You are currently viewing تبلت Redmi Pad Pro به بازار جهانی معرفی شد

تبلت Redmi Pad Pro به بازار جهانی معرفی شد


ماه گذشته بود که تبلت Redmi Pad Pro به بازار چین معرفی شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش بزرگ و تراشه می باشد اسنپدراگون 7 اس نسل 2 هـ هر چند پیشگویی شده بود که این لوح با نام پد کوچک وارد بازار جهانی شد؛ اما شیائومی قبلاً با معرفی Redmi Pad Pro در اروپا همه را شگفت زده کرده است.

Redmi Pad Pro دارای صفحه نمایش بزرگ و تراشه قدرتمند اسنپدراگون است

Redmi Pad Pro در حال حاضر در وب سایت های اروپایی و بریتانیایی شیائومی موجود است و کاربران می توانند این تبلت را رزرو یا خریداری کنند. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD بزرگ 12.1 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل (249ppi) است. نسبت صفحه نمایش به بدنه بیش از 83 درصد است و نرخ تازه سازی 120 هرتز، نسبت کنتراست 1500:1 و حداکثر روشنایی 600 نیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. صفحه نمایش Redmi Pad Pro از Dolby Vision پشتیبانی می کند، توانایی نمایش 68.7 میلیارد رنگ را دارد و توسط Gorilla Glass 3 محافظت می شود.

برخی از مشخصات Redmi Pad Pro

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، تراشه Snapdragon 7S نسل 2 وظیفه تامین قدرت پردازش مورد نیاز Redmi Pad Pro را بر عهده دارد. این تبلت دارای رم LPDDR4X و حافظه داخلی UFS 2.2 است و در دو پیکربندی 6 + 128 گیگابایتی و 8 + 256 گیگابایتی عرضه می شود. Snapdragon 7s Gen 2 دارای حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز است. این تبلت شیائومی از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می کند.

Redmi Pad Pro

یکی از ویژگی های کلیدی تبلت Redmi Pad Pro وجود باتری با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی است. این دستگاه از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می کند. Pad Pro دارای چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos و میکروفون دوگانه است. به طور پیش فرض، این محصول با اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS عرضه خواهد شد. Redmi Pad Pro دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی است. از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به وای فای 6، بلوتوث 5.2 و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد. پشتیبانی از سیم کارت در این گزارش ذکر نشده است. این تبلت دارای بدنه فلزی به وزن 571 گرم است.

قیمت Redmi Pad Pro

قیمت Redmi Pad Pro در بازار اروپا و انگلستان به شرح زیر است:

1- نسخه 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی: 299 یورو (269 پوند)

2- نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی: 349 یورو (349 پوند)

بر اساس این گزارش گیزموچیناRedmi Pad Pro با 20 پوند تخفیف (پیشنهاد مقدماتی) در بریتانیا در دسترس است. علاقه مندان می توانند این تبلت را در رنگ های خاکستری، سبز نعنایی و آبی تهیه کنند.

تاریخ عرضه اولین تبلت پوکو 3 ژوئن است

نظر شما در مورد Redmi Pad Pro چیست؟ در صورت عرضه در بازار ایران، آیا علاقه مند به خرید آن هستید؟