You are currently viewing تغییر طراحی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 به این صورت خواهد بود

تغییر طراحی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 به این صورت خواهد بود


باید گفت که گوشی های تاشو سامسونگ گلکسی زد به خصوص مدل فولد تغییر چندانی در ظاهر نداشته اند. در مورد گوشی های تاشو سری 2024 این شرکت، به نظر می رسد همین روند ادامه داشته باشد. طبق گزارش های جدید می توان گفت که تغییر طراحی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 به این صورت خواهد بود.

تغییر طراحی Galaxy Z Fold 6

چند ماه پیش، اولین رندرهای غیر رسمی منتشر شد که طراحی منتسب به Galaxy Z Fold 6 را نشان می داد. این رندرها به تغییر در طراحی گوشی تاشو پرچمدار آینده سامسونگ اشاره می کنند. اکنون شواهد بیشتری برای حمایت از این گزارش ها وجود دارد.

برند آمریکایی لوازم جانبی Thinborne اخیراً تصاویر CAD Galaxy Z Fold 6 را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته است. گفته می شود که گلکسی زد فولد 6 به سمت طراحی زاویه دارتر حرکت می کند. البته به آیفون 15 اشاره شده است که دقیقاً نمی دانیم چه چیزی مربوط به طراحی پرچمدار فعلی اپل است.

انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 سامسونگ در نیمه اول تابستان امسال در پاریس معرفی خواهد شد. Galaxy Z Flip 6 نیز باید در این رویداد سامسونگ Unpacked رونمایی شود حلقه کهکشان به صورت رسمی و نهایی افشا و ارائه شود.

سامسونگ سال به سال طراحی بیرونی سری گلکسی زد فولد را بهبود بخشیده است. با قضاوت بر اساس رندرهای غیر رسمی، Galaxy Z Fold 6 ممکن است ادامه زبان طراحی باشد که اولین بار توسط Z Fold 3 معرفی شد. در نسل جدید، سامسونگ حتی بیشتر روی سطوح صاف و گوشه های تیز شرط بندی می کند.

نطر شما چی هست؟ به نظر شما اکنون ظاهر گوشی تاشو مهمتر است یا دستیابی به وزن و ضخامت بهتر؟ حتی یافتن نسبت بهتر شاید مهم ترین باشد.