You are currently viewing تصاویر لو رفته از گلکسی بادز 3 پرو، طراحی ایرپاد شکل این محصول را نشان می دهد

تصاویر لو رفته از گلکسی بادز 3 پرو، طراحی ایرپاد شکل این محصول را نشان می دهد


علاوه بر ساعت هوشمند پرچمدار خود، به نظر می رسد سامسونگ امسال هدفون پرچمدار کاملا بی سیم خود را اصلاح کند. این یک مکاشفه جدید را نشان می دهد Galaxy Buds 3 Pro طراحی دسته سریالی دارد AirPods این اپل است. انتظار می رود این هدفون بی سیم جدید در ماه جولای عرضه شود.

Samsung Galaxy Buds 3 Pro دارای طراحی مشابه Apple AirPods است

ماه گذشته، گزارش شد که نسل بعدی هدفون های بی سیم سامسونگ می تواند دارای طراحی خوشه ای برای بهبود عمر باتری و کیفیت تماس صوتی باشد. تصاویری که امروز منتشر شد شایعات اخیر را تایید کرد. ما یک عکس داریم Galaxy Buds 3 Pro ما این را داریم ایوان بلسافشاگر معروف دنیای فناوری منتشر شد.

تصویر ارسال شده از Galaxy Buds 3 Pro توسط ایوان بلاس

تصویر با طرح موزاییک پوشانده شده است که احتمالاً به دلیل قوانین حذف خواهد شد DMCA(قانون کپی رایت در هزاره دیجیتال). با این حال، شکل محصول هنوز مشخص است و طراحی کلی آن را آشکار می کند. گلکسی بادز 3 پرو مانند هدفون های بی سیم اپل دارای دسته ای است که از بدنه پایین می آید. همچنین نوک گوش سیلیکونی را می بینیم. افشای مشابهی از همان منبع اخیراً طرح های چندین محصول آینده سامسونگ را فاش کرده است.

گلکسی بادز 3 پرو دارای باتری بزرگتر، بلوتوث نسخه 5.4 و استاندارد IP57 است

گزارش های قبلی بیان می کردند که این طراحی جدید به سامسونگ اجازه می دهد Galaxy Buds 3 Pro آن را به یک باتری بزرگتر مجهز کنید. با توجه به این تغییر، گفته می شود هدفون جدید قادر است با یک بار شارژ، در حالی که ANC فعال است، شش ساعت پخش مداوم موسیقی را ارائه دهد، البته هنوز ظرفیت باتری دقیق این محصول مشخص نیست. در مقایسه، Galaxy Buds 2 Pro دارای یک باتری است 61 میلی آمپر ساعت و حدود 5 ساعت طول می کشد.

با قاب شارژ، هدفون جدید در مجموع حدود 30 ساعت زمان پخش را در اختیار شما قرار می دهد که جهش قابل توجهی نسبت به 25 ساعت نسل قبلی است. طراحی بوم همچنین میکروفون ها را به دهان شما نزدیک می کند، که باید وضوح صدا را در حین تماس بهبود بخشد. علاوه بر این، به لطف سطح کشویی بزرگتر Galaxy Buds، استفاده از کنترل های روی هدفون نیز آسان تر خواهد بود.

قبل از آن، ما در ترنجی ما مشخصات Galaxy Buds 3 Pro را برای شما شرح داده ایم. هدفون بی سیم جدید سامسونگ با بلوتوث نسخه 5.4 با طراحی دو درایور عرضه می شود. این شرکت کره ای قدرت این محصول را بهبود بخشید و این کار را انجام داد استاندارد IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب طراحی شده است. مدل قبلی دارای استاندارد IPX7 بود. عرضه رسمی این محصول در ماه آینده اتفاق خواهد افتاد. اگر افشای اطلاعات دقیق باشد، یک ماه مانده به رویداد بسته بندی نشده سامسونگ بعدی خیلی دور است.

نظر شما در مورد طراحی Samsung Galaxy Buds 3 Pro چیست؟