You are currently viewing آیفون ویژگی Circle to Search اندروید را از طریق میانبر Google Lens دریافت می کند

آیفون ویژگی Circle to Search اندروید را از طریق میانبر Google Lens دریافت می کند


در اوایل سال جاری، ویژگی گوگل جستجوی حلقه برای Android که به شما امکان می دهد با گرفتن اسکرین شات انتخاب کنید چه چیزی را جستجو کنید. به لطف گوگل لنز و میانبرهای iOS، ویژگی اصلی Circle to Search اکنون در آیفون اپل در دسترس است.

قابلیت Android Circle to Search برای آیفون

گوگل قبلا گفته بود که تفاوت اصلی بین Google Lens و Circle to Search این است که چگونه لنز دومی در اندروید با فشار طولانی روی نوار حرکت یا دکمه خانه قابل دسترسی است. در غیر این صورت از همان فناوری جستجو و OCR (تشخیص کاراکتر نوری) استفاده می کنند.

Google Lens برای مدت طولانی در iOS به عنوان بخشی از این برنامه بوده است جستجوی گوگل) در دسترس.

اپلیکیشن گوگل اکنون میانبری ارائه می دهد که یک اسکرین شات می گیرد و برای تجزیه و تحلیل به لنز گوگل می فرستد. با دکمه اکشن آیفون 15 پرو به راحتی می توانید میانبر «جستجو در اسکرین شات» را فعال کنید.

با این حال، به لطف ویژگی Back Tap، می توان این دسترسی آسان را در تمام آیفون های دیگر تکرار کرد. برای راه‌اندازی میانبر، می‌توانید روی پشت دستگاهتان دو یا سه ضربه بزنید:

در آیفون خود به Settings > Accessibility > Touch بروید.

به پایین اسکرول کنید، سپس Back Tap را انتخاب کنید.

Double Tap یا Triple Tap را انتخاب کنید.

به پایین بروید و به Shortcuts بروید، سپس آن را انتخاب کنید.

برای اعمال تنظیمات روی برگشت ضربه بزنید.

دو یا سه بار به پشت آیفون خود ضربه بزنید تا میانبر اجرا شود.

قابلیت Android Circle to Search برای آیفون

آیفون شما یک اسکرین شات از محتوای روی صفحه می گیرد و سپس آن را به لنز گوگل می فرستد تا به سرعت کپی، ترجمه یا جستجوی تصویر را با قابلیت افزودن یک پیام متنی انجام دهد. در اجرای اولیه، برای فعال کردن اشتراک‌گذاری تصویر، «Always allow» را انتخاب کنید.

در حالی که Circle to Search قابلیت استفاده بهینه‌تری را ارائه می‌دهد، میانبر لنز Google با بهره‌گیری از ویژگی‌های اصلی iOS، قابلیت جستجوی تصویری اولیه را در هر آیفونی ارائه می‌کند. این یک حرکت بسیار هوشمندانه توسط گوگل است.

نظر شما در مورد ویژگی Circle to Search اندروید برای آیفون چیست؟