You are currently viewing آموزش افزودن لینک به فوتر سایت با ابزارک فهرست

آموزش افزودن لینک به فوتر سایت با ابزارک فهرست


بارگذاری…

نمایش صفحات خود در فوتر سایت یک راه عالی برای آزاد سازی فضای منوی اصلی برای صفحات مهمتر است. به عنوان مثال اگر تعداد دسته‌بندی‌های سایت شما زیاد است و نمی‌توانید همه آنها را در منوی اصلی قرار دهید، می‌توانید برخی از آن دسته‌بندی‌ها را در فوتر سایت خود اضافه کرده و به هریک لینک دهید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با آموزش افزودن لینک به فوتر سایت با ابزارک فهرست آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

منظور از فوتر در وردپرس چیست؟

فوتر در وردپرس قسمت پایینی وب‌سایت شما است که بعد از قسمت محتوای اصلی ظاهر می‌شود. به طور کلی در هر صفحه از وب‌سایت وردپرس شما وجود دارد. بسیاری از مبتدیان این منطقه را نادیده می‌گیرند، اما راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن را برای بازدیدکنندگان خود مفیدتر کنید. حتی می‌توانید از فوتر خود برای تقویت سئوی وردپرس و کسب و کار خود استفاده کنید. تمام قالب‌های برتر وردپرس دارای یک قسمت ویجت پاورقی هستند که ویرایش آن آسان است. شما می‌‌توانید با افزودن ویجت‌ها، حذف لینک‌ها، افزودن کد و حتی ایجاد فوترهای کاملاً سفارشی برای صفحات مختلف، این بخش را بهبود بخشید.

بیشتر بخوانید: آموزش ایجاد محدود کردن تعداد درخواست ورود در وردپرس 

نحوه قرار دادن لینک در فوتر سایت با ابزارک فهرست

سفارشی کردن وب‌سایت وردپرس خود یک راه عالی برای منحصر به فرد کردن آن است. یکی از راه‌های آسان برای انجام این کار، افزودن لینک‌هایی به پاورقی سایت است. این نه تنها به شما امکان می‌دهد لینک‌هایی را به هر وب‌سایتی که می‌خواهید اضافه کنید، بلکه می‌تواند رتبه‌بندی موتورهای جستجوی شما را نیز در صورت لینک به صفحه اصلی سایت خود افزایش دهد. برای انجام اینکار شما می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید که در ادامه مطلب برخی از آنها را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. امیدوارم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

آموزش اضافه کردن استایل دلخواه به ابزارک ها در وردپرس

– اضافه کردن لینک به فوتر سایت با ابزارک فهرست

وردپرس به صورت پیش‌فرض گزینه هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آنها برای اضافه کردن لینک به فوتر سایت خود استفاده کنید. برای انجام این کار وارد پیشخوان وردپرس خود شوید و سپس از بخش “نمایش” روی گزینه “ابزارک‌ها” کلیک کنید. پس از آن وارد صفحه‌ای می‌شوید که می توانید ویجت‌های مختلفی را مشاهده کنید.

حال برای اینکه بتوانید لینکی را به فوتر سایت خود اضافه کنید، در ابتدا “ابزارک متن” را پیدا و سپس آن را به قسمت “فوتر” سایت خود اضافه کنید. می‌توانید اینکار را با کشیدن و رها کردن نیز انجام دهید.

پس از آن در ابتدا یک عنوان به ویجت خود بدهید. سپس متن دلخواه خود را بنویسید و به آن لینک دهید. در نهایت روی گزینه “ذخیره” کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

آموزش بهترین روش های بهینه سازی URL سایت | سئو آدرس صفحات سایت

سوالات متداول

چرا لینک را در فوتر قرار دهیم؟

با افزودن لینک به فوتر سایت می‌توانید کاربران را به مهمترین بخش‌های سایت خود مانند: صفحه درباره ما، تماس با ما و… هدایت کنید. این می‌تواند به افزایش ماندگاری کاربران در سایت و همچنین بهبود رتبه سایت کمک کند.

راحت‌ترین روش برای قرار دادن لینک در فوتر سایت چیست؟

ساده‌ترین و بهترین روش برای قرار دادن لینک در فوتر، استفاده از بخش ابزارک‌های پیش‌فرض وردپرس است.

جمع‌بندی

اگر شما دسته‌بندی‌های مختلفی دارید که نمی‌خواهید همه آنها را در بخش منوی اصلی سایت خود قرار دهید، بهترین تکنیک این است که برخی از آنها را در فوتر سایت خود اضافه کنید. ما در این مطلب شما را با آموزش افزودن لینک به فوتر سایت با ابزارک فهرست آشنا کردیم. امیدواریم این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.