You are currently viewing ساخت اولین آیفون تاشو / اپل به سامسونگ تحویل داده شد + عکس

ساخت اولین آیفون تاشو / اپل به سامسونگ تحویل داده شد + عکس


به گزارش دیجیاتو، سامسونگ دیسپلی برای توسعه و تولید دستگاه های تاشو با اپل به توافق رسیده است. بر اساس این گزارش، انتظار داریم که سازنده آیفون سال آینده اولین محصول مجهز به نمایشگر تاشو را معرفی کند و عرضه اولین آیفون تاشو تا پایان سال 2026 به تعویق بیفتد.

این گزارش با استناد به منابع صنعتی در زنجیره تامین، از توافق اپل با Samsung Display برای توسعه دستگاه‌های تاشو خبر داد. در حال حاضر جزئیات زیادی نداریم، اما امیدواریم در آینده اطلاعات بیشتری به دست آوریم. اما همانطور که شنیده شد این محصول iPhone Flip نام خواهد داشت و شباهت زیادی به Samsung Galaxy Z Flip 5 دارد.

اولین آیفون تاشو سامسونگ با نمایشگر

بر Hluber پوشیده نیست که اپل در حال تسریع تلاش های خود برای توسعه محصولات تاشو است. پیش از این شایعاتی مبنی بر عرضه نشدن اولین گوشی تاشو اپل تا سال 2027 منتشر شده بود.اما گزارش اخیر وب سایت 9to5Mac حاکی از آن است که اپل قصد دارد تولید انبوه این محصول را از اواخر سال 2026 آغاز کند.

علاوه بر این، گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه غول فناوری آمریکایی تولید انبوه دستگاه تاشو 20.3 اینچی را در اواخر سال 2025 آغاز خواهد کرد. منابع در زنجیره تامین صفحه نمایش همچنین گزارش دادند که اپل در حال توسعه یک دستگاه هیبریدی تاشو 20 اینچی است که به سال 2026 موکول خواهد شد. یا 2027

ظهور اولین آیفون تاشو، تهدیدی برای گوشی های تاشو سامسونگ

همکاری گسترده اپل با Samsung Display تهدیدی برای بخش موبایل سامسونگ در بازار جهانی است. سامسونگ در حال حاضر مالک بازار گوشی های هوشمند تاشو است و ورود اپل به این بخش می تواند ضربه مهلکی به سلطه این شرکت کره ای وارد کند! آیا سامسونگ با این همکاری خود را می کشد یا برنامه های بزرگتری در سر دارد؟

منبع:

اقتصاد آنلاین

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)