You are currently viewing رفع مشکل ثبت نام مشتریان به عنوان مهمان در سفارشات ووکامرس – وردپرس جدید

رفع مشکل ثبت نام مشتریان به عنوان مهمان در سفارشات ووکامرس – وردپرس جدید


اگر از ووکامرس به عنوان فروشگاه ساز استفاده می کنید، ممکن است با مشکلاتی مواجه شده باشید. یکی از مشکلات، مشکل ثبت نام مشتریان به عنوان مهمان در سفارشات ووکامرس است. یعنی اگر مشتری بدون ورود به سایت شما از شما خرید کند، سفارش به عنوان مهمان ثبت می شود. برای حل این مشکل پیشنهاد می کنم تا پایان این آموزش ما را همراهی کنید زیرا قصد داریم شما را با نحوه حل مشکل ثبت نام مشتری به عنوان مهمان در سفارشات ووکامرس برای ملاقات

مشکل ثبت نام مشتریان به عنوان مهمان در سفارشات WooCommerce را برطرف کنید

باید توضیح دهیم که وقتی مشتری با ایمیلی که در سایت ثبت کرده خریدی انجام می دهد، به عنوان مشتری ثبت می شود نه مهمان. با این کار کاربر می تواند پس از خرید وارد حساب کاربری خود شده و سپس اطلاعات خرید خود را مشاهده کند. برای این کار، ساده ترین راه اضافه کردن یک کد به فایل قالب است.

برای این کار از قسمت View بر روی گزینه Shell Editor کلیک کنید. سپس فایل توابع پوسته (functions.php) را باز کنید و قطعه کد زیر را به انتهای آن فایل اضافه کنید:

function mihanwp_set_customer_email($order,$data){
    $email = $data('billing_email');
    if(email_exists($email)){
        $user = get_user_by('email',$email);
        $order->set_customer_id($user->ID);
    }
}
add_action('woocommerce_checkout_create_order','mihanwp_set_customer_email',10,2);

گاهی ممکن است پس از افزودن کد بالا به فایل قالب با خطا مواجه شوید. در این صورت باید کدهای وارد شده را مجددا بررسی کنید. زیرا معمولا خطای پیش آمده در این قسمت مربوط به کم بودن منابع سرور یا مشکل در کدنویسی است. پس از وارد کردن کد و ذخیره فایل مشاهده خواهید کرد که وقتی مشتری که قبلا در سایت شما ثبت نام کرده است مجددا از شما خرید کند، سفارش با ایمیل مشتری ثبت می شود.

بیشتر بخوانید: آموزش تبدیل تصاویر به WebP در وردپرس

خلاصه: مشکل ثبت نام مهمان مشتری در سفارشات ووکامرس برطرف شد

ووکامرس به عنوان محبوب ترین فروشگاه ساز وردپرس دارای انواع مختلفی از خطاها است که یکی از آنها می تواند مشکل ثبت نام مشتری به عنوان مهمان در سفارشات ووکامرس باشد. این خطا را می توان با افزودن مقداری کد به فایل قالب اصلی برطرف کرد. در این مقاله حل مشکل ثبت نام مشتری به عنوان مهمان در سفارشات ووکامرس را به شما معرفی کردیم. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.