You are currently viewing رنگ های سری آیفون 16 لو رفت

رنگ های سری آیفون 16 لو رفت


مینگ چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل، پیش بینی خود را در مورد رنگ بندی سری آیفون 16 طی توییتی بیان کرد. با توجه به سابقه عالی کو در افشای اطلاعات اپل، می توانیم تا حدی به سخنان او اعتماد کنیم. گوشی های اپل احتمالا در ماه سپتامبر انتظار می رود معرفی و تحویل آنها در پایان همان ماه انجام می شود.

رنگ بندی سری آیفون 16 تا حد زیادی مشابه نسل قبل خواهد بود

به گزارش phonearena، توییت Kuo می گوید که آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس در رنگ های مشکی، سفید (یا نقره ای)، خاکستری (یا تیتانیوم) و صورتی در دسترس خواهند بود. شبیه این رنگ است گل سرخ رنگ را تغییر دهید آبی تیتانیوم جاری خواهد بود. آیفون 16 و آیفون 16 پلاس در رنگ های مشکی، سبز، صورتی، آبی و زرد عرضه خواهند شد. در مقایسه، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در رنگ های آبی، صورتی، سفید، سبز و مشکی عرضه شدند.

اگر پیش‌بینی کو در مورد گزینه‌های رنگی برای مدل‌های پایه آیفون 16 درست باشد، رنگ سفید جایگزین رنگ زرد خواهد شد. تحلیلگر مورد بحث اضافه می‌کند که اپل می‌تواند نام‌های جدیدی را برای رنگ‌هایی که قبلاً استفاده می‌کند انتخاب کند. او همچنین گفت که حتی این احتمال وجود دارد که اپل برای رنگ یکی از محصولات آینده خود که در حال حاضر از آن استفاده می کند نامی انتخاب کند، اما این دو محصول از نظر رنگ یکسان نخواهند بود.

کاربر X با نام @ArnaudDucouret، در صورت صحت پیش‌بینی، تصویری از طراحی سری آیفون 16 پرو منتشر کرده است. اگر چنین است، این اولین باری خواهد بود که سری Pro دارای حافظه های گل رز و کنسرو می باشد آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس که در سال 2015 برای احیا برای کاربران راه اندازی شدند. اگرچه بسیاری تصور می‌کردند که آیفون 6 اس رزگلد برای جذب خریداران زن آیفون ساخته شده است، اما اپل از این رنگ برای القای حسی لوکس و ممتاز به محصول خود استفاده کرد.

نظر شما در مورد رنگ های سری آیفون 16 چیست؟