You are currently viewing سامسونگ اپل را برای هشدارهای باگ آیفون به سخره می گیرد

سامسونگ اپل را برای هشدارهای باگ آیفون به سخره می گیرد


سامسونگ به خوبی از باگ های هشدار آیفون آگاه است. این باگ باعث می شود که گوشی هنگام پخش زنگ ساعت بی صدا باشد. کره ای ها فرصت را برای تمسخر رقیب سنتی خود از دست ندادند. گزارش مشکلات آلارم آیفون از چند روز پیش آغاز شد. اما به نظر می رسد که کاربران ماه هاست با مشکل مشابهی دست و پنجه نرم می کنند.

سامسونگ از این فرصت به خوبی استفاده می کند

به گزارش androidheadlines، اکانت اینستاگرام سامسونگ در انگلستان اخیراً موضوعی را منتشر کرده است که کوپرتینویی‌ها را در مورد این موضوع اذیت می‌کند. آنها در این ویدیوی کوتاه از میم «دی جی سگ» به همراه ریمیکس آهنگ زنگ خود استفاده کردند. در این حلقه عبارت “آرامش بخواب، زنگ هشدار به صدا در می آید.” استفاده شده. همچنین در متن این پوستر آمده است: «از کاربران ساسونگ خواسته شده است که امروز به موقع از خواب بیدار شوند.» با این حال، ناگفته نماند که سامسونگ با این حرکت، یک سیب او هدف گرفت

اپل در تلاش است تا باگ آلارم آیفون را برطرف کند

این مشکل همه گوشی های اپل را تحت تاثیر قرار نمی دهد، اما تعداد کسانی که این مشکل را گزارش کرده اند به اندازه ای زیاد است که نیاز به اقدام فوری اپل دارد. همچنین، هیچ کس دوست ندارد یک جلسه مهم را از دست بدهد یا به دلیل وجود اشکال در گوشی خود بخوابد.

علت دقیق این مشکل در حال حاضر ناشناخته است. کاربران آیفون در تلاشند تا راهی برای حل این مشکل پیدا کنند. اما به عنوان یک قاعده، این وظیفه اپل است که آن را ارائه دهد به روز رسانی، خطا را برطرف کنید. این آپدیت باید خیلی زودتر منتشر می شد، اما به نظر می رسد اپل قبلاً به اندازه کافی این موضوع را جدی نمی گرفت.

در این زمینه باید به این نکته اشاره کرد که سامسونگ سابقه درخشانی در تمسخر اپل دارد. مثلا کره ای ها وقتی اپل هدفون را جک می کنند حذف کردها این کار را کردند. همچنین زمانی که کوپرتینویی ها شارژر سامسونگ در خارج از جعبه گوشی های خود فرصت را از دست نداد و جالب اینکه خود سامسونگ نیز همین کار را با گوشی های خود انجام داد. اما خوشبختانه برخلاف موارد قبلی، بعید به نظر می رسد که باگ مذکور را در گوشی های گلکسی مشاهده کنیم.