You are currently viewing اجاره ماشین در تهران گران است

اجاره ماشین در تهران گران است


امروزه بسیاری از خانواده ها دارای یک یا چند خودرو هستند و هر روز بر تعداد دارندگان خودروهای جدید افزوده می شود و در چنین شرایطی با توجه به تنوع روزافزون خودروهای تولیدی، نیاز به خرید خودروهای جدید نیز افزایش می یابد. در عین حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند این خودرو را برای مدت زمان مورد نظر با قیمتی بسیار کمتر از خرید خودرو اجاره کنند. برخی دیگر به دلیل محدودیت های مالی نمی توانند خودرویی مناسب برای نیازهای موقت خود خریداری کنند، بنابراین تقاضا برای خودروهای اجاره ای در حال افزایش است.

شرکت زرین گشت با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه اجاره خودرو سعی در ارائه خدمات تخصصی اجاره خودرو به شهروندان شهرهای مختلف ایران داشته است. شرکت اجاره خودرو زرین گشت سال هاست که به عنوان معروف ترین شرکت در این زمینه با مجوز رسمی خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می کند.

اگر قصد اجاره خودرو در تهران یا سایر شهرهای ایران را دارید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

اجاره ماشین با راننده و بدون راننده

شرکت اجاره خودرو زرین گشت سال هاست که خدمات اجاره خودرو خود را با راننده و بدون راننده با کادری مجرب ارائه می دهد. اگر قصد اجاره خودرو دارید، می توانید خودروی خود را با یا بدون راننده از این شرکت تحویل بگیرید.

اصولا برخی از اجاره دهندگان خودرو به دنبال اجاره خودرو به صورت حضوری هستند، اما به دلیل گرانی خودروهای لوکس، برخی از شرکت های اجاره خودرو این خودروها را تنها با حضور راننده اختصاصی یا نماینده شرکت ارائه می دهند. اما شرکت زرین گشت با توجه به تجربه و احترام به نیاز مشتریان خود شرایط آسانی را برای تمامی افرادی که قصد اجاره خودروهای گران قیمت یا ارزان را دارند فراهم کرده است. بنابراین می توانید با مراجعه به سایت اجاره خودرو زرین گشت و تماس با مشاورین این شرکت سفارش خود را ثبت نمایید.

اجاره ماشین ارزان

برخلاف بسیاری از شرکت های اجاره خودرو، تمامی خودروهای قابل اجاره در شرکت اجاره خودرو زرین گشت متعلق به این شرکت می باشد. بنابراین حق دلالی یا کارمزد بین مالک و مستاجر منتفی است و مستاجر مستقیماً با مالک اصلی روبرو می شود. شرکت اجاره خودرو زرینگشت، بنابراین خودروهای این شرکت بسیار ارزانتر از سایر رقبا هستند.

از طرفی با توجه به تعداد زیاد خودروهای قابل اجاره در شرکت زرینگشت، این شرکت تمایل دارد برای رعایت نیاز مشتری، خودروهای خود را با قیمت بسیار منصفانه عرضه کند.

لیست قیمت برای اجاره ماشین

در صورت تمایل به اجاره خودرو می توانید برای مشاهده قیمت هر یک از آنها علاوه بر عکس و اطلاعات خودروهای ارائه شده توسط زرین گشت به آدرس زیر مراجعه نمایید.

برای مشاهده لیست قیمت خودروهای اجاره ای روی لینک زیر کلیک کنید:

لیست قیمت برای اجاره ماشین

اجاره ماشین بدون سپرده

عموماً ودیعه خودرو توسط شرکت اجاره خودرو برای وضعیت خوب خودرو در زمان بازگشت از اجاره کننده اخذ می شود. در صورت اجاره خودرو با راننده شرکتی از پرداخت بیعانه خودرو معاف خواهید بود و تمامی مسئولیت وضعیت خودرو بر عهده شرکت و نماینده آن (راننده) خواهد بود.

اجاره ماشین برای سفر

اگر قصد سفر به شهر دیگری را دارید کافیست خودروی خود را در سایت شرکت اجاره خودرو زرین گشت ثبت کرده تا خودروی مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن به شهر خود تحویل دهید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

اجاره ماشین لوکس

اگر قصد اجاره خودروی لوکس را دارید کافیست به سایت شرکت اجاره خودرو زرین گشت مراجعه کرده و خودروی مورد نظر خود را از بین خودروهای بی ام و، بنز، پورشه، مازراتی و … انتخاب و ثبت نام کنید.

اجاره بی ام و از زرین گشت

شما می توانید خودروهای BMW زیر را اجاره کنید:

  1. 1- BMW 730
  2. 2- BMW 528
  3. 3- BMW z4
  4. 4- BMW i8
  5. 5- BMW x6
  6. 6- BMW 630
  7. 7- بی ام و 330

اجاره بنز از شرکت زرین گشت

شما می توانید خودروهای بنز زیر را اجاره کنید:

  1. 1- بنز S500
  2. 2- بنز e300
  3. 3- بنز e250
  4. 4- بنز C200
  5. 5- بنز cls
  6. 6- بنز sl500

اجاره پورشه از شرکت زرین گشت

می توانید خودروهای زیر را از برند پورشه اجاره کنید:

  1. 1- پورشه ماکان
  2. 2- پورشه پانامرا
  3. 3- پورشه باکستر
  4. 4- پورشه کاین

اجاره مازراتی از شرکت زرین گشت

می توانید خودروهای زیر را از مازراتی اجاره کنید:

  1. 1- مازراتی کوارتوپورته
  2. 2- مازراتی گرن کابریو

اجاره خودروهای لوکس میان رده از شرکت زرین گوش

شما می توانید خودروهای زیر را از برندهای کیا، تویوتا و هیوندای اجاره کنید:

  1. 1- اجاره لندکروز
  2. 2- کیا اپتیما
  3. 3- هیوندای سوناتا

اجاره ماشین عروس

یکی از قدیمی ترین شرکت های اجاره خودرو در کشور در زمینه اجاره ماشین عروس، شرکت اجاره خودرو زرین گشت می باشد، از این رو این شرکت با رزومه ای درخشان در این زمینه همواره خدماتی طولانی مدت در این زمینه ارائه کرده است. خودروهای مناسب برای مراسم عروسی شرکت زرین گشت دارای بهترین کیفیت ظاهری و فنی هستند چرا که شرکت زرین گشت معتقد است خودروهای ارائه شده برای مراسم عروسی با توجه به شرایط خاص باید بدون هیچ گونه آسیب بدنه و یا مشکل فنی باشند می توانند تجربه تلخی را برای عروس و دامادهای عزیز ایجاد کنند.

اگر قصد اجاره خودرو برای عروس را دارید می توانید به سایت اجاره خودرو زرین گشت مراجعه کرده و خودروی مورد نظر را از بین خودروهای موجود انتخاب و ثبت کنید. ماشین های عروس ارائه شده توسط زرین گشت در صورت درخواست مشتری همراه با گل آرایی خواهد بود.

تماس با شرکت زرین گشت

برای ارتباط با شرکت زرین گشت می توانید به صفحه اینستاگرام این شرکت به آدرس zarrinrent@ مراجعه و یا به سایت شرکت به آدرس زیر مراجعه نمایید.

تماس با شرکت زرین گشت

اگر تجربه ای در زمینه اجاره ماشین دارید، لطفا در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.