You are currently viewing آموزش نمایش صحیح قیمت محصولات در ووکامرس

آموزش نمایش صحیح قیمت محصولات در ووکامرس


اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین مبتنی بر ووکامرس هستید، ممکن است با مشکل نمایش درست قیمت محصولات روبه رو شوید. مخصوصاً در کشور ایران که واحد پولی تومان است، این مشکل بیشتر به چشم میخورد. اگر شما هم با این مشکل در فروشگاه خود مواجه هستید به شما پیشنهاد می کنم که حتماً تا انتهای این آموزش مارو همراهی کنید؛ چرا که قصد داریم شما را با  نمایش صحیح قیمت محصولات در ووکامرس آشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نحوه نمایش صحیح قیمت محصولات در ووکامرس

ووکامرس دارای بخشی به نام پیکربندی است که شما می توانید از طریق آن تنظیمات مربوط به واحد پولی را انجام دهید. ما در ادامه، آموزش نمایش درست قیمت محصولات به تومان در ووکامرس را در اختیار شما قرار می دهیم.

ابتدا، وارد پنل مدیریت خود شوید و سپس از بخش “ووکامرس” بر روی گزینه “پیکربندی” کلیک نمائید. حالا وارد تب “همگانی” شوید. پس از آن، صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید و در انتهای صفحه بخش “پیکربندی واحد پولی” را مشاهده خواهید کرد.

اکنون کافیست فیلد واحد پولی را روی “تومان” قرار دهید. محل واحد پولی را نیز بهتر است در سمت راست تنظیم کنید. همچنین جداکننده هزارگان را روی “,” و تعداد اعشارها را هم “.” تنظیم نمائید.

در نهایت می بایست تغییرات اعمال شده را ذخیره کنید. شما به همین سادگی، توانستید هم واحد پولی و هم مشکل نمایش اعشار در قیمت محصولات ووکامرس را تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه بررسی فیلتر بودن دامنه قبل از ثبت

تفاوت افزونه رایگان و پولی وردپرس

سوالات متداول

آیا برای نمایش صحیح قیمت محصولات به تومان در ووکامرس نیاز به افزونه است؟

خیر. ووکامرس به صورت پیش فرض تنظیماتی را ارائه می دهد که شما می توانید با مراجعه به آن و بدون نیاز به هیچ تخصصی اقدام به رفع مشکل نمایش قیمت محصولات به تومان در ووکامرس نمائید.

چرا در سرچ کنسول برای قیمت محصولات ارور می دهد؟

شما برای وارد کردن قیمت باید به استاند ارد های گوگل، پایبند باشید. به عنوان مثال از کد ارزی استاندارد بهره بگیرید، اعداد اعشاری را با نقطه نمایش دهید، اطمینان حاصل کنید که قیمت های وارد شده در اسکیما با قیمت هایی که در صفحه محصول واراد کر ده اید، تناقض ندارد. همچنین می توانید از کد های استاندارد schema.org برای قیمت گذاری محصولات خود، استفاده کنید.

جمع بندی

نمایش قیمت محصولات و نمایش درست اعشار در قیمت از جمله چالش هایی است که ممکن است در طی فرایند طراحی فروشگاه اینترنتی با آن مواجه شده باشید. خوشبختانه ووکامرس بخشی به نام پیکربندی دارد که شما می توانید با مراجعه به آن، این مشکل را به سادگی حل کنید. ما در این مطلب تلاش کردیم تا  آموزش نمایش صحیح قیمت محصولات در ووکامرس را به طور کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم که این مطلب، مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.