You are currently viewing آخوندی، داود منظور، عزیزی و واقفچی در انتخابات ثبت نام کردند

آخوندی، داود منظور، عزیزی و واقفچی در انتخابات ثبت نام کردند


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، حدود یک ساعت مانده به پایان مهلت ثبت نام، از میان نامزدهای شرکت کننده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه، عباس آهوندی وزیر راه. و شهرسازی دولت یازدهم، علی وقفچی نماینده ادور مجلس و ابراهیم عزیزی نماینده فعلی تهران در شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

داوود منظور پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری طی سخنانی گفت: برای ادامه راه روشن و آینده دار رئیس جمهور شهید، پاسدار میراث و سنت ماندگار او که واقعاً حکومتی برابر است، وارد میدان رقابت خواهم شد. به انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه در سنت شهید رئیسی دیوارهای تحریم فرو می ریزد و دیپلماسی عزت را از آسیای مرکزی تا آمریکای لاتین و از قفقاز تا آفریقا را نابود می کند. در اقتدار خود را نشان می دهد. بر اساس این سیاست، اقتصاد ایران پس از یک دهه رکود و عدم فعالیت، رونق خواهد گرفت و برای سه سال متوالی رشد بالای 5 درصد را تجربه خواهد کرد و بیکاری به پایین ترین حد تاریخی خود خواهد رسید. موانع موجود بر سر راه واحدهای تولیدی برداشته شده و راه اندازی مشاغل جدید برای مردم آسان تر می شود.

منظور خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در سنت رئیسی، عملیات عهد صادقانه را قدرتمندانه اجرا می کنند و خانه عنکبوت را می شکنند.

وی با بیان اینکه سنت و گفتمان دولت شهید رایضی اخلاق مداری، صداقت در عهد، خستگی ناپذیری، خدمت جهادی، فتح قله های پیشرفت تا رسیدن به قله شهادت است، گفت: این گفتمان پایان دوران ترس های خودساخته است. ، پنجره های دودی، گروگان گرفتن اقتصاد و طعمه هفتپه ها و هپکوها.

منظور گفت: سخنان شهید رئیسی راه سوم پیشرفت را معرفی می کند که نه از راه شرق و غرب بلکه از بزرگراه استان می گذرد.

به گزارش تسنیم، انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری روز جمعه 17 تیرماه در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور سابق برگزار می شود و داوطلبان باید تا ساعت 18 ثبت نام کنند.

انتهای پیام/