You are currently viewing ارائه 1500 اثر هنری در نمایشگاه “ایران اکسپو”.

ارائه 1500 اثر هنری در نمایشگاه “ایران اکسپو”.


اقتصاد ایران: در ششمین فواصلی ایران اکسپو کیفیت و تنوع محصولات دانش بنیان ایرانی نیز کامی کشمگیری داشت. در فاصولی ایران اکسپوی امسال هزار و 500 تلوگ فناورانه هوزای‌های به تعریف اینده است.

به گزارش خبرگزاری ایرانیان، سازمان بین المللی توسعه همکاری های علمی و فناوری، سازمان دولتی حمایت علمی، فناوری و اقتصادی، همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024 در محل نوآوری و نوآوری ایران خانه فناوری، قابلیت‌های صادراتی فناوران نخبه کیشورمان را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشت که منجر به افتتاح دروازه‌های آن شد
امیرحسین میرابادی کردی کرد: تیی آین کاند روز شاهید حکترین و کاسترین سعدارتی جهومری عسلامی ایران در فیسلاین جومندی‌های سعدارتی (Iran Expo) بودیم. هدف از برگزاری نمایشگاه واقعی، معرفی و نمایش آخرین دستاوردها و محصولات ایرانی برای مجموعه های خارجی است.
به گفته وی، این رویداد بستر و ظرفیت مناسبی را برای ارائه توانمندی های شرکت ها و صنایع ایرانی به کشورهای مختلف جهان در قالب بازدید هیئت های تجاری فراهم کرد و همچنین به عنوان بستری واقعی برای شرکت های دانمارکی در این نمایشگاه
وی نقش شرکت های دانش بنیان و فناور را یکی از مهمترین بخش ها در عرصه روابط بین الملل خواند و افزود: بدون شک دستاوردهای درخشان علمی کیشورمان و صنعتی شدن این دستاوردها در سال های گذشته بی نظیر بوده است. ظرفیت رشد صادرات ایران فواصلی EXPO با نصفت این توردیکت و ایکی ها به بازار جهانی نکز به سزایی در جهش شرکت دانش بنیان بنیان بوردید
به گفته رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی در نمایشگاه ایران، شرکت‌های ایرانی دانمارکی حضور فعال داشتند و تعداد شرکت‌های دانمارکی نسبت به دوره قبل ۴۰ درصد رشد داشته است.
امیرآبادی ادامه داد: در این نمایشگاه 700 شرکت دانمارکی با قابلیت صادرات، دستاوردهای علمی و فناوری آنها به نمایش گذاشته شد.
وی همچنین به کیفیت محصولات و کیفیت محصولات در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران اشاره کرد. در فاصولی ایران اکسپوی امسال هزار و 500 تلوگ فناورانه هوزای‌های به تعریف اینده است.
به گفته وی، این نمایشگاه علاوه بر اینکه ظرفیت و فرصت بی نظیری را در اختیار صنعتگران و شرکت های دانش بنیان ایرانی قرار می دهد تا خود را به بازارهای هدف جهانی و مشتریان بین المللی کالا و خدمات معرفی کنند، بستر بی نظیری را برای ارائه ارائه می کند. فرهنگ و تمدن ایران به شرکت کنندگان خارجی و همچنین توسعه و توسعه دیپلماسی فرهنگی و دانش بین ایران و سایر کشورهای جهان مد نظر است.
पर रांग शुद्धान अक्ष्टिकों देन्ष‌بنیان در کیشدوره سبدور
وی تعلیم به روش شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها در سال 1402، گفت: در سال گذشته میزان صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان‌ دو بیلید را کرد که نویدبکش ویژگی خوبی از جمالة انکشافرینی شرکت دانش‌بنیان در یکستوکهای دانش بنیان در کلان کیشور است.
ميرابادي رمضاد داد: حدف ما در سال 1403 رمضا در مسير به قوت خيرة است. در همین راستا پشتیبانی از مبحث دیکریک بکشی به مقاصد صدارتی شرکت های دانش بنیان، اینداء بهندی بنانیان، رفع موانع پیشروی شرکت های دانش بنیان بری شرکت های دانش بنیان در بازارهای بین المللی .
وی افزود: امید است در پایان سال 1403 شاهد رشد 50 درصدی صادرات دانمارکی نسبت به سال 1402 باشیم.
میراآبادی در بخش پایانی سکنان کود، حضور شرکت های دانمارکی در روابط خارجی باعث ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در روابط بین الملل و شناخته شدن اکثر کیشورها به عنوان یک کشور فناور پیشرفته شد فواصلی اکسپو نیز به آین تعمیر کے دردن کے دردن.

✅ آیا این خبر اقتصادی به درد شما خورد؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)