You are currently viewing امکان دانلود همزمان دو برنامه در گوگل پلی استور وجود دارد

امکان دانلود همزمان دو برنامه در گوگل پلی استور وجود دارد


هنگامی که یک گوشی هوشمند اندرویدی جدید خریداری می کنید، یکی از اولین کارهایی که انجام می دهید این است که تمام برنامه های مورد علاقه خود را روی آن نصب کنید. پیش از این، زمانی که این کار را انجام می‌دادید، باید منتظر می‌مانید تا فروشگاه Google Play هر برنامه را به صورت جداگانه دانلود کند. این حالت کمی آزاردهنده بود، به خصوص برای کسانی که ده ها برنامه را در این فرآیند دانلود می کنند. با این حال، گوگل اخیرا امکان دانلود همزمان دو اپلیکیشن را در آخرین نسخه پلی استور فراهم کرده است.

دانلود همزمان دو برنامه در گوگل پلی استور

برای مشاهده عملکرد حالت جدید، باید دو برنامه را همزمان نصب کنید. همانطور که در اسکرین شات های زیر مشاهده می کنید، می توانید پیشرفت دانلود و نصب هر دو اپلیکیشن را به طور همزمان در پلی استور و در صفحه اصلی مشاهده کنید.

دانلود همزمان دو برنامه در گوگل پلی استور

این حالت به روز شده فقط در نصب های جدید فعال است، در حالی که فقط با دو برنامه در یک زمان کار می کند و دانلود برنامه سوم تا زمانی که یکی از دو برنامه دیگر نصب نشود، در حالت انتظار باقی می ماند. در مقایسه، جالب است بدانید که اپ استور iOS می تواند سه اپلیکیشن را به طور همزمان دانلود و نصب کند.

البته لازم به ذکر است که حالت دانلود همزمان دو برنامه در پلی استور در حال حاضر برای به روز رسانی برنامه ها اعمال نمی شود. با این حال، امیدوارم در آینده نزدیک گوگل حالت دانلود همزمان را برای آپدیت اپلیکیشن ها نیز معرفی کند. زمانی که این تغییر بیشتر مفید خواهد بود، در هنگام راه اندازی اولیه یک تلفن یا تبلت اندرویدی جدید است، جایی که همزمان چندین برنامه را دانلود می کنید.

در پایان لازم به ذکر است که این تغییر در حال حاضر با اندروید 14 و پلی استور نسخه 40.6.31 است. آزمایش بوده است

نظر شما در مورد قابلیت دانلود همزمان دو اپلیکیشن در آخرین نسخه پلی استور چیست؟