You are currently viewing به‌روزرسانی رابط کاربری 6.1.1 برای گلکسی اس 24 اولترا با تمرکز ویژه روی دوربین منتشر می‌شود.

به‌روزرسانی رابط کاربری 6.1.1 برای گلکسی اس 24 اولترا با تمرکز ویژه روی دوربین منتشر می‌شود.


پس از راه اندازی گلکسی اس 24 اولتراسامسونگ اولین آپدیت نرم افزار دوربین این گوشی را با یک آپدیت کوچک روانه بازار کرد. با این حال، هنوز تمام مشکلات دوربین گلکسی اس 24 اولترا حل نشده است و این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک این مشکلات را با به روز رسانی One UI 6.1.1 برطرف کند.

One UI به روز رسانی 6.1.1 Galaxy S24 Ultra

به قول مخبر معروف جهان یخیسامسونگ آزمایش آپدیت بزرگ بعدی خود را برای گلکسی اس 24 اولترا آغاز کرده است. افشاکننده ادعا می کند که این به روز رسانی شامل بسیاری از بهبودهای مرتبط با دوربین است و بزرگترین به روز رسانی نرم افزاری تا به امروز برای Galaxy S24 Ultra از زمان عرضه آن است. این به‌روزرسانی احتمالا در دو ماه آینده منتشر می‌شود، تقریباً همزمان با معرفی Galaxy Z Flip 6 و Z Fold 6 و One UI 6.1.1 برای این دستگاه‌ها.

کاربران گلکسی اس 24 اولترا از مشکلات دوربین مانند نویز زیاد هنگام عکاسی از آسمان، به خصوص در شرایط کم نور شکایت دارند. از دیگر مشکلات دوربین دستگاه می‌توان به ایجاد نوار در صحنه‌های آسمان، نوردهی بیش از حد در قسمت‌های خاصی از کادر، و جلوه روغن مانند در عکس‌های گرفته شده در سطوح زوم ۱۰ برابری یا بالاتر اشاره کرد.

One UI به روز رسانی 6.1.1 Galaxy S24 Ultra

برخی دیگر از مشکلات مرتبط با دوربین که در گلکسی اس 24 یافت می شوند شامل حالت دانه دانه با نویز بالا در فیلم های گرفته شده در شرایط کم نور است. به‌روزرسانی نرم‌افزاری آتی ممکن است این مشکل را برطرف کند یا نکند، و همه چیز تنها زمانی مشخص می‌شود که سامسونگ در چند هفته آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر کند.

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار با شماره نسخه One UI x.1.1 معمولاً ابتدا در دستگاه‌های تاشو سامسونگ قبل از عرضه به تلفن‌های قدیمی‌تر ظاهر می‌شوند. بنابراین حدس می‌زنیم که سری گلکسی S24 به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را در اولین فرصت در ماه جولای دریافت کند.

نظر شما در مورد به روز رسانی One UI 6.1.1 که بر بهبود عملکرد دوربین گلکسی اس 24 اولترا تمرکز دارد چیست؟