You are currently viewing تمامی بازارها Samsung Galaxy Z Fold 6 را با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy تجربه خواهند کرد.

تمامی بازارها Samsung Galaxy Z Fold 6 را با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy تجربه خواهند کرد.


بیش از نیم دهه از عرضه گوشی های تاشو سامسونگ می گذرد. در تمام این مدت هر دو مدل گوشی های تاشو این شرکت به تراشه های پرچمدار کوالکام مجهز شده اند. با توجه به اینکه امسال سامسونگ به استفاده از تراشه های اگزینوس خود برای مدل های پایه و پلاس در سری گلکسی اس 24 روی آورد، شایعاتی مبنی بر اینکه گوشی های تاشوی 2024 این برند کره ای نیز می توانند مدل اگزینوس داشته باشند، منتشر شد. البته با توجه به اطلاعات منتشر شده، باید گفت که تمامی بازارها سامسونگ گلکسی زد فولد 6 را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 فور گلکسی تجربه خواهند کرد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 6

بنچمارک آمریکایی Galaxy Z Fold 6 با مدل SM-F956U

تاکنون چندین بنچمارک از Galaxy Z Fold 6 با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy دیده ایم. این یک مشکل طبیعی است زیرا ما کاملا مطمئن بودیم که مدل بازار ایالات متحده این گوشی باید به تراشه کوالکام مجهز شود. مدل دیجیتالی نسخه آمریکایی گلکسی زد فولد 6 SM-F956U است و اکنون بنچمارکی از مدل SM-F956B منتشر شده است. این باید نسخه اروپایی گوشی بزرگ تاشو سامسونگ در سال 2024 باشد.

بنچمارک اروپایی Galaxy Z Fold 6 با مدل SM-F956B

با این حال، جالب است بدانید که گزارش های پراکنده حاکی از آن است که مدل اقتصادی گوشی تاشو سامسونگ به Galaxy Z Fold FE احتمالاً در برخی بازارها از تراشه اگزینوس استفاده می کند و در برخی بازارها به تراشه کوالکام مجهز می شود.

رسانه های کره ای گزارش می دهند که Elec ادعا می کند که نسخه پرچمدار گلکسی زد فولد 6 در همه بازارها تنها از تراشه اسنپدراگون استفاده خواهد شد و اکنون، به لطف نتایج بنچمارک Geekbench که اخیراً مشاهده شده است، می توان آن گزارش را تایید کرد.

این گوشی خاص که در بنچمارک مشاهده شده است، 12 گیگابایت رم دارد این احتمال وجود دارد که رم این گوشی پرچمدار حداقل باشد. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ همان استراتژی تنها 12 گیگابایتی در گلکسی اس 24 اولترا را در این دستگاه ادامه خواهد داد یا خیر؟ در حال حاضر گزارشی از نسخه رم 16 گیگابایتی گلکسی زد فولد 6 منتشر نشده است.

البته، با توجه به اینکه گفته می‌شود Galaxy Z Fold FE احتمالاً حداقل 12 گیگابایت رم دارد، شاید بهتر باشد مدل پریمیوم گزینه‌های رم بیشتری را ارائه دهد.

در مورد نرم افزار، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. همانطور که انتظار می رفت، Samsung Galaxy Z Fold 6 با One UI 6.1 (یا احتمالاً 6.1.1) منتشر شده است که بر اساس اندروید 14 توسعه یافته است. این دستگاه مانند سری S24 باید 7 سال آپدیت های اصلی اندروید را دریافت کند.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید 12 گیگابایت رم برای یک گوشی پرچمدار سال 2024 کافی است؟ همان دستگاهی که 7 سال منتظر آپدیت اندروید بود؟