You are currently viewing این چیزی است که خانواده آی پد اپل پس از رویداد روز سه شنبه به نظر می رسد

این چیزی است که خانواده آی پد اپل پس از رویداد روز سه شنبه به نظر می رسد


سه شنبه آینده اپل قصد دارد مراسمی را برگزار کندآزاد شو” رفتار كردن. انتظار داریم تیم کوک در ابتدای این رویداد کمی در مورد برنامه های این شرکت صحبت کند هوش مصنوعی در ادامه، اپل قصد دارد اولین خانواده آی پد مجهز به صفحه نمایش OLED را ارائه کند. همچنین در این مراسم شاهد یک آیپد ایر 12.9 اینچی جدید به همراه مدل 10.9 اینچی و لوازم جانبی جدید این تبلت ها خواهیم بود. به گفته مخبر نام معروف محصولات اپل «مارک گارمان» این مراسم تنها 35 دقیقه طول خواهد کشید.

به گزارش phonearena، آلمانی در آخرین بولتن مشمول خود ایکس (توئیتر سابق) توضیح داد که خانواده اپل آیپد پس از این مراسم چگونه خواهند بود. اما قبل از بررسی این موضوع، لازم است کمی در مورد وضعیت فعلی تبلت های اپل صحبت کنیم. در طول همه‌گیری کرونا، آی‌پدها افزایش قابل توجهی در فروش داشتند، اما پس از پایان همه‌گیری، فروش این محصولات افزایش یافت. روند رو به پایین وجود داشت همین هفته گذشته، اپل اعلام کرد که فروش تبلت هایش در سه ماهه دوم سال کاهش یافته است 16.7 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته.

همچنین، اپل در سال گذشته رفتاری غیرمنتظره با آیپدهای خود داشت. از زمان معرفی اولین آی‌پد توسط استیو جابز در سال 2010، یک سال نبود که اپل حداقل یک مدل آی‌پد را معرفی نکرده باشد. اما این قانون در سال 2023 به یک استثنا تبدیل شد و خانواده کوپرتینویی تبلت های جدیدی را وارد بازار نکردند. این مشکل ممکن است اشتیاق مصرف کنندگان را برای خرید محصول جدید در سال جاری افزایش دهد.

به گفته گارمین، پس از رویداد آینده، خانواده آی‌پد به این شکل خواهد بود:

  • ♦ آیپد (نسل نهم)، با صفحه نمایش 10.2 اینچی و دکمه هوم.
  • ♦ آیپد (نسل دهم)، با صفحه نمایش 10.9 اینچی و بدون دکمه هوم.
  • ♦ آیپد مینی (نسل ششم)، با صفحه نمایش 8.3 اینچی
  • ♦ آیپد ایر: با دو مدل 11 و 12.9 اینچی و پردازنده M2
  • ♦ آیپد پرو: با دو مدل 11 و 12.9 اینچی و پردازنده M4

در رویداد روز سه‌شنبه، اپل دو آی‌پد پرو جدید با دوربین سلفی را معرفی کرد افقی معرفی خواهد شد در ابتدا انتظار داشتیم این تبلت ها دارای پردازنده M3 باشند، اما به نظر می رسد اپل قصد دارد کاربران خود را غافلگیر کند و آیپد پرو جدید را با آن عرضه کند. پردازنده M4 روشن کن. انتظار می رود استفاده از صفحه نمایش های OLED در این محصولات تاثیر بسزایی در قیمت این تبلت ها به خصوص مدل 12.9 اینچی داشته باشد.

برای مقابله با شوک ناشی از افزایش قیمت، اپل قصد دارد آیپد ایر جدید 12.9 اینچی را با صفحه نمایش LCD روانه بازار کند. این محصول جدید گزینه مقرون به صرفه تری برای کاربرانی خواهد بود که به تبلت صفحه نمایش بزرگ در مقایسه با مدل Pro نیاز دارند. خوشبختانه آیپد ایر جدید از دوربین سلفی مناسب برای استفاده در حالت افقی نیز بهره خواهد برد.

نظر شما در مورد رویداد آینده اپل چیست؟ آیا کوپرتینویی ها می توانند دوباره فروش تبلت خود را افزایش دهند؟