You are currently viewing آیفون SE 4 با فیس آیدی زیر 500 دلار عرضه می شود

آیفون SE 4 با فیس آیدی زیر 500 دلار عرضه می شود


علیرغم آنچه شایعات حاکی از آن است آیفون SE 4 به روز رسانی هایی وجود خواهد داشت، اما انتظار می رود قیمت نسخه پایه این گوشی هوشمند زیر 500 دلار باشد. با ترنجی با ما همراه باشید تا ببینیم آیفون SE جدید چه مشخصات و ویژگی هایی خواهد داشت.

این احتمال وجود دارد که آیفون SE 4 با همان قیمت نسل قبل روانه بازار شود

افشاگر معروف Revegnus با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) مدعی شد که آیفون SE 4 در بازار آمریکا با همان قیمت 429 دلار است مانند نسل قبل خواهد بود. البته ممکن است قیمت این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبل حدود 10 درصد افزایش یابد. در هر صورت اپل قصد دارد قیمت نسل چهارم آیفون SE را افزایش دهد زیر 500 دلار نگه دارید

هفته گذشته گزارشی از The Information منتشر شد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد در بهار سال 2025 یک آیفون SE بازطراحی شده عرضه کند. این گوشی به عنوان گزینه “ارزان تر” در بین آیفون های اپل باقی خواهد ماند. انتظار می رود آیفون SE 4 طراحی مشابه آیفون 14 استاندارد داشته باشد. این بدان معناست که تاچ آیدی و دکمه هوم با Face ID و بریدگی روی نمایشگر جایگزین می شوند.

انتظار داریم که نسل چهارم آیفون SE به جای صفحه نمایش LCD از پنل OLED برخوردار باشد. گفته می شود اندازه صفحه نمایش از 4.7 به 6.1 اینچ افزایش می یابد. از دیگر شایعات در مورد آیفون SE جدید می توان به پورت USB-C و دکمه اکشن اشاره کرد.

این احتمال وجود دارد که هزینه نمایشگرهای iPhone SE 4 بسیار کمتر از صفحه نمایش های OLED مورد استفاده در iPhone 15 باشد. از آنجایی که پنل های iPhone SE 4 از قطعات قدیمی (شبیه به پنل های iPhone 13 و 14) ساخته می شوند. تامین کنندگان مجبور به سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه جدید نخواهند بود. شایعه شده است که سازندگان صفحه نمایش حداقل از آگوست سال گذشته برای عرضه پنل های نسل بعدی آیفون SE پیشنهاد داده اند.

بر اساس این گزارش منبع، نسل سوم آیفون SE در مارس 2022 عرضه شد. مدت زیادی از عرضه نسل قبلی آیفون SE می گذرد، بنابراین احتمالاً تقاضا برای مدل جدیدی که شامل برخی از جدیدترین ویژگی های گوشی های پرچمدار اپل است، بالا خواهد بود. . هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد iPhone SE 4 منتشر شد، آن را با شما در Tranji به اشتراک خواهیم گذاشت.

مشخصات کامل آیفون SE 4 فاش شد: تراشه A16 اپل و دوربین 12 مگاپیکسلی

نظر شما در مورد عرضه یک آیفون نسبتا ارزان چیست؟ در صورت ثبت و عرضه نسل چهارم آیفون SE در کشورمان، آیا علاقه مند به خرید آن هستید؟