You are currently viewing آیا Galaxy Watch Ultra توانایی اندازه گیری قند خون را خواهد داشت؟

آیا Galaxy Watch Ultra توانایی اندازه گیری قند خون را خواهد داشت؟


اطلاعات جدید منتشر شده نشان می دهد که سامسونگ احتمالاً ساعت هوشمند پرچمدار آینده خود با نام گلکسی واچ 7 اولترا را عرضه نخواهد کرد. به نظر می رسد شماره مدل SM-L700 و SM-L705 با نام Galaxy Watch Ultra به دست مصرف کنندگان برسد. این ساعت هوشمند رقیب مستقیم سری اپل واچ اولترا خواهد بود. اکنون اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد Samsung Galaxy Watch Ultra مجهز به قابلیت اندازه گیری قند خون خواهد بود.

گلکسی واچ اولترا در راه است

چندی پیش، اعلامیه ای مبنی بر در راه بودن گلکسی واچ اولترا سامسونگ منتشر شد. سامسونگ معمولاً هر سال دو نوع از گلکسی واچ را معرفی می کند. مثلا این شرکت Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic در سال 2021، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در سال 2022 و پس از آن Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch 6 Classic در سال 2023 معرفی شد

گلکسی واچ 6 کلاسیک

با این حال، شواهد موجود نشان می دهد که سامسونگ در حال حاضر در حال آماده سازی برای معرفی سه ساعت هوشمند است. تاکنون ساعت های هوشمند با شماره مدل SM-L30x، SM-L31x و SM-L70x شناسایی شده اند. به نظر می رسد “SM-R86x” با نام Galaxy Watch FE یا Galaxy Watch 4 (2024) به بازار عرضه شود. هنوز هیچ اتفاق نظری در مورد نام نهایی این ساعت هوشمند وجود ندارد.

تاکنون SM-L30x، SM-L31x و SM-L70x همه تحت نام سری گلکسی واچ 7 اکنون مشخص شده است که یک ساعت هوشمند جدید به نام Galaxy Watch Ultra در راه است. گزارش که دیروز منتشر شد نشان داد که گلکسی واچ 7 با قابلیت اندازه گیری قند خون وارد بازار خواهد شد. اما گزارش جدید چک کردن دفترچه یادداشت گفته می شود گلکسی واچ اولترا این ویژگی را دارد.

باید دید سامسونگ چگونه گلکسی واچ اولترا را از دیگر ساعت های هوشمند گلکسی واچ خود متمایز خواهد کرد. یک افشاگر ادعا می کند که ساعت اولترا سامسونگ می تواند قند خون را اندازه گیری کند، اما تنها زمانی که با حلقه گلکسی جفت شود. تاکنون اطلاعات ذکر شده به صورت رسمی تایید نشده است. بنابراین ممکن است برخی از آنها نادرست باشند.

گلکسی واچ 7 به لطف باتری بزرگتر عمر باتری بیشتری خواهد داشت

نطر شما چی هست؟ آیا سامسونگ بالاخره ساعت هوشمندی با قابلیت اندازه گیری قند خون عرضه می کند؟