاً با اپل واچ اولترا 2 رقابت خواهد کرد.

همچنین شایعه شده است که سامسونگ در حال کار بر روی ساعت ارزان‌تری از سری Galaxy Watch خود است. گفته می شود نام این مدل گلکسی واچ 4 (2024) است و می تواند امسال عرضه شود. همچنین ممکن است این ساعت فقط بهبودهای جزئی را نسبت به Galaxy Watch 4 اصلی که در سال 2021 عرضه شد، ارائه دهد.

انتظار می‌رود سری جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 7 سامسونگ در کنار گلکسی رینگ و گوشی‌های تاشو جدید این شرکت گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در رویدادی در 20 ژوئیه 1403 به صورت رسمی ارائه شود.

نظر شما در مورد ساعت های ممتاز گلکسی سامسونگ چیست؟