You are currently viewing آپدیت iPadOS 18 اپل رسما رونمایی شد + نرم افزار ماشین حساب!

آپدیت iPadOS 18 اپل رسما رونمایی شد + نرم افزار ماشین حساب!


در حالی که سیستم عامل های جدید اپل در مراسم WWDC24 معرفی می شوند، شاید توجه بیشتری به آپدیت iOS 18 با این وجود باشد سیستم عامل visionOS 2 و tvOS 18 نیز به صورت رسمی ارائه می شوند. حالا نوبت به سیستم عامل برگرفته از iOS یعنی. iPadOS. آپدیت iPadOS 18 اپل به طور رسمی رونمایی شد و شاید یکی از مهم ترین (!) ویژگی ها اضافه شدن نرم افزار ماشین حساب باشد!

به روز رسانی iPadOS 18 اپل

اگر فکر می کردید جمله قبلی شوخی است، اینطور نیست! iPadOS واقعاً نرم افزار ماشین حسابی را که توسط اپل توسعه داده شده بود به صورت پیش فرض یا رسمی نداشت، اما اکنون دارد!

نرم افزار ماشین حساب در iPadOS 18

همانطور که در تصویر بالا می بینید، اپل دست به کار نشد و با اپل پنسل بهینه سازی های خاصی انجام داد. نرم افزار ماشین حساب iPadOS 18 اضافه

همچنین، خود فضای برنامه با دکمه‌ها و تاریخچه محاسبات بیشتری برای استفاده از صفحه نمایش بزرگ iPad به‌روزرسانی شده است.

به روز رسانی iPadOS 18 همچنین دارای انیمیشن های بهبود یافته در سراسر رابط کاربری است که باعث می شود نسبت به iPad شما پاسخگوتر باشد. API های جدیدی برای توسعه دهندگان وجود دارد تا این انیمیشن ها را در محصولات خود ادغام کنند.

با به روز رسانی iPadOS 18، دارای یک نوار برگه شناور جدید است که به نوار کناری ناوبری تبدیل می شود. نوار برگه را می توان سفارشی کرد تا موارد دلخواه شما در دسترس باشد. این ویژگی در سراسر سیستم عامل استفاده می شود. همچنین یک مرورگر اسناد جدید در Pages، Numbers و Keynote وجود دارد.

در حال تکمیل…