You are currently viewing اجرای سورپرایزهای مجلل!  / هزینه سالگرد ازدواج چقدر آب است؟

اجرای سورپرایزهای مجلل! / هزینه سالگرد ازدواج چقدر آب است؟


غافلگیری پدیده ای جذاب و البته فرآیندی پیچیده است. فراهم کردن شرایط یا یک اتفاق خاص برای یک فرد خاص در یک زمان خاص و سپس دیدن خوشحالی و شادی آن فرد اتفاق بسیار جذابی است. اکثر افراد در مراسم ها و سالگردهای مختلف یک برنامه غافلگیرکننده را برنامه ریزی می کنند تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای فرد مورد نظرشان رقم بزنند.

فلسفه غافلگیری ارتباط تنگاتنگی با تجربه و احساسات انسان دارد. غافلگیری می تواند در زندگی ما موثر باشد و بر روابط شخصی و حتی کسب و کار فرد تاثیر بگذارد. این ایده می تواند از موقعیت های کوچک مانند هدیه دادن یا ایجاد لحظات خاص تا رویدادهای بزرگتر و شگفت انگیزتر مانند رونمایی از محصولات جدید یا برنامه ریزی برای یک سفر غیرمنتظره متغیر باشد. فلسفه غافلگیری معمولا راهی برای تقویت روابط، ایجاد لحظات خاص و خاطرات فراموش نشدنی در ذهن افراد است.

حالا عده ای پدیده غافلگیری را تبدیل به شغل کرده اند و از آن درآمد زیادی به دست می آورند. برنامه های کوچک و بزرگ که هم نیاز به یک گروه حرفه ای و هم برنامه اختصاصی دارد. خبرنگار خبر به همین بهانه با مراجعه به سایت های فعالیت گروه سورپرایز به بررسی نوع فعالیت این افراد و همچنین قیمت رزرو این گروه ها پرداخت. منتظر این گزارش باشید.

گروه ذخیره سوپرریز از شمال تا جنوب ایران

فعالیت گروه های سورپرایز محدودیت زمانی و مکانی ندارد و این افراد می توانند برنامه مورد نظر شما را در هر شهر و هر کجا که بخواهید اجرا کنند. به همین دلیل جای نگرانی نیست و در هر نقطه از کشور می توانید فرد مورد نظر را غافلگیر کنید!

طیف گسترده ای از برنامه های شگفت انگیز ویژه

غافلگیر شدن می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و با شناختی که در مورد فرد مورد نظر خود دارید، می توانید برنامه ای را انتخاب کنید که با شخصیت آن فرد مطابقت دارد. به عنوان مثال، ممکن است یک نفر از یک سفر غیرمنتظره غافلگیر شود و شخص دیگری نسبت به این برنامه احساس مشابهی نداشته باشد. یا برنامه ریزی یک رستوران غافلگیرکننده با ارکستر ممکن است انتخاب خوبی برای تولد فرزند یا همسرتان باشد، مشروط بر اینکه شخصی که برایتان مهم است به موسیقی زنده علاقه مند باشد. پس باید جستجو کنید و ببینید کدام برنامه برای شما مناسب است تا گروه سورپرایز هم همین را برای شما در نظر بگیرد.

قیمت های متفاوت در گروه های سورپرایز

حالا به قسمت جذاب قیمت می رسیم! البته، کنار هم قرار دادن یک برنامه بدون نقص در یک زمان خاص نیز نیاز به هزینه زیادی دارد و ممکن است برای شما بسیار گران به نظر برسد، اما ممکن است فراهم آوردن شرایط شگفت انگیز برای یک برنامه خاص به این سادگی نباشد. به عنوان مثال به جرات می توان گفت که برنامه سورپرایز کیش یکی از پرهزینه ترین طرح های گروهی سورپرایز است و این برنامه بسیار مجلل و خاص به نظر می رسد. در این برنامه ترانسفر، بلیط هواپیما، رزرو هتل یا ویلا به مدت 3 روز و 2 شب، غواصی، طراحی ساحل، جنگ شاد، دودهای رنگارنگ، کیک و … وجود دارد و این برنامه برای جشن سالگرد ازدواج بسیار مناسب است.

در تصویر زیر چند نمونه دیگر از برنامه سورپرایز را مشاهده می کنیم که قیمت هر کدام از آنها قابل مشاهده است. به عنوان مثال سورپرایز بالن 26 میلیون تومان، سورپرایز سواری 8.500 میلیون تومان، سورپرایز آفرود 30 میلیون تومان و سورپرایز طرح تم 6.5 میلیون تومان است.

آخرین کلمه

تهیه یک برنامه عالی برای غافلگیری عزیزان کار ساده ای نیست، اما اگر دانش کافی و البته با کمی ذوق و سلیقه داشته باشیم، شاید بتوانیم خودمان با طرحی ساده تر اما ارزان تر، طرح غافلگیری را محقق کنیم.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)