You are currently viewing ارتباطات جهانی راه حل مشکلات عدم توسعه گردشگری در اروند فرصت ویژه برای سرمایه گذاران است

ارتباطات جهانی راه حل مشکلات عدم توسعه گردشگری در اروند فرصت ویژه برای سرمایه گذاران است


امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از فرصت های اقتصادی منطقه آزاد اروند (آبادان – خرمشهر) صنعت گردشگری است که متاسفانه مورد بی توجهی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: طبیعت شهرهای آبادان و خرمشهر در گذشته بر اساس جهانی بودن این دو شهر بوده است، بنابراین باید در راستای توسعه اقتصادی اقدامات اساسی برای حفظ این طبیعت انجام شود. ما در منطقه آزاد اروند بودیم.
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر اینکه ارتباطات بین المللی راه حل مشکلات عدم توسعه گردشگری در این منطقه است، افزود: خوشبختانه وزارت امور خارجه با ایجاد نمایندگی در اروند موافقت کرده است. منطقه آزاد منطقه آزاد است و امیدواریم مراحل اداری این موضوع به سرعت انجام شود تا فعالان بخش های مختلف به ویژه اقتصادی و گردشگری بتوانند از خدمات وزارت امور خارجه استفاده کنند.
بابامرادی با اشاره به زمینه سازی برای حضور سرمایه گذاران تصریح کرد: مراحل صدور مجوز به کمترین زمان در تاریخ سازمان منطقه آزاد اروند رسیده و فرصت ویژه ای برای حضور سرمایه گذاران فراهم شده است. بسته های سرمایه گذاری و حمایتی مختلفی نیز ایجاد شده است.
وی تاکید کرد: نیروی انسانی گردشگری منطقه آزاد اروند توانمند، متخصص، تحصیل کرده، مجرب و اندیشمند است و این مزیت دیگری برای سرمایه گذاران برای حضور در این صنعت سودآور است.
مدیر گردشگری منطقه آزاد اروند گفت: چند دوره آموزشی ویژه از جمله دوره راهنمای تور، نگارش برنامه سفر و دوره های مختلف هتلداری در نظر گرفته شده است.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)