You are currently viewing انواع پارتیشن ام دی اف اداری و شیشه ای مناسب محل کار 1403

انواع پارتیشن ام دی اف اداری و شیشه ای مناسب محل کار 1403


پارتیشن اداری مناسب با توجه به محیط کار شما و نیاز آن می تواند یک پارتیشن شیشه ای با انعطاف و شفافیت باشد. این نوع پارتیشن علاوه بر ایجاد جداکننده بین فضاها، امکان پخش بهتر نور در فضاها را فراهم می کند و احساس شفافیت و فضای باز را افزایش می دهد.

همچنین اگر محیط کار شما برای ایجاد حس گرم و دوستانه تلاش می کند، ممکن است بتوان پارتیشنی با کفپوش نرم و دوستانه را برای محیطی آرام و افزایش ارتباط بین کارکنان انتخاب کرد، مانند پارتیشن های پوشیده شده با پارتیشن های پارچه ای یا چوبی.

راهنمای خرید پارتیشن ام دی اف اداری برای محل کار

اگر حفظ حریم خصوصی کارمندان در محیط کار شما بسیار مهم است، پارتیشن هایی با ارتفاع مناسب و موادی که صدا را جذب می کنند، مانند پارتیشن های دارای پوشش صوتی یا پارتیشن های چوبی با پوشش صدا، انتخاب های خوبی خواهند بود.

در نهایت برای ایجاد دکوراسیونی زیبا و شیک می توانید به انتخاب پارتیشن های ام دی اف اداری و شیشه ای با طرح ها و رنگ های مختلف و متناسب با سبک کلی محیط کار خود توجه کنید. استفاده از پارتیشن هایی با طراحی مدرن و رنگ های روشن می تواند دکوراسیون محل کار را به شکلی جذاب و زیبا تکمیل کند و به کارکنان روحیه و انگیزه بدهد.

اگرچه هر نوع پارتیشن اداری ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارد، اما باید با توجه به نیاز و ویژگی های محیط کار انتخاب درستی انجام داد تا بهترین نتیجه را به دست آورد.

راهنمای انتخاب پارتیشن اداری مناسب برای محل کار

در زیر لیستی از انواع پارتیشن اداری ارائه می دهیم و در مورد آنها و ویژگی های آنها صحبت می کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین دیوار را برای محیط کار خود انتخاب کنید:

پارتیشن اداری شیشه ای

یکی از شیک ترین و بهترین پارتیشن های اداری دیوارهای شیشه ای هستند که علاوه بر زیباتر نشان دادن محیط، توزیع بهتر نور بین قسمت های مختلف دفتر را نیز به خوبی انجام می دهند. در واقع این دیوارها با پخش نور در مقاطع تفکیک شده کارایی و کیفیت کار کارکنان را افزایش می دهند.

پارتیشن های اداری شیشه ای به دو صورت شفاف و کریستالی ساخته می شوند. اگر حریم خصوصی برای شما مهم نیست و می خواهید کارمندان در حین کار یکدیگر را ببینند و با یکدیگر تعامل داشته باشند، از قالب های شفاف استفاده کنید. در غیر این صورت پارتیشن های شیشه ای کریستالی برای ایجاد حریم خصوصی برای شما مناسب هستند.

پارتیشن های شیشه ای مختلف نیز به صورت هوشمند تولید می شوند. بنابراین با تغییر میزان نور در فضا می توان حالتی شفاف، نیمه شفاف و یا کاملا مات در آنها ایجاد کرد. این نوع پارتیشن ها برای محیط هایی که کارکنان در ساعات خاصی از روز نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند و در ساعات خاصی نیاز به تعامل با سایر کارکنان دارند توصیه می شود.

پارتیشن اداری آلومینیومی

یکی از بادوام ترین و بهترین انواع پارتیشن اداری مناسب برای محل کار، دیوارهای آلومینیومی هستند که به دلیل ایمنی بالا در برابر حریق مورد استفاده قرار می گیرند. این دیوارها بسیار مقاوم هستند و می توانید بدون هیچ مشکلی از آنها برای مدت طولانی استفاده کنید.

پارتیشن های آلومینیومی معمولا برای جداسازی قسمت های مختلف حمام، اتاق غذاخوری یا آشپزخانه استفاده می شوند. البته مدل های جدیدتری از این دیوارها وجود دارد که می توانید از آنها برای جداسازی قسمت های مختلف دفتر کار خود استفاده کنید.

اگر اندازه دفتر شما کوچک است، از این پارتیشن ها استفاده نکنید. زیرا باعث کاهش روشنایی فضا و در نهایت کاهش بهره وری و انرژی کارکنان در حین کار می شوند.

همچنین اگر به صورت تیمی کار می کنید، از این پارتیشن های تمام قد برای محیط اداری خود استفاده نکنید. زیرا ارتباط فعال کارکنان با یکدیگر را از بین می برند.

آکاردئون پارتیشن اداری

یکی از بهترین انواع پارتیشن اداری در ایران، مدل آکاردئونی است که برای محیط هایی مانند مطب، کلینیک های پزشکی، سالن های زیبایی و … استفاده می شود. این دیوارها قابل حمل بوده و مقاومت خوبی در برابر ضربه از خود نشان می دهند. علاوه بر این، این پارتیشن ها با کاهش آلودگی صوتی، سکوتی را در محیط کار ایجاد می کنند تا بتوانید با آرامش به کار خود برسید.

قیمت انواع پارتیشن آکاردئونی مناسب و ارزان می باشد. این دیوارها بهترین گزینه برای زیباسازی فضا هستند. شما می توانید این پارتیشن ها را به دلیل وزن سبکی که دارند دائما جابجا کرده و فضاهای مختلفی را در محیط کار خود ایجاد کنید.

پارتیشن اداری PVC

انواع پارتیشن اداری پی وی سی جزو ارزان ترین مدل ها بوده و مقاومت خوبی دارند. این دیوارها طرح و رنگ بسیار متنوعی دارند و به دلیل اجرای سریع و آسان در بین مردم محبوبیت زیادی دارند.

شما می توانید انواع پارتیشن پی وی سی را در محیط مرطوب نصب کنید و نگران آسیب دیدن بدنه و مواد آن نباشید.

پارتیشن اداری ام دی اف

برای خرید پارتیشن اداری مناسب برای محل کار پیشنهاد می کنیم دیوارهای ام دی اف را انتخاب کنید که به ۲ صورت تک جداره و دوجداره ساخته می شوند. رنگ بندی متنوع این دیوارها به شما این امکان را می دهد که کاملاً مطابق با سلیقه و نوع دکوراسیون دفتر کار خود آنها را خریداری کنید.

انواع دیوارهای ام دی اف در اندازه های مختلف ساخته می شوند تا بتوانید با توجه به فضای محیط اداری خود پارتیشن با سایز مناسب تهیه کنید. حمل این ابزار نیز آسان است و در صورت تمایل به تغییر نقشه آفیس می توانید آنها را جابه جا کنید. قیمت پارتیشن اداری ام دی اف ارزانتر از دیوارهای شیشه ای است.

در زیر به معرفی انواع پارتیشن اداری ام دی اف می پردازیم و نکات مهمی را در مورد آنها بیان می کنیم:

پارتیشن ام دی اف تک جداره

تولید کنندگان این نوع دیوارها را با ضخامت 8 سانتی متر تولید می کنند.

از دیگر ویژگی هایی که این دیوارها را به ابزاری مفید برای محیط کاری تبدیل می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه و عوامل مخرب
  • تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ
  • نصب آسان و بدون دردسر
  • جداسازی آسان و سریع
  • ایجاد آرامش و آرامش در محیط کار برای انجام بهتر کارها
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف آن و در نهایت کاهش مصرف انرژی و کاهش پرداخت های آتی
  • امکان انتقال نور به دلیل روشنایی فضای جدا شده

پارتیشن های آفیس را می توان به روش های مختلفی ایجاد کرد. یکی از انواع متداول آنها پارتیشن شیشه ای است که علاوه بر جداسازی فضا، نور را وارد محیط کاری مناسب تری می کند و ظاهری زیبا و شیک دارد. پارتیشن های آلومینیومی نیز به دلیل مقاومت در برابر آتش و دوام بالا به ویژه برای جداسازی مکان های خطرناک مانند حمام یا آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین پارتیشن های آکاردئونی و پی وی سی گزینه های مناسبی برای محیط های کاری می باشند زیرا نصب و جابجایی آن ها ارزان تر و راحت تر است. در نهایت پارتیشن های ام دی اف برای دفاتر اداری با طرح ها و رنگ های متنوع، مقاومت بالا و مونتاژ و جداسازی آسان گزینه مناسبی هستند.

چرا پارتیشن اداری ساوین دکور

پارتیشن ام دی اف اداری از محصولات ساوین دکور با طراحی مدرن و کیفیت بالا می تواند فضای اداری را به یک تجربه استثنایی تبدیل کند. این پارتیشن ها از مواد مرغوب و تکنولوژی روز ساخته شده اند که دوام و طول عمر آنها را برای کاربران تضمین می کند.

طراحی زیبا و مدرن پارتیشن ام دی اف ساوین دکور جلوه ای ارگانیک و زیبا به فضای کار می بخشد. علاوه بر این، این پارتیشن ها با قابلیت جلوگیری از صداها و حفظ فضای شخصی کارکنان، آرامش و کارایی را در محیط کار بهبود می بخشد. علاوه بر این، این پارتیشن ها با توجه به ویژگی هایی که دارند برای استفاده در ادارات، شرکت ها و محیط های کاری مختلف مناسب می باشند.