You are currently viewing آیفون 17 اولترا یک گام رو به جلو خواهد بود

آیفون 17 اولترا یک گام رو به جلو خواهد بود


با معرفی آیفون X احساس کردیم که این محصول آینده است. صفحه نمایش OLED، فناوری Face ID، طراحی تمام صفحه و تجربه کاربری جدید. پس از چندین بار تکرار آیفون، آیفون X یک گام به جلو بود. انتظار می رود شاهد افزایش دیگری از سوی اپل باشیم. آیفون 17 اولترا با ویژگی های جذاب و جدید عرضه می شود.

آیفون 17 اولترا بسیار نازک خواهد بود

طبق گزارش های منتشر شده، آیفون 17 اولترا که سال آینده عرضه می شود، مشخصات و ویژگی های جذابی دارد. مدل جدیدی به سری آیفون 17 اضافه خواهد شد که احتمالا پسوند اولترا خواهد داشت. iPad Pro M4 اخیراً عنوان باریک ترین دستگاه اپل را از آن خود کرده است. با گرفتن این آی پد در دستان خود احساس می کنید که از آینده است. البته مثل فیلم های فانتزی نیست که شخصیت ها صفحات نازک کاغذی را در دست دارند، اما داریم به آن رویا نزدیک می شویم! آیفون 17 اولترا ممکن است با ضخامت بسیار نازک خود مانند دستگاهی از آینده به نظر برسد.

مانند آیپد پرو جدید، آیفون 17 اولترا نیز احتمالاً بسیار نازک خواهد بود

اما ممکن است این سوال پیش بیاید که اصلا چرا به یک آیفون باریک نیاز داریم؟ مدل فعلی کاملاً خوب است و احتمالاً هیچ کس به یک آیفون باریک نیاز ندارد. اما آیفون 17 اولترا می تواند عصر جدیدی را برای طراحی گوشی های هوشمند اپل آغاز کند. البته لاغرتر و سبک تر بودن همیشه به معنای بهتر بودن نیست. اما بیشتر اوقات اینطور خواهد بود. همانطور که iPad Pro جدید کاربران را تحت تاثیر قرار داده است.

سری آیفون 17 دارای دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی است

انتظار می رود تمامی اعضای سری آیفون 17 به دوربین سلفی بهبود یافته مجهز شوند. در حال حاضر آیفون ها دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هستند و به احتمال زیاد در سری آیفون 17 گوشی های اپل مجهز به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی هستند متاسفانه اطلاعات کمی در مورد دوربین های قاب پشتی وجود دارد. البته، The Information اطلاعاتی در مورد طراحی دوربین های پشتی سری آیفون 17 به اشتراک گذاشته است.

آیفون 15 پرو مکس

مدت هاست که شاهد عرضه گوشی های اندرویدی با جزیره دوربین در مرکز قاب پشتی هستیم. بنابراین سری آیفون 17 با این تغییر روانه بازار خواهد شد. آیفون 17 اولترا احتمالا تنها مدلی است که این تغییر طراحی را دارد. اگر این تغییر دوربین درست باشد، می‌توان انتظار داشت که دلیلی برای آن وجود داشته باشد. این مدل احتمالاً دارای فناوری دوربین سطح بعدی است که ما آن را در سایر اعضای سری آیفون 17 نخواهیم دید اگر اپل در تلاش است تا میانگین قیمت فروش آیفون را افزایش دهد، ویژگی های دوربین پیشرفته یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری است .

Apple iPhone 17 Ultra دارای ویژگی های نرم افزاری منحصر به فردی خواهد بود

زمانی که اپل آیفون X را معرفی کرد، بسیاری از تغییرات مربوط به نرم افزار بود. با معرفی اپل واچ اولترا شاهد تغییرات نرم افزاری بودیم. کاربران این ساعت هوشمند می توانند واچ فیس ها را سفارشی کنند، گزینه ای که قبلا در دسترس نبود. حالت شب نیز تجربه جدیدی را در اختیار کاربران این ساعت هوشمند قرار می دهد. حذف دکمه هوم در آیفون X نیز یک تغییر بزرگ بود. اما با تغییرات عمده UX همراه شد.

منبع این گزارش معتقد است که با آیفون 17 اولترا شاهد تغییرات نرم افزاری خواهیم بود. احتمالاً ویژگی‌های iOS وجود خواهد داشت که مختص این مدل است. شاید این ویژگی ها مربوط به اندازه صفحه نمایش منحصر به فرد آیفون 17 اولترا نسبت به دیگر اعضای این سری باشد. انتظار می رود این دستگاه دارای یک بریدگی نمایشگر کوچکتر باشد. در هر صورت، ویژگی های نرم افزاری یکی از راه هایی است که اپل می تواند آیفون 17 اولترا را از برادرانش متمایز کند.

به عنوان مصرف کننده، ما به مدل های پرو بهترین آیفون ها عادت کرده ایم. اما اپل با محصولات دیگر خود نشان داده است که برای نسخه اولترا جای دارد. هفت سال از عرضه آیفون X می گذرد، بنابراین ما منتظر یک جهش بزرگ دیگر در گوشی های هوشمند اپل هستیم. انتظار می رود یک آیفون جدید ممتاز برای مشتریان جذاب باشد.

آیفون 17 پرو اولین محصول با تراشه 2 نانومتری خواهد بود که توسط TSMC ساخته شده است

نظر شما در مورد آیفون 17 اولترا چیست؟ آیا این گوشی هوشمند گران قیمت می تواند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند؟