You are currently viewing انجام پایان نامه بدون کپی چگونه است؟

انجام پایان نامه بدون کپی چگونه است؟


انجام پایان نامه بدون کپی حرفی کاملا اشتباه است، اما با توجه به وضعیت پروپوزال ها و پایان نامه هایی که در طول سال ها نوشته شده، نوشتن این مقاله به یک ضرورت تبدیل شده است. اکثر مردم یا مؤسسات پایان نامه نویسی بدون کپی را به عنوان تبلیغ می دانند در حالی که در انجام تحقیقات علمی کپی برداری معنایی ندارد و همه پایان نامه ها باید بر اساس اصول علمی انجام شود و این اصول در همه دنیا یکسان است. تکمیل یک پایان نامه عالی مستلزم رعایت اصول علمی در هر مرحله از تحقیق است. ما باید تلاش کنیم تا تحقیقاتی با کیفیت بالا بر اساس اصول علمی انجام دهیم، نه به این دلیل که این یک پایان نامه بدون نسخه است که به این معنی است که ما یک پایان نامه خوب نوشته ایم.

یافتن پایان نامه بدون نسخه با جستجوی تکراری

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که دانشجویان هنگام نوشتن پایان نامه خود بدون کپی مرتکب می شوند، جستجوی همان جستجوهای انجام شده در سایت های مشکل دار ایرانی است. در حال حاضر هیچ پایان‌نامه‌ای نمی‌تواند مقایسه معتبری با سایت‌های موجود ایرانی داشته باشد، مانند جستجوی پایان‌نامه که در آن سال‌ها در سایت‌های مرجع ایجاد می‌شد، برای کاهش کپی یا ایجاد داده در پایان‌نامه، اکنون به یک مشکل یا معضل تبدیل شده است. عدم کیفیت این سایت ها در شناخت یا شناسایی جملات کپی شده از پایان نامه ها در این سال ها باعث افزایش درصد تکراری در پایان نامه های با کیفیت بالا شده است. دلیل این مشکلات به دلیل عدم طراحی صحیح این سایت هاست مانند سایت محقق که مشکلات اساسی در طراحی این نرم افزارها دارد. به عنوان مثال، برای انجام بهترین پایان نامه مدیریت، اکثر دانشجویان رشته مدیریت بدون توجه به رعایت رویه های علمی، به دنبال بررسی آپلود متن خود در این سایت ها هستند که اغلب با تغییر برخی جملات و کلمات و درصد مشخص شده اند. این شباهت را می توان کاهش داد

شناسایی مشکلات پایان نامه

اما اساتید و داوران چگونه این مشکلات را تشخیص می دهند. این خطاها با عدم تداوم محتوا و فصول پایان نامه و اشتباه در انتخاب روش تحقیق و عدم اجرای نرم افزار روش تحقیق و مراحل آن به راحتی قابل تشخیص است و نیازی به آن نیست. برای جستجوی سایت های مشابه اشتباهات در ترتیب مراحل و فرآیند اساسی روش تحقیق برای رسیدن به هدف اصلی مشخص است اساتید با تجربه و مهارت های علمی به راحتی می توانند این نسخه ها را تشخیص دهند. پایان نامه های کپی شده دارای نشانه های واضح در فصل چهارم و پنجم هستند و دانشجویان با مقایسه آنها با فصول قبل می توانند با مطالعه تخصصی پروپوزال، پایان نامه و سپس جلسه دفاع به این موارد پی ببرند. دوره های تخصصی پایان نامه در سایت مهرداد عمران توسط مهرداد حمسیان تدریس شد. گذراندن این دوره های تخصصی به ما کمک می کند تا درگیر پایان نامه های غلط و کپی شده نشویم.

هزینه پایان نامه

هر پایان نامه دارای هزینه های خاصی است که محقق باید آن ها را دنبال کند، اما در هنگام تکمیل پایان نامه بدون کپی قطعا این مراحل رعایت نمی شود. اکثر این پایان نامه ها با قیمت های غیرمنطقی به دانشجویان ارائه می شود. ارزان بودن این پایان نامه ها باعث می شود دانشجویان به سمت این شرکت های پایان نامه های جعلی بروند. هر پایان نامه هزینه های متفاوتی از انتخاب موضوع گرفته تا نوشتن قسمت های مختلف پروپوزال و سپس نوشتن فصول پایان نامه و سپس وارد کردن داده های واقعی به نرم افزار و تجزیه و تحلیل آن دارد.

ایجاد داده در فصل چهارم

تولید داده یکی از رایج ترین مشکلات پایان نامه های کپی است که شامل جمع آوری نکردن اطلاعات، وارد نکردن داده ها در نرم افزار تحلیل و سپس نداشتن دانش تخصصی از روش های تحقیق و سپس نتیجه گیری می شود. ایجاد داده به معنای ساختن یک پایان نامه عالی است. داده ها در این مرحله ساخته می شوند. به عنوان مثال در تهیه بهترین پایان نامه مدیریت ساخت و ساز باید دانش تخصصی از طریق پرسشنامه یا مصاحبه جمع آوری شود و سپس داده ها برای تجزیه و تحلیل وارد نرم افزار مدیریت شوند و هر یک از این مراحل علاوه بر هزینه و زمانی که موسسات می توانند از آن عبور کنند نیاز به دانش تخصصی دارد. تمام این مراحل علمی با کپی برداری و مشکلات زیادی برای دانش آموزان ایجاد می کند.

آموزش پاورپوینت پایان نامه

آموزش پاورپوینت و جلسه دفاعی یکی از مهم ترین مهارت های مورد نیاز برای ارائه نهایی پایان نامه است که نیاز به دانش تخصصی در زمینه های مختلف از جمله طراحی پاورپوینت آموزشی، نحوه سخنرانی علمی برای دانش آموز، اقناع علمی معلمان در روز حفاظت و هزاران نکته علمی. نکته دیگر این است که دانشجویان با شرکت در جلسه دفاع جامع سایت پایان نامه عمران مهرداد می توانند در مدت زمان کوتاهی به این مهارت ها مسلط شوند که در صورت توجه بیشتر دانشجویان می توانند در وقت و هزینه صرفه جویی کنند و بهترین ها را ارائه دهند. استفاده از پایان نامه مکتوب برای مهاجرت تحصیلی یا ادامه تحصیل در مقطع دکترا.

با چاپ مقاله رزومه بسازید

یکی از نکات مهم در مورد چاپ مقاله مصاحبه، استخراج مقاله از پایان نامه است. اما بازیابی یک مقاله با کیفیت به یک پایان نامه با کیفیت بالا بستگی دارد. هرچه کیفیت پایان نامه شما بالاتر باشد، منجر به یک مقاله با کیفیت می شود. اما اگر پایان نامه شما کپی و بی کیفیت باشد، نمی توانیم مقاله با کیفیتی را بازیابی کنیم (مهرداد حمسیان، سایت مهرداد عمران). برای نوشتن و سپس انتشار مقاله ابتدا باید مقاله بر اساس اصول علمی نوشته شود. آنچه در مصاحبه مورد تحلیل قرار می گیرد اعتبار مقاله است. موارد زیر برای اعتبار و کیفیت ساخت مقالات معتبر بسیار مهم و ضروری است:

کیفیت مقالات استفاده شده در متن مقاله چاپی

تداوم و رعایت ترتیب مراحل تحقیق

انتخاب روش تحقیق مقاله مناسب

روش تحقیق گام به گام و کاربرد آن

توسعه نرم افزار برای تجزیه و تحلیل داده ها و اعتبار سنجی

مطابقت موضوع چکیده با عنوان پایان نامه دانشجویان

پاسخ صحیح دانش آموز به سوالات انشا در جلسه مصاحبه

خدمات تخصصی پایان نامه

جهت مشاوره و انجام صفر تا صد پایان نامه و دفاعیه با شماره 09133862776 در تلگرام و واتساپ تماس حاصل فرمایید. برای پاسخگویی سریعتر و تخصصی تر، رشته و گرایش خود را در تلگرام یا واتساپ ارسال کنید (پیام های تلگرام در اولویت هستند)

مشاوره تخصصی در مورد موضوع پایان نامه

پروپوزال نویسی و مشاوره در قسمت های مختلف آن

اصول علمی پایان نامه در هر محله

تسلط بر مهارت های تدریس برای دفاع از پایان نامه در حضور استاد راهنما

آموزش مهارت های گفتاری برای جلسه دفاع از پایان نامه در حضور اساتید در روز دفاع

تسلط بر مهارت های فصل نویسی و خروجی نرم افزار