You are currently viewing با رشد اقتصادی دبی، سرمایه گذاری در دبی چه مزایایی دارد؟

با رشد اقتصادی دبی، سرمایه گذاری در دبی چه مزایایی دارد؟


با رشد اقتصادی در دبی، فرصت های سرمایه گذاری متعددی در این شهر فراهم شده است و امارات متحده عربی را به یکی از گزینه های ایده آل برای مهاجرت تبدیل کرده است. امارات به عنوان قطب اقتصادی در خاورمیانه شناخته می شود. این کشور در سال های اخیر به رشد اقتصادی بالایی دست یافته و به دلیل ثبات اقتصادی و سیاسی، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و سودآوری فراهم کرده است.

با توجه به اهمیت رشد اقتصادی برای دولت امارات، برای تسهیل سرمایه گذاری در دبی، هر ساله قوانین بهتر و جدیدتری وضع می شود. با سرمایه گذاری در این کشور می توانید یک سرمایه گذاری سودآور و مطمئن را تجربه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید که سرمایه گذاری در دبی با رشد اقتصادی دبی چه مزایایی دارد، با ما همراه باشید. در این مقاله در مورد مزایای سرمایه گذاری در دبی صحبت خواهیم کرد. پس اگر قصد دارید در کنار اقامت در دبی سرمایه گذاری سودآور و مطمئنی را تجربه کنید. اما شما هنوز مردد هستید، ما به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید.

اهمیت سرمایه گذاری در دبی چیست؟

همانطور که می دانید در سال های اخیر سرمایه گذاری در دبی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی برای سرمایه گذاری در این شهر تلاش می کنند. از جمله دلایل مهمی که سرمایه گذاری در دبی را به یک فرصت خوب تبدیل می کند، می توان به رشد اقتصادی بالای این کشور و هزینه کم انرژی نسبت به درآمد اشاره کرد. همچنین نبود مالیات در بیشتر موارد و ثبات اقتصادی و سیاسی این کشور از دیگر دلایلی است که امکان سرمایه گذاری سودآور و مطمئن را برای مردم فراهم می کند.

برخی از افراد برای اخذ اقامت دائم یا موقت دبی برای خود یا سایر اعضای خانواده در دبی سرمایه گذاری می کنند و برخی نیز به دلیل مزایای بی شمار پاسپورت این کشور تمایل به سرمایه گذاری در دبی دارند. اما جدای از این موارد، هزینه های گمرکی مناسب، امکان تمدید آسان اقامت موقت، تمایل دولت این کشور برای ایجاد تنوع در اقتصاد و عدم نیاز به پرداخت عوارض گمرکی در برخی مناطق آزاد از دیگر موارد است. دلایلی که باعث می شود سرمایه گذاری در دبی به فرصتی خوب و جذاب تبدیل شود

مزایای سرمایه گذاری در دبی چیست؟

همانطور که قبلا ذکر شد، سرمایه گذاری در دبی مزایای زیادی دارد که برخی از مهمترین آنها به شرح زیر است:

  • • اقتصاد رو به رشد
  • • زیرساخت های توسعه یافته
  • • مرکز توریستی
  • • امنیت بالا
  • • معروف به شهر نوآوری
  • • سرمایه گذاری بدون مالیات
  • • امکان اخذ ویزای طلایی

اقتصاد رو به رشد

یکی از عوامل مهمی که سرمایه گذاری در کشوری خارجی مانند امارات را تا این حد کرده است رشد اقتصادی چشمگیر در آن کشور است. آمار و ارقام نشان می دهد که شهر دبی در چند سال آینده رونق اقتصادی مستمری را تجربه خواهد کرد و هرگونه سرمایه گذاری در این شهر با توجه به امکانات عالی و اقتصاد قوی این کشور سود زیادی را نصیب سرمایه گذاران خواهد کرد.

زیرساخت های توسعه یافته

دبی شهر ساختمان های بلند و آسمان خراش ها است و فرودگاه بین المللی بزرگ این شهر ششمین فرودگاه شلوغ جهان و سریع ترین فرودگاه جهان است. همچنین بندر جبل علی این شهر یکی از بزرگترین بنادر دست ساز جهان است که هر روز بر ظرفیت کانتینری بار آن افزوده می شود و در سال های آینده با رشد چشمگیری مواجه خواهد شد. به همین دلیل اقامت در دبی و سرمایه گذاری در این شهر به خصوص در بخش املاک و مستغلات بسیار سودمند خواهد بود. البته قبل از سرمایه گذاری بهتر است با مشاوره سرمایه گذاری دبی گفتگویی داشته باشید.

مرکز توریستی

دبی شهری توریستی است که هر ساله با میزبانی جشنواره های فرهنگی و هنری متعددی از جمله جشنواره فیلم، جشنواره جاز دبی، رویدادهای ورزشی مانند مسابقه فرمول 1 ابوظبی، گلف صحرای دبی و… جام جهانی اسب دوانی و غیره خودش را جذب می کند. جاذبه های گردشگری متعدد این شهر اهمیت اقامت و سرمایه گذاری در دبی را تقویت می کند.

امنیت بالا

یکی دیگر از مزایای سرمایه گذاری در دبی امنیت بالای این شهر است. دبی به عنوان یکی از امن ترین شهرهای جهان با میزان جرم و جنایت بسیار پایین و سیستم حقوقی بسیار موثر شناخته می شود. همین دلایل کافی است تا سرمایه گذاران با اطمینان خاطر در امنیت این کشور مایل به سرمایه گذاری باشند. دبی و در مجموع امارات یکی از امن ترین کشورهای جهان به حساب می آیند و همین امر باعث شده بسیاری از مهاجران تمایل به اقامت در دبی و سرمایه گذاری در این شهر داشته باشند.

معروف به شهر نوآوری

دبی شهر معماری و نوآوری های جدید است و همه چیز در این کشور با نگاهی به آینده در پیشرفته ترین حالت ممکن قرار دارد. بنابراین تمامی امکانات رفاهی لازم برای تجربه یک زندگی راحت و با ثبات در این شهر در اختیار شهروندان قرار دارد. از جاده های جدید و مدرن گرفته تا آسمان خراش های بلند با بهترین امکانات، رستوران ها و مراکز تفریحی بزرگ و مجهز، مراکز خرید، اقامتگاه ها و… همگی با ظاهری زیبا و مدرن و بهترین نوع تجهیزات طراحی شده اند. این تعداد می تواند فرصتی برای سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در املاک و فناوری در هر نقطه از این شهر زیبا فراهم کند.

سرمایه گذاری بدون مالیات

یکی دیگر از هزاران مزیت سرمایه گذاری در دبی به خصوص در بخش املاک و مستغلات، عدم پرداخت مالیات بر دارایی است. اگرچه مالیات بر ارزش افزوده در امارات معرفی شده است. اما از نظر مجموع هزینه ها، هزینه آن بسیار ناچیز است و در هنگام خرید ملک در دبی این مالیات در نظر گرفته نمی شود. به همین دلیل می توانید با سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات سرمایه گذاری سودآوری را تجربه کنید و مجبور نباشید هر سال بخشی از سرمایه خود را از دست بدهید.

ویزای طلایی بگیرید

سرمایه گذارانی که سرمایه گذاری فعال در دبی دارند می توانند اقامت طلایی یا ویزای طلایی این کشور را دریافت کنند. این مشکل باعث شده است که سرمایه گذاران داخلی و خارجی نسبت به ثبات این کشور اطمینان بیشتری پیدا کنند و تا حد زیادی به فرصت های سرمایه گذاری در این شهر اطمینان داشته باشند.

مراحل سرمایه گذاری در دبی

برای سرمایه گذاری باید یک برنامه ریزی درست و اصولی داشته باشید و طبق یک برنامه مشخص و هدفمند، سرمایه خود را در حوزه های مختلف املاک، بورس، خرید اوراق، صندوق های سرمایه گذاری دبی و مواردی از این دست قرار دهید. قبل از هر چیز بهتر است هدف و وضعیت فعلی خود را بررسی کنید. اهداف سرمایه گذاری خود را مشخص کنید و سپس بر اساس آن اطلاعات مبلغ مشخصی را برای سرمایه گذاری خود تعیین کنید.

برای داشتن یک سرمایه گذاری هدفمند و سودآور تماس با شرکت های فعال در زمینه مشاوره سرمایه گذاری در دبی و اخذ اقامت طلایی امارات را فراموش نکنید. معرفی شرکت کاتالی این مجموعه معتبر با پشتوانه مجوزهای لازم و معتبر امارات به شما کمک می کند تا سرمایه گذاری موفق و سودآوری را در پروژه های مناسب با توجه به اهداف و اندازه سرمایه گذاری خود تجربه کنید.

آخرین کلمه

در این مقاله در مورد مزایای سرمایه گذاری در دبی صحبت کردیم. همانطور که گفته شد، ثبات اقتصادی و سیاسی امارات و رشد تجاری چشمگیر این منطقه، آن را به یکی از مهمترین مراکز اقتصادی خاورمیانه تبدیل کرده است. کشورمان با ایجاد زیرساخت های مناسب سرمایه گذاری شرایطی را برای سرمایه گذاری مطمئن و سودآور برای سرمایه گذاران فراهم کرده است. همچنین افرادی که در مناطق مختلف دبی سرمایه گذاری می کنند می توانند اقامت دبی را به صورت موقت یا دائم دریافت کنند.