You are currently viewing آیفون 16 پرو رکورد نازک ترین حاشیه نمایشگر در گوشی های هوشمند را خواهد شکست

آیفون 16 پرو رکورد نازک ترین حاشیه نمایشگر در گوشی های هوشمند را خواهد شکست


به قول افشاگر معروف جهان یخیکه معمولاً اطلاعات دقیقی در مورد برنامه های اپل و سایر برندها در گذشته به بیرون درز کرده است، مدل های آینده آیفون 16 پرو دارای نازک ترین قاب های نمایشگر در گوشی های هوشمند خواهند بود، حتی باریک تر از قاب های نمایشگر فعلی سری آیفون 15 پرو و ​​گلکسی اس 24 سامسونگ. .

باریک ترین میدان دید روی صفحه نمایش گوشی هوشمند در آیفون 16 پرو

بر اساس گزارش‌های منابع متعدد، علیرغم تغییرات جزئی در طراحی، هر دو مدل آیفون 16 پرو امسال اندازه‌های بزرگ‌تری خواهند داشت. گفته می شود که آیفون 16 پرو دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی (در مقابل 6.1 در آیفون 15 پرو) است، در حالی که انتظار می رود آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی (در مقابل 6.7 در آیفون 15 پرو مکس) باشد. ، که به طور بالقوه آن را به بزرگترین آیفون ساخته شده توسط اپل تبدیل می کند.

باریک ترین میدان دید روی صفحه نمایش گوشی هوشمند در آیفون 16 پرو

اما به نظر می‌رسد اپل برای ایجاد تجربه تماشایی بیشتر به اندازه‌های فیزیکی بزرگ‌تر تکیه نمی‌کند. طبق گفته Ice Universe، مدل‌های iPhone Pro امسال نیز دارای حاشیه‌های کاهش‌یافته خواهند بود که ممکن است نازک‌ترین حاشیه‌هایی باشد که تا به حال در گوشی‌های هوشمند از جمله سری گلکسی S24 سامسونگ دیده شده است.

یک پیشرفت در دستیابی به این امر می تواند شایعه استفاده اپل از فناوری Border Reduction Structure (BRS) باشد که امکان چیدمان فشرده تر و کارآمدتر مدارها را در زیر نمایشگر و در نتیجه حاشیه های باریک تر فراهم می کند. اگرچه Ice Universe به فناوری BRS اشاره ای نکرد، اما دو شایعه دیگر قبلاً به این فناوری در ارتباط با مدل های آیفون 16 اشاره کرده بودند.

سال گذشته، اپل حاشیه‌های آیفون 15 پرو را با استفاده از قالب‌گیری تزریقی کم فشار یا LIPO کاهش داد تا اندازه قاب‌های نمایشگر را به 1.5 میلی‌متر (در مقابل حدود 2.2 میلی‌متر در مدل‌های آیفون 14) کاهش دهد. همچنین اپل از زمان معرفی مدل های آیفون 12 در سال 2020، اندازه نمایشگر آیفون را تغییر نداده است. اما همانطور که گفته شد، همه چیز با مدل های سری آیفون 16 پرو امسال تغییر خواهد کرد.

نظر شما در مورد شکستن رکورد نازک ترین حاشیه نمایشگر در مدل های آیفون 16 پرو چیست؟