You are currently viewing آیفون 16 پرو مکس با عمر باتری بیشتر معرفی خواهد شد

آیفون 16 پرو مکس با عمر باتری بیشتر معرفی خواهد شد


به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل، این شرکت در آیفون 16 پرو مکس آینده خود از سلول های باتری با تراکم افزایش یافته استفاده خواهد کرد که یا با استفاده از باتری هم اندازه مدل های فعلی آیفون 15، عمر باتری طولانی تری را ارائه می دهد یا با استفاده از مدل های کوچکتر. باتری به منظور کاهش وزن و ضخامت، عمر باتری معادل را ارائه می دهد.

عمر باتری آیفون 16 پرو مکس

در آینده پیش بینی خود کو می‌گوید که چگالی انرژی (Wh/kg) سلول‌های باتری آیفون 16 پرو مکس افزایش می‌یابد و از عمر باتری بیشتر برای مدل‌های آینده بهره می‌برد.

به گفته کو، برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد باتری، اپل ابتدا از یک بدنه باتری استیل ضد زنگ به عنوان محلول حرارتی استفاده کرد:

«فولاد ضد زنگ به اندازه آلومینیوم در دفع گرما کارآمد نیست، اما قوی تر است و کمتر در معرض خوردگی است. استفاده از قاب باتری از جنس استنلس استیل نیز دشواری جدا کردن باتری را کاهش می‌دهد، که به اپل کمک می‌کند تا با الزامات اتحادیه اروپا برای تعویض باتری‌های تلفن همراه در آینده مطابقت داشته باشد.»

باتری آیفون 16 پرو مکس

بر اساس گزارش ها، Sunway تامین کننده اصلی باتری های فولادی ضد زنگ خواهد بود. اگر تولید انبوه این طراحی جدید باتری به خوبی پیش برود، Kuo معتقد است که این طرح در تمام مدل های آیفون 17 سال آینده استفاده خواهد شد.

شایعه‌ای در ژوئن گذشته حاکی از آن بود که مدل‌های آیفون 16 پرو از باتری‌های دوتایی استفاده می‌کنند که می‌تواند منجر به ظرفیت بالاتر و عمر طولانی‌تر شود، اما کو در پیش‌بینی خود به این فناوری اشاره نکرد. انتظار می رود اپل در چهار ماه آینده و احتمالاً اواخر سپتامبر از سری جدید آیفون 16 رونمایی کند.

نظر شما در مورد استفاده از باتری با چگالی بالاتر در آیفون 16 پرو مکس آینده اپل چیست؟