You are currently viewing آیفون 16 پرو اپل دارای یک جزیره دوربین بسیار بزرگ خواهد بود

آیفون 16 پرو اپل دارای یک جزیره دوربین بسیار بزرگ خواهد بود


شایعات اولیه آیفون 16 پرو عمدتا روی صفحه نمایش بزرگتر و دکمه جدید گوشی گرفتن فوکوس شده بود، اما نشت‌های اخیر نشان می‌دهد که دستگاه دارای ارتقاء قابل توجه دوربین از جمله ماژول‌های بزرگ‌تر است. برخی از عکس‌های جدید نشان می‌دهند که حسگرهای جدید آیفون 16 پرو به جزیره دوربین بزرگ‌تری نسبت به آن نیاز دارند آیفون 15 پرو من دارم

تصاویر لو رفته از قاب محافظ آیفون 16 پرو جزیره دوربین غول پیکر این گوشی را نشان می دهد

شخص نامگذاری شده ماجین بو عکس قاب آیفون 16 پرو آپلود شده است و به نظر می رسد که پنل ها دارای بریدگی های بزرگی برای دوربین هستند که نشان می دهد این گوشی حسگرهای بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت.

انتظار می رود آیفون 16 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچ همچنین شایعه شده است که دوربین اصلی این گوشی از 1.28 اینچ به 1.14 اینچ افزایش یافته است که به آن کمک می کند تا عکس های بهتری بگیرد. آیفون 15 پروکه در حال حاضر یکی از بهترین دوربین گوشی های سال 2024 است.

تصویر قاب محافظ آیفون 16 پرو

دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض که از سال 2019 شاهد آن بودیم بالاخره با سنسور 48 سونی IMX903 مگاپیکسل را خواهیم دید. مشخص نیست که آیا اندازه سنسور این دوربین بزرگتر از دوربین فوق عریض فعلی خواهد بود یا خیر، اما اگر اینطور باشد، درک دلیل بزرگتر شدن جزیره دوربین آسانتر است. در نهایت، آیفون 16 پرو، احتمالا دوربین نوری تپه عکس این گوشی یک آیفون 15 پرو مکس 12 مگاپیکسلی و 5 برابری خواهد داشت که به طور قابل توجهی بزرگتر از لنز تله فوتو آیفون 15 پرو است.

بر اساس گزارش ها، تمامی آیفون های جدید دارای دکمه خواهند بود گرفتن آنها بر روی عکاسی متمرکز خواهند شد، بنابراین منطقی است که اپل حداقل برخی از مدل های جدید را به دوربین های بهتر مجهز کند. علاوه بر این، تصاویر ماکتی که قبلاً فاش شده بود نیز این موضوع را فاش کرد آیفون 16 پرو سنسورهای بزرگتری نسبت به مدل فعلی خواهد داشت. با این حال امیدواریم تغییرات صفحه نمایش و جزیره دوربین تاثیر منفی بر ارگونومی گوشی نداشته باشد.

نظر شما در مورد پرچمدار آینده اپل چیست؟