You are currently viewing آی‌پد پروهای جدید ویژگی «همیشه روی صفحه» را ندارند.

آی‌پد پروهای جدید ویژگی «همیشه روی صفحه» را ندارند.


اپل به تازگی از مدل های جدید آیپد پرو فاش شد این تبلت ها در مقایسه با رقبای خود و همچنین نسخه های قبلی خود بسیار نازک هستند. گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل می‌توانست ویژگی «نمایشگر همیشه روشن» را به آی‌پد پروهای جدید معرفی کند، اما این کار را نکرد.

با وجود سخت افزار مناسب، آیپد پروهای جدید Always-On ندارند

با توجه به برداشت های اولیه، می توان فرض کرد که صفحه نمایش OLED این دو آیپد جدید اپل بهترین پنل مورد استفاده در تبلت است. اکنون مشخص شده است که نرخ تازه سازی این پنل OLED را می توان به 10 هرتز کاهش داد. به لطف این نرخ نوسازی متغیر، آیپد پرو OLED می تواند به عملکرد همیشه روشن مجهز شود. اما اپل تصمیم گرفت این ویژگی را به تبلت های جدید خود اضافه نکند.

آیپد پرو جدید اپل

لیست مشخصات آیپد پرو جدید نشان می دهد که نرخ به روز رسانی صفحه نمایش این دو دستگاه را می توان تا 10 هرتز کاهش داد. یعنی بسته به محتوایی که در حال تماشای آن هستید، نمایشگر دستگاه می تواند به طور خودکار نرخ رفرش را تنظیم کند. این باعث صرفه جویی در مصرف باتری و شارژ بیشتر می شود. البته به خاطر داشته باشید که مدل‌های قدیمی‌تر آیپد پرو نیز دارای فناوری نرخ نوسازی صفحه نمایش متغیر هستند. اما برخلاف مدل های جدید، حداقل نرخ تازه سازی به 24 هرتز محدود شده بود.

بر اساس این گزارش منبع، ارتقاء پنل OLED آیپد پرو نقطه عطف جدیدی را برای این شرکت رقم خواهد زد. با این حال، اگر یک دستگاه نمایشگر همیشه روشن عرضه شود، منطقی تر خواهد بود. انتظار می رود اپل نمایشگر را در مدل های آیپد پرو آینده ارتقا دهد. نمایشگر تبلت های آینده اپل احتمالا دارای حداقل نرخ تازه سازی 1 هرتز خواهد بود. مانند تصمیم اپل برای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 15 پرو. زمانی که سری آیفون 13 پرو معرفی شد، نرخ رفرش نمایشگر این اسمارت فون ها به 10 هرتز محدود شد و این دستگاه ها قابلیت «همیشه روی صفحه» را نداشتند. اما در سری آیفون 14 پرو و ​​آیفون 15 پرو، شاهد استفاده از پنل های OLED با نرخ نوسازی متغیر هستیم که می توان آن را تا 1 هرتز کاهش داد.

آیپد پرو جدید اپل با تراشه M4، نمایشگر OLED و ضخامت بسیار نازک رسما معرفی شد

نطر شما چی هست؟ آیا انتظار داشتید ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن به آیپد پروهای جدید اپل اضافه شود؟