You are currently viewing بازار خودرو نفس خود را نگه داشت/ چشم دلالان جمعه + نمودار قیمت

بازار خودرو نفس خود را نگه داشت/ چشم دلالان جمعه + نمودار قیمت


به گزارش اکو ایران، پله قیمت امروز وارد چهارمین هفته خود شد و با این شرایط رکورد عجیبی را در این زمینه به ثبت رساند. فعالان بازار خودرو بر این باورند که تعطیلی نیمه هفته (روز گذشته) یکی از دلایل اصلی ثبات قیمت خودروهای داخلی است. به نظر می رسد فعالان این بازار در انتظار مشخص شدن سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری 1403 هستند و در صورت ادامه انتخابات به دور دوم، سرنوشت این بازار مشخص نیست.

از سوی دیگر امروز کاهش جزئی قیمت دلار گزارش شد که نشان می دهد این بازار نیز نگاهی نسبی به انتخابات پیش رو دارد. اگرچه امروز مدل های محبوب خانگی و مونتاژی تغییری در قیمت خود نداشتند، اما قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار کشف نشد و نامشخص ماند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از میان محصولات ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار اختاز نیوز و بر اساس اطلاعات قیمت در گزارش، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز در بازار یافت نمی شود، قیمت این خودرو در سایت های خودرو آخرین درج نشده است. روز هفته گذشته از سوی دیگر در تحلیل بازار می توان گفت که «پژو 207 اتوماتیک» 890 میلیون تومان قیمت دارد و تغییری در آن مشاهده نشده است. به گزارش اقتصاد نیوز، «هایما اس 7» نیز یک میلیارد و 650 میلیون تومان ارزش دارد. همچنین برآوردها حاکی از آن است که «تارا وی 2 اتوماتیک» امروز در بازار 925 میلیون تومان قیمت داشت و قیمت آن تغییری نکرده است. «رانا پلاس» نیز بدون تغییر در بازار 618 میلیون تومان قیمت داشت. اما در میان پرطرفدارترین ایران خودرو، «پژو پارس LX» امروز متوقف شد و روی 835 میلیون تومان باقی ماند.

قیمت محصولات سایپا

از بین محصولات سایپا قیمت خودروهای «شاهین جی»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کوئیک گیر اس»، «اطلس» و «ساینا گیر اس» مورد ارزیابی قرار گرفت. از سوی دیگر امروز «شاهین جی» 720 میلیون تومان در بازار ماندگار شد. خانواده کویک نیز امروز بدون تغییر بود که در این شرایط «دنده کویک آر» 441 میلیون تومان و «دنده کویک اس» 420 میلیون تومان قیمت گذاری شد. به گزارش اختاز نیوز، برآورد بازار نیز نشان می دهد که «تیبا هاچ بک EX» 420 میلیون تومان است و قیمت آن تغییر نکرده است. تحلیل بازار نیز نشان می دهد که قیمت «ساینا دنده اس» در بازار 429 میلیون تومان بوده و قیمت «اطلس» در بازار 568 میلیون تومان بدون تغییر باقی مانده است.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)