You are currently viewing رفع خطای کد ارز نامعتبر ISO 4217 – وردپرس جدید

رفع خطای کد ارز نامعتبر ISO 4217 – وردپرس جدید


اگر صاحب سایت فروشگاهی هستید و از ارز تومان استفاده می کنید، امکان پذیر است خطای کد ارز ISO 4217 نامعتبر است در واقع، این خطا در ابزار کنسول جستجوی گوگل رخ می دهد و معمولا در صفحات محصول دیده می شود. اگر شما نیز با این خطا مواجه هستید نگران نباشید زیرا ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تصحیح خطای ISO 4217 بیایید با هم کاملاً آشنا شویم. امیدوارم تا پایان این آموزش ما را همراهی کنید.

خطا علت کد ارز ISO 4217 نامعتبر است

اگر با خطای Invalid Currency Code ISO 4217 در کنسول جستجوی گوگل مواجه شدید، به این معنی است که قیمت یا واحد پولی محصولات فروشگاه شما استاندارد نیست. در واقع هر کشوری باید واحد پولی خاص خود را تعریف کند. از آنجایی که ایران دارای دو واحد ارزی ریال و تومان است، این موضوع باعث می شود در صفحه محصول با خطا مواجه شوید.

اگر خطای کد ارز را در کنسول جستجوی گوگل خود مشاهده کردید، بهتر است بررسی کنید که ارز روی چه چیزی تنظیم شده است. فقط به یکی از صفحات محصول خود بروید و سپس از آن صفحه بازرسی کنید. حالا باید ببینید واحد پول شما چیست. اگر ارز روی IRT تنظیم شده است باید آن را به IRR تغییر دهید که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش حل مشکل واحد ارز ISO 4217

برای رفع خطای کد ارز ISO 4217 باید از طریق تنظیمات فروشگاه خود ارز را روی ریال قرار دهید و سپس تمامی محصولات را به ریال تعریف کنید. اما مطمئناً اگر محصولات زیادی دارید، قطعاً این روش برای شما مناسب نیست. اما نگران نباشید، می توانید به روش دیگری از شر مشکلات کد ارز ISO 4217 در کنسول جستجوی گوگل خود خلاص شوید.

  • تغییر واحد ارز: اگر از وردپرس استفاده می کنید، کافی است به تنظیمات ووکامرس، تنظیمات فروشگاه، پیکربندی ارز بروید و سپس واحد پول خود را تغییر دهید.
  • تغییر دستی کدها: همچنین می توانید به صورت دستی کد priceCurrency را روی مقدار IRR تنظیم کنید.
  • استفاده از ووکامرس فارسی: یکی از ساده ترین راه های رفع این خطا نصب و فعال سازی افزونه فارسی ووکامرس در سایت است. با نصب این افزونه این خطا به صورت خودکار از بین می رود.

بیشتر بخوانید: آموزش ثبت دامنه رایگان بدون پرداخت هزینه

سوالات متداول

این خطایی است که به دلیل انتخاب اشتباه ارز در کنسول جستجوی گوگل ظاهر می شود.

خلاصه: خطای کد ارز نامعتبر ISO 4217 را در Google Quesnel برطرف کنید

اگر یک فروشگاه آنلاین ووکامرس دارید، ممکن است با خطای ISO 4217 کد ارز نامعتبر در کنسول جستجوی گوگل خود مواجه شده باشید. در واقع این خطا زمانی رخ می دهد که واحد پول سایت شما به خوبی تنظیم نشده باشد. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.