You are currently viewing آموزش صفحه به زودی + معرفی افزونه های به زودی – وردپرس جدید

آموزش صفحه به زودی + معرفی افزونه های به زودی – وردپرس جدید


بارگذاری…

ایجاد یک صفحه به زودی به بازدیدکنندگان شما امکان می دهد دقیقا بدانند سایت شما چه زمانی راه اندازی می شود. اگر قصد دارید تغییراتی در سایت خود ایجاد کنید، بهترین راه این است که یک صفحه “به زودی” طراحی کنید تا کاربر بداند چه زمانی سایت شما آماده استفاده است. برای این منظور در این مقاله شما را با آن آشنا می کنیم چگونه یک صفحه به زودی در وردپرس ایجاد کنیم بیایید با هم کاملاً آشنا شویم. با ما همراه باشید

به زودی برای وردپرس به چه معناست؟

یک سایت وردپرسی که به زودی راه اندازی می شود، انتظار راه اندازی یک وب سایت جدید را ایجاد می کند که اهداف بازاریابی زیادی را در بر می گیرد، مانند ایجاد آگاهی از برند، جذب سرنخ و ایجاد مخاطب. صفحه “به زودی” معمولاً دارای یک تایمر شمارش معکوس برای راه اندازی است تا کاربران زمان دقیق را بدانند.

به عبارت دیگر، صفحه به زودی وردپرس قابلیتی است که به صاحبان وب سایت این امکان را می دهد تا زمانی که هنوز در حال توسعه یا به روز رسانی وب سایت خود هستند، یک صفحه موقت را به بازدیدکنندگان خود نشان دهند. این صفحه چندین هدف دارد:

  • به بازدیدکنندگان از به روز رسانی ها اطلاع دهید: به بازدیدکنندگان اطلاع می دهد که وب سایت در حال بهبود یا به روز رسانی است. این به کاربر اجازه می دهد تا بداند که شما در حال به روز رسانی سایت خود هستید و اگر با صفحه خالی مواجه شد به زودی باز خواهد گشت.
  • جمع آوری نظرات و سرنخ ها: امکان جمع‌آوری بازخورد از بازدیدکنندگان اولیه و جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل از طریق فرم‌ها را فراهم می‌کند و به ایجاد یک لیست ایمیل فعال قبل از راه‌اندازی رسمی کمک می‌کند.

چرا یک صفحه وردپرس بزودی ایجاد کنیم؟

اگر قصد دارید تغییراتی در سایت خود ایجاد کنید، ایجاد یک صفحه به زودی بسیار مهم خواهد بود. زیرا به کاربر اجازه می دهد تا بداند چرا سایت شما از کار افتاده است و چه زمانی پشتیبان گیری می شود. در غیر این صورت ممکن است کاربران خود را از دست بدهید. برخی از مزایای ایجاد صفحه اخیر عبارتند از:

  • افزایش دید و آگاهی از برند: صفحه ای که به زودی منتشر می شود به افزایش آگاهی از برند و ایجاد انتظار برای راه اندازی شما کمک می کند. این یک تصویر حرفه ای به بازدیدکنندگان ارائه می دهد و نشان می دهد که کسب و کار شما فعال است و به زودی باز خواهید گشت.
  • تولید سرنخ و ایجاد لیست ایمیل: یکی از مزایای اصلی، امکان جمع آوری آدرس های ایمیل از بازدیدکنندگان وفادار است. این به شما این امکان را می دهد که یک فیلد ایجاد کنید و از کاربران بخواهید ایمیل خود را وارد کنند تا قبل از شروع به کار سایت شما با شما تماس بگیرند.
  • فالوورهای رسانه های اجتماعی را افزایش دهید: افزودن آیکون ها و فیدهای رسانه های اجتماعی به صفحه به زودی شما، بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا برند شما را در چندین پلتفرم دنبال کنند. این می تواند فالوورهای شبکه های اجتماعی شما را تا حد زیادی افزایش دهد و به شما کمک کند مخاطبان بیشتری را جذب کنید.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو: صفحه ای که به زودی منتشر می شود می تواند سئوی شما را با ایندکس کردن سریعتر وب سایت شما توسط موتورهای جستجو بهبود بخشد. در واقع به شما این امکان را می دهد که حتی قبل از راه اندازی رسمی از کلمات کلیدی مورد نظر استفاده کنید و لینک بسازید، بنابراین دید سایت خود را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.
  • متفاوت از حالت تعمیر و نگهداری: برخلاف حالت نگهداری، که می‌تواند با جلوگیری از ایندکس شدن سایت، مانع از سئوی سایت شود، صفحه آینده به طور فعال بازدیدکنندگان را درگیر می‌کند و فعالیت سیگنال را نمایش می‌دهد، و موتورهای جستجو را تشویق می‌کند تا شما را در لیست خوب بیابند.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه ها و افزونه های گوگل کروم برای سئو در سال 2024

نحوه ایجاد یک صفحه وردپرس به زودی

راه های مختلفی برای ایجاد یک صفحه به زودی وجود دارد تا بتوانید قبل از آماده شدن شیلنگ از دسترسی بازدیدکنندگان به سایت خود جلوگیری کنید که یکی از بهترین آنها استفاده از افزونه است. این روش بسیار ساده است و نیازی به دانش ندارد. یکی از بهترین افزونه هایی که می توانید برای این کار استفاده کنید، افزونه SeedProd است.

در مرحله اول باید افزونه را در سایت خود نصب و فعال کنید. برای انجام این کار، وارد داشبورد وردپرس خود شوید و سپس بر روی گزینه “افزودن” از قسمت “Plugins” کلیک کنید. با تایپ نام افزونه در نوار جستجو آن را پیدا کنید و سپس افزونه را نصب و فعال کنید.

پس از نصب افزونه، از قسمت SeedProd روی گزینه Landing Pages کلیک کنید. حالا روی دکمه Add New کلیک کنید تا بتوانید یک صفحه سفارشی طراحی کنید.

در صفحه ای که برای شما باز می شود، می توانید انواع قالب های از پیش طراحی شده را مشاهده کنید. حالا باید از قسمت فیلتر گزینه Coming soon را انتخاب کنید. سپس یک الگوی صفحه اصلی را با نگه داشتن ماوس روی آن و انتخاب علامت چک انتخاب کنید. همچنین روی دکمه ذره بین کلیک کنید تا به زودی پیش نمایش قالب صفحه را مشاهده کنید.

شما باید یک تم وردپرس از پیش ساخته شده را انتخاب کنید که برای ساخت سریع صفحات طراحی شده است. شما همچنین می توانید یک صفحه خالی ایجاد کنید و خودتان از 0 تا 100 صفحه را سفارشی کنید. اما با انتخاب قالب می توانید در زمان طراحی صرفه جویی کنید.

روی ذخیره کلیک کنید و ویرایش صفحه را شروع کنید تا به زودی قالب را سفارشی کنید.

هنگامی که وارد ویرایشگر صفحه می شوید، با یک رابط صفحه با کشیدن و رها کردن مواجه می شوید که به شما امکان می دهد آزادانه عناصر برگه بلوک را به پیش نمایش صفحه اضافه و منتقل کنید. به عنوان مثال، بلوک فرم تماس را روی صفحه بکشید و رها کنید تا در کمترین زمان یک فرم صفحه حرفه ای ایجاد کنید.

همچنین برای تغییر تصویر پس زمینه یا رنگ، روی صفحه فرود کلیک کنید تا تب Content در منوی Design فعال شود. سپس تنظیمات “Background” را پیکربندی کنید.

هنگامی که صفحه مورد نظر خود را طراحی کردید، نوبت به فعال سازی آن در سایت می رسد.

برای این کار به تب SeedProd برگردید و کادر Coming Soon Mode را فعال کنید. سپس بازدیدکنندگان اکنون باید صفحه ای را که شما ایجاد کرده اید، هنگام ورود به وب سایت شما ببینند. در نهایت، هنگامی که سایت خود را راه اندازی کردید، به سادگی صفحه “به زودی” را از این زمان غیرفعال کنید.

بهترین افزونه های آینده وردپرس

افزودن یک سایت به حالت به زودی زمانی که قصد ایجاد برخی تغییرات را دارید یک راه عالی برای ایجاد تبلیغات، حفظ کاربران و بهبود سئوی سایت شما است. خوشبختانه در این راستا افزونه های مختلفی ارائه شده است که با کمک آن ها می توانید به زودی جذاب ترین صفحات را طراحی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین پلاگین های هدف گذاری مجدد در سال 2024. در اینجا 15 افزونه تغییر مسیر وردپرس آورده شده است

1- افزونه SeedProd

این بهترین سازنده صفحه فرود برای وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی صفحات اخیر و هر نوع صفحه دیگری را برای سایت خود ایجاد کنید. با تشکر از سازنده کشیدن و رها کردن، هر کسی با هر توانایی می تواند هر صفحه را به دلخواه خود سفارشی کند. این افزونه دارای بیش از 100 قالب و 20+ بلوک است که شما به سادگی آنها را در جای خود رها کرده و سفارشی می کنید.

۲- افزونه Thrive Architect

Thrive Architect یکی دیگر از افزونه های عالی صفحه ساز وردپرس است که دارای ویژگی حالت صفحه به زودی است تا به شما کمک کند به راحتی یک صفحه سفارشی Coming Soon را از یکی از قالب های صفحه فرود خود ایجاد کنید. با صفحه ساز کشیدن و رها کردن، کنترل زیادی بر ظاهر صفحه آینده خود خواهید داشت.

برخی از ویژگی های افزونه عبارتند از:

  • ویرایشگر کشیدن و رها کردن: یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد که در آن می توانید به راحتی صفحات خود را با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن طراحی و سفارشی کنید. نیاز به مهارت های کدنویسی را از بین می برد و هر کسی را قادر می سازد صفحات خیره کننده ایجاد کند.
  • کیت های صفحه فرود: به شما امکان می دهد به سرعت صفحات فرود با ظاهری حرفه ای با قالب های از پیش طراحی شده ایجاد کنید.
  • فناوری رنگ هوشمند: به‌طور خودکار رنگ‌ها را برای مطابقت با موضوع شما تنظیم می‌کند و از ظاهر و احساس ثابت در سراسر سایت شما اطمینان حاصل می‌کند.
  • الگوهای عنصر: طیف گسترده ای از قالب ها را برای عناصر رایج مانند سرصفحه ها، پاورقی ها و ستون های فرعی ارائه می دهد، فرآیند طراحی را ساده می کند و از ثبات در سراسر سایت شما اطمینان می دهد.

3- افزونه Divi

Divi یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که به شما امکان می دهد صفحات زیبای وردپرس را در کمترین زمان یا یک صفحه حالت نگهداری وردپرس برای وب سایت خود ایجاد کنید. سازنده بصری به شما ایده بهتری از نحوه ظاهر سایت شما در هنگام سفارشی سازی آن در باطن می دهد. این افزونه شامل 46 ماژول محتوا مانند دکمه ها، تایمر شمارش معکوس، نوار لغزنده ویدئو، انتخاب ایمیل، توصیفات و موارد دیگر است که ایجاد صفحات سفارشی را برای شما آسان می کند. همچنین کاملاً قابل تنظیم است، بنابراین می توانید هر قسمت از صفحه را که ایجاد می کنید ویرایش کنید و تغییرات را به صورت زنده مشاهده کنید.

4- افزونه Elementor

بدون شک افزونه Elementor یکی از بهترین و محبوب ترین صفحه سازهای وردپرس است که به شما امکان می دهد هر قسمت از سایت را فقط با کشیدن و رها کردن عناصر ایجاد و سفارشی کنید.

5- افزونه CMP

این یک حالت نگهداری رایگان است که هر کاربر وردپرس می تواند به راحتی از آن استفاده کند. این کاملا بر روی هر دستگاهی کار می کند و همچنین با هر تم وردپرس سازگار است. شما به راحتی می توانید صفحات به زودی و در حال توسعه را با یک کلیک فعال کنید. همچنین از افزودن تصاویر، اسلایدرها، الگوها، گرادیان رنگ یا حتی پس‌زمینه ویدیو پشتیبانی می‌کند.

6- افزونه Minimal به زودی

این یک افزونه وردپرس freemium در حال توسعه است که به شما امکان می دهد صفحه خود را که به زودی راه اندازی می شود پیکربندی کنید و بدون زحمت آن را راه اندازی کنید. شما می توانید هر قسمت از وب سایت خود را تغییر دهید، از جمله پس زمینه، تصویر جلد، لوگو و فونت.

7- افزونه WP Maintenance Mode

یکی دیگر از بهترین حالت های نگهداری یا افزونه های رایگان وردپرس که به زودی عرضه می شود که می توانید از آن برای اضافه کردن آسان صفحه به زودی و همچنین صفحه حالت نگهداری استفاده کنید. همچنین برای کمک به رتبه بندی سایت شما حتی زمانی که در حال ساخت آن هستید، سئو دوستانه است. همچنین به شما امکان می دهد تایمر شمارش معکوس را به صفحه ساخت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند پیشرفت شما را در زمان واقعی مشاهده کنند. همچنین می توانید رنگ ها، متن و پس زمینه را با استفاده از سفارشی سازی بصری سفارشی کنید.

8- افزونه نفیس

Nifty یک افزونه ساده و کاربردی است که به زودی برای وردپرس عرضه می شود. به شما امکان می دهد صفحات واکنش گرا را تنظیم کنید. همچنین دارای بیش از 300 فونت گوگل است.

9- پلاگین در حال توسعه

افزونه رایگان Under Construction به شما این امکان را می دهد که یک صفحه در حال ساخت یا در حال ساخت برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید. این شامل چندین قالب است تا بتوانید به سرعت صفحه خود را ایجاد کنید و به ساخت سایت خود بازگردید. هر زمان که بخواهید می توانید به راحتی صفحه Coming Soon را فعال یا غیرفعال کنید. این افزونه همچنین با بیش از 200 تم تست شده است تا مطمئن شوید که تقریباً با هر سایت وردپرسی کار می کند.

خلاصه: آموزش صفحه در حال ساخت در وردپرس

ساده ترین راه برای قرار دادن یک وب سایت وردپرس در حال ساخت، استفاده از یک پلاگین به زودی یا حالت نگهداری مانند SeedProd است. شما می توانید به زودی وب سایت خود را تنها با چند کلیک و بدون نیاز به کدنویسی راه اندازی کنید. امیدوارم این آموزش برای شما عزیزان رضایت بخش بوده باشد.