You are currently viewing اپل واچ اولترا 3 تقریبا هیچ ارتقای سخت افزاری نخواهد داشت

اپل واچ اولترا 3 تقریبا هیچ ارتقای سخت افزاری نخواهد داشت


زمانی که اپل واچ اولترا 2 معرفی شد، بیشتر شبیه یک ارتقاء ساده بود تا یک محصول انقلابی، میزبان تغییرات محدودی در سخت افزار آن بود. اما ظاهرا اپل واچ اولترا 3 از آن پیشی گرفت و تقریباً هیچ گونه ای وجود ندارد هیچ ارتقای سخت افزاری وجود نخواهد داشت.

کارشناسان در ابتدا تردید داشتند که اپل نسخه جدیدی از ساعت هوشمند گران قیمت خود را در سال 2024 معرفی کند. اما تحلیلگر زنجیره تامین اپل، مینگ چی کو، در مصاحبه با MacRumors ادعا کرد که اپل قصد دارد نسل سوم اپل واچ اولترا را در سال جاری معرفی کند. کو همچنین معتقد است که مدل جدید هیچ گونه ارتقای سخت افزاری نسبت به نسخه قبلی نخواهد داشت.

تحلیلگر مورد بحث به استراتژی اپل برای تشویق مصرف کنندگان به خرید ساعت جدیدش اشاره ای نکرد. اما با استفاده از کلمه “با توجه“، که ما را تا حدودی امیدوار می کند که شاهد ارتقاء مشخصات اپل واچ اولترا 3 باشیم.

اپل واچ اولترا 3 زیر سایه برادر کوچکترش خواهد افتاد

به نظر می رسد اپل واچ که امسال بیشترین توجه را از کوپرتینو به خود جلب خواهد کرد، اپل واچ X خواهد بود. شایعاتی وجود دارد که این محصول به بزرگترین طراحی آن را در سال های اخیر دوباره تجربه کنید. یکی از این تغییرات به روز رسانی نحوه اتصال بندها به ساعت است. مکانیسم جدید احتمالاً به جای سیستم پیوند اسلاید و قفل است مغناطیس استفاده کنید.

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید اپل می تواند با مدل بعدی اپل واچ اولترا توجه خریداران را به خود جلب کند؟