You are currently viewing تصاویر قاب محافظ Pixel 8a لو رفت: در پنج رنگ مختلف عرضه می شود

تصاویر قاب محافظ Pixel 8a لو رفت: در پنج رنگ مختلف عرضه می شود


می دانیم که رویداد Google I/O 2024 به طور رسمی در تاریخ 14 می 2024 (25 مه) برگزار می شود. ما انتظار داریم که Pixel 8a در همان رویداد معرفی شود. این گوشی هوشمند اخیراً در میان داده های گواهی بلوتوث SIG، IMDA و REL در کانادا دیده شده است. قبلا گفته شده پیکسل 8a موجود در چهار رنگ مختلف؛ اما عکس های قاب محافظ این گوشی در پنج رنگ فاش شده است.

Google Pixel 8a در رنگ نارنجی نیز در دسترس خواهد بود؟

به تازگی ویدیوی تبلیغاتی پیکسل 8a منتشر شده است که ویژگی «بهترین عکسبرداری» این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد. گفته شد این دستگاه در چهار رنگ آبی، مشکی، سبز و کرم عرضه خواهد شد. با این حال اکنون تصاویری از قاب محافظ پیکسل 8a به بیرون درز کرده است که رنگ نارنجی نیز در میان آن ها به چشم می خورد.

قاب محافظ نارنجی برای Pixel 8a

قاب محافظ کرم Pixel 8a (مکان‌های روی تلفن)

به تازگی کاربر شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) تصاویر رسمی از قاب محافظ پیکسل 8a را به اشتراک گذاشته است. این کیف محافظ در پنج رنگ آبی، مشکی، سبز، کرم و نارنجی قابل مشاهده است. پسندیدن منبع با این حال، این گزارش اشاره می کند که قاب نارنجی رنگ روی پیکسل 8a مشکی قرار گرفته است. ما در حال حاضر نمی دانیم که آیا این گوشی میان رده آینده گوگل در رنگ نارنجی در دسترس خواهد بود یا خیر. لطفا توجه داشته باشید که اطلاعات ذکر شده فقط شایعه است و نمی توانید از صحت آنها اطمینان کامل داشته باشید.

قاب محافظ سبز

قاب محافظ مشکی

قاب محافظ آبی

اخیرا گزارشی منتشر شده است که قیمت پیکسل 8a را فاش می کند. گفته می شود این گوشی هوشمند با همان قیمت نسل قبلی به دست مصرف کنندگان می رسد. انتظار می‌رود نسخه ۱۲۸ گیگابایتی Pixel 8a به همراه داشته باشد قیمت 499 دلار است عرضه می شود نسخه 256 گیگابایتی این دستگاه نیز دارد قیمت 559 دلار است در دسترس خواهد بود.

گوگل دوربین Pixel 8a را به‌عنوان «AI-mazing» + ۷ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل معرفی می‌کند

نظر شما در مورد رنگ و طراحی پیکسل 8a گوگل چیست؟