آسان ترین روش برای افتتاح حساب وب مانی

علاوه بر این وب مانی نیز در راستای ارتباط و همکاری با موسسات مالی گام برداشت. در سال 2019، pardakhteasan و Sberbank (یک بانک بزرگ روسی) اعلام کرد که WebMoney به اکوسیستم انتقال فوری Sberbank ملحق شده است و به مشتریان این امکان را می دهد تا انتقال سریع از کارت های Sberbank به حساب WebMoney خود انجام دهند (و بالعکس).

برای انتقال پول در این سیستم، کاربران باید شماره تلفن گیرنده را با کارت یا حساب خود مرتبط کنند.

وب مانی چگونه کار می کند؟

یکی از ویژگی های اصلی این سیستم پرداخت، سهولت و سرعت آن است که نیاز اصلی کاربران اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین است.

در واقع با استفاده از وب مانی و بدون داشتن حساب بانکی یا کارت اعتباری می توانید تراکنش های مالی خود را در زمان بسیار کوتاه و با امنیت بالا انجام دهید.

وجوه کاربران وب مانی در کیف پول هایی نگهداری می شود که پول الکترونیکی مرتبط با یک دارایی اساسی (انواع ارزها) را در خود نگه می دارد.

دارایی های اصلی در سیستم وب مانی توسط یک شبکه جهانی از شرکت ها نگهداری می شود که به عنوان ضامن پرداخت برای این شبکه پرداخت عمل می کنند.

در واقع، ضامن‌ها سپرده‌های مرتبط با دارایی پایه را می‌پذیرند و ما برای این کار واحد پول وب صادر می‌کنیم.

برای استفاده از خدمات شبکه Web Money می توانید از برنامه Web Money Keeper که در نسخه های اندروید، iOS، Blackberry، Windows Phone و Microsoft Windows موجود است، استفاده کنید.

آیا وب مانی امن ترین و بزرگترین شبکه پرداخت در روسیه است؟

بر اساس آمار اعلام شده در ابتدای سال 2020 که شامل 41 میلیون حساب کاربری ثبت شده، 300 هزار کاربر فعال هفتگی و 100 هزار فروشگاه با سیستم پرداخت وب مانی است.

شبکه وب مانی یکی از بزرگترین پردازشگرهای پرداخت الکترونیکی در روسیه از نظر تعداد کاربران است.

در توضیحات شبکه وب مانی گفته شده است که این تراکنش ها بسیار امن، غیرقابل برگشت و قابل شناسایی هستند و حتی ویژگی اصلی این سیستم پرداخت امنیت بالا است. اما این باید توسط تعداد زیادی از متخصصان امنیت اطلاعات نیز تایید شود.

به عنوان مثال، در سال 2006، کریس کسپرسکی، محقق امنیت اطلاعات، از نسخه ویندوز برنامه Web Money Keeper Classic به دلیل ضعف های امنیتی خاص انتقاد کرد!

مزایای استفاده از وب مانی

این شبکه پرداخت در طول سال های فعالیت خود سعی کرده است با اتخاذ رویکردهای جدید، دامنه فعالیت خود را گسترش دهد تا یکی از بهترین خدمات پرداخت آنلاین برای کاربران شخصی و شرکتی باشد.

مانند سایر سیستم های پرداخت، استفاده از وب مانی دارای مزایایی است که برخی از آنها با سایر سیستم های پرداخت مشترک است. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • افتتاح حساب رایگان
  • رابط کاربر پسند وب سایت
  • امنیت مالی و اطلاعاتی بالا
  • کارمزد کم برای انتقال ارز
  • سرعت بالای دریافت و برداشت پول
  • پشتیبانی از ارزهای مختلف، طلا و ارزهای دیجیتال
  • بهترین سیستم پرداخت در روسیه و اوکراین

انواع حساب های کاربری وب مانی و هزینه ها

وب مانی

کارمزد پرداختی برای تراکنش های ارزی در شبکه وب مانی معادل 0.8 درصد از مبلغ تراکنش تا 50 یورو یا دلار است (برای تراکنش های بیت کوین حداکثر 0.005 BTC).

به عنوان مثال، برای یک تراکنش 10000 دلاری باید 80 دلار کارمزد بپردازید. حساب های کاربری در شبکه وب مانی انواع مختلفی دارد و کاربران بسته به شرایط خود می توانند از هر یک از این سطوح کاربری (به اصطلاح پاسپورت) استفاده کنند.

پاسپورت نام مستعار

ابتدایی ترین نوع حساب کاربری در شبکه وبمن پس از افتتاح حساب اولیه برای کاربران استاندارد در نظر گرفته می شود. این حساب مزایای زیادی ندارد و محدودیت های متعددی از جمله محدودیت تراکنش روزانه دارد

احراز هویت نهایی باید انجام شود. با استفاده از گذرنامه شخصی، می توانید بیش از 10000 دلار در تراکنش های روزانه داشته باشید!

انواع کیف پول شبکه وب مانی
پس از افتتاح حساب در شبکه وب مانی، می توانید از چندین نوع کیف پول برای دارایی های زیرین مختلف (عمدتاً ارزها) استفاده کنید که عمدتاً شامل موارد زیر است و هر کدام بر اساس حرف آخر نام کیف پول سه حرفی از یکدیگر متمایز می شوند. .

چگونه یک حساب وب مانی باز کنم؟

یکی از مزیت های اصلی وب مانی روند آسان و رایگان افتتاح حساب است. برای ثبت نام و استفاده از خدمات شبکه وب مانی نیازی به تجربه یا اطلاعات پیچیده ندارید و می توانید حساب کاربری وب مانی خود را در یک فرآیند پنج مرحله ای ساده ایجاد کنید.

از طریق این لینک وارد بخش افتتاح حساب شوید: https://wallet.webmoney.ru/signup
شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و پس از دریافت پیامک کد ارسالی را در قسمت مربوطه وارد نمایید.

در مرحله بعد، باید یک رمز عبور برای حساب خود تعیین کنید.

پس از تایید رمز، اکانت شما ساخته می شود و وارد صفحه متر می شوید.
انتقال ارز در وب مانی با استفاده از کیف پول های موجود در این شبکه انجام می شود، بنابراین در این مرحله باید با استفاده از گزینه های موجود و با توجه به نیاز ارزی خود، کیف پول مورد نظر خود را تنها با چند کلیک بسازید.

در زیر، پس از ایجاد کیف پول، می توانید مبالغ ارزی را از طریق صرافی ها و واسطه های مجاز به کیف پول خود واریز یا برداشت کنید.

منبع: https://tecandseo.ir/وب-مانی-چیست؟-معرفی-انواع-حساب-های-کارب/