You are currently viewing راهنمای خرید کانتینر ابری؛  بدون نگرانی یک سرویس PaaS بخرید

راهنمای خرید کانتینر ابری؛ بدون نگرانی یک سرویس PaaS بخرید


فهرست:

آیا به دنبال بستری برای برنامه خود هستید اما نمی دانید چگونه بهترین کیفیت را با کمترین قیمت دریافت کنید؟ آیا دچار قطعی خدمات و بی ثباتی شده اید و به دنبال راهی برای جبران آن هستید؟ استفاده از کانتینر ابری به شما این امکان را می دهد تا برنامه های مورد نیاز خود را بدون وقفه با ویژگی های پیشرفته و بدون نیاز به دانش فنی اجرا کنید. در ادامه این مطلب با «کانتینر ابری اروان» بیشتر آشنا می شوید.

ظرف ابر چیست؟

کانتینر ابری مجموعه ای فشرده از تمام ابزارهای مورد نیاز برای توسعه نرم افزار است. این مجموعه شامل: سخت افزار سرور، تنظیمات و تنظیمات و بخشی از زیرساخت نرم افزار می باشد. مسئولیت ارائه کل این مجموعه بر عهده ارائه دهنده خدمات است و توسعه دهنده یا کاربر نگران این موارد نخواهند بود. به عبارت دیگر، برای مدیریت برنامه های کاربردی در یک کانتینر ابری نیازی به دانش فنی زیرساخت ندارید. کانتینر ابری به پلتفرم ابری و سرویس PaaS نیز معروف است.

پلتفرم ابری ابر اروان بستری برای اجرای اپلیکیشن های شما در قالب یک کانتینر ابری است و با مزایای فراوانی که دارد، انتخاب درستی برای مدیریت هزینه ها و ساده سازی فرآیندهای فنی توسعه نرم افزار است. به خصوص اگر در ابتدای سفر هستید یا دانش فنی در تنظیمات و زیرساخت ندارید. در محفظه ابری ابر اروان، خود ابر اروان تمامی مراحل و فرآیندهای پیکربندی، تنظیمات و حتی بخشی از زیرساخت نرم افزار را انجام می دهد. فقط باید روی توسعه اپلیکیشن خود و ارائه داده تمرکز کنید.

تفاوت بین PaaS و SaaS و IaaS چیست؟

اگر به توسعه محصول فکر می کنید، حتماً نام خدمات IaaS و PaaS را شنیده اید. در این میان سرویس SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) وجود دارد که در آن تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری سرویس، ارائه و نگهداری می شوند و شما فقط بر روی محتوا تمرکز می کنید. بنابراین در توسعه محصول، شما زیاد با یک سرویس SaaS سروکار ندارید.

اما هنوز دو گزینه مهم دیگر برای انتخاب وجود دارد. در یک سرویس IaaS، شما مسئولیت برخی از زیرساخت ها را بر عهده می گیرید و ارائه دهنده خدمات (مانند ابر آروان) بستری را برای استقرار آن زیرساخت، از جمله سرورها و هسته های پردازنده در اختیار شما قرار می دهد. در یک سرویس PaaS، بیشتر زیرساخت های فنی به عهده ارائه دهنده خدمات خواهد بود و شما بر توسعه نرم افزار خود تمرکز خواهید کرد.

به عبارت دیگر، اگر مبتدی هستید یا دانش فنی کافی در مورد زیرساخت ندارید و می خواهید نرم افزار خود را اجرا و ارتقا دهید، بهتر است از سرویس PaaS یا کانتینر ابری Arwan Cloud استفاده کنید.

مزایای استفاده از کانتینر ابر اروان

راه های دیگری برای توسعه نرم افزار وجود دارد، اما استفاده از محفظه ابری آروان کار شما را بسیار آسان می کند که دیگر نیازی به روش های دیگر ندارید. در مقاله زیر با مهم ترین مزیت های سرویس PaaS ابر اروان آشنا شده و اهمیت آن را برای هر توسعه دهنده ای درک خواهید کرد.

مقیاسسازگاری خودکار

اگر بخواهید از روز اول منابع زیادی سفارش دهید، باید هزینه بالایی بپردازید. اما کمبود منابع پردازشی نیز به معنای از دست دادن ثبات سرویس و از دست دادن شما است. بنابراین اگر می خواهید نرم افزار شما همیشه کار کند، راه حل شما چیست؟

استفاده از محفظه ابری به شما امکان می دهد از مقیاس خودکار استفاده کنید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که در زمان استفاده نکردن از نرم افزار خود پول غیر ضروری را خرج نکنید و هر زمان که نیاز بود – به صورت خودکار – منابع بیشتری به آن اختصاص داده شود تا نرم افزار شما دچار مشکل نشود.

هزینه ها تامصرف

شما فقط برای چیزی که استفاده می کنید هزینه می پردازید. اگر نرم افزار شما کار نمی کند، حساب شما شارژ نمی شود. این سوال به ویژه برای مدیریت هزینه های شما اهمیت دارد و کار شما را راحت تر از قبل می کند.

آدرس را تنظیم کنید IP

در محفظه ابری ابر اروان می توانید یک آدرس IP به نرم افزار و اطلاعات آن اختصاص دهید تا در هر نقطه از اینترنت قابل دسترسی باشد. اگر نمی خواهید نرم افزاری را در کانتینر ابر آپلود کنید، این ویژگی برای شما مفید خواهد بود.

اتصال دیسکبه طور دائم به ظرف

در محفظه ابری، اطلاعات نرم افزار شما می تواند به طور دائم ذخیره شود. زیرا دیسک های ماندگار به کانتینر متصل هستند و وظیفه نگهداری این اطلاعات را بر عهده دارند. هنگام خرید سرویس کانتینر ابری، می توانید این دیسک های ماندگار را با حجم مورد نظر خود انتخاب کنید.

راحتی در استفاده

Arvan Cloud Container با بهره‌گیری از API استاندارد Kubernetes، عملیات و استفاده از کانتینر ابری را ساده کرده است. همچنین برای راه اندازی و فعال سازی بستر ابری ابر اروان نیازی به دانش فنی ندارید. برای اطلاعات بیشتر بد نیست مقاله اختصاصی Kubernetes را بخوانید.

علاقهمندی از DNS و CDN ابر اروان

با استفاده از سرویس PaaS از مزایای Cloud DNS و Cloud CDN بهره مند خواهید شد. در محفظه ابری Arwan، شما – به طور خودکار – در پشت CDN ارائه دهنده خدمات قرار می گیرید که ایمن تر است و دسترسی به داده های شما را آسان تر می کند.

سرویس کانتینر ابری را با چند کلیک ساده بخرید!

اگر قصد خرید کانتینر ابری را دارید، ما به شما سرویس «کانتینر ابر اروان» را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید آن را با چند کلیک ساده و بدون دانش فنی خاص اجرا کنید. فقط باید بدانید که برای شروع به چند منبع نیاز دارید و تنظیمات ساده را انجام دهید. همچنین یک راهنمای ویدیویی برای ساختن اولین سرویس PaaS شما در صفحه معرفی کانتینر ابری وجود دارد که شما را به صورت گام به گام مراحل را طی می کند.

به این پست اشاره کنید