You are currently viewing Campaign Manager 360 چیست؟  – افرک :: تبلیغات آنلاین آژانس

Campaign Manager 360 چیست؟ – افرک :: تبلیغات آنلاین آژانس


مدیریت کمپین های تبلیغاتی آسان نیست و مشکلات زیادی وجود دارد. حتی ساده ترین کمپین های دیجیتال بر اساس پلتفرم خود با رابط کاربری، واژگان، مکانیسم های ردیابی و سایر ویژگی های منحصر به فرد است. نکته اینجاست که حتی برخی از مدیران باتجربه بازاریابی برای مدیریت کمپین های متعدد از طریق ابزارهای مختلف با مشکل مواجه هستند.

हिला दिगर बा अनुद्वार कामपिन मानिज0 Google (Google Campaign Manager 360)، این کلیدها هل شده است. این ابزار به شما این امکان را می دهد که کمپین های خود را مدیریت و نظارت کنید و حتی برای آن گزارش تهیه کنید. می توانید از Campaign Manager 360 برای به دست آوردن نتایج مورد نیاز از بازاریابی خود استفاده کنید. “Campaign Manager 360 چیست؟” پاسخ خواهیم داد. با آژانس تبلیغاتی افراک آنلاین کنار آمدن

مدیر کمپین 360، این یک ابزار مدیریت تبلیغات است که به شما کمک می کند تمام کمپین های گوگل خود را مدیریت کنید و به شما امکان می دهد چندین کمپین تبلیغاتی گوگل را از یک داشبورد ایجاد و مدیریت کنید. این ابزار یک پلتفرم متمرکز بر مدیریت کمپین های موبایل و وب سایت شما است. با استفاده از Campaign Manager 360، می توانید به منابع زیر دسترسی داشته باشید:

  • تبادل تبلیغات
  • گزارش ها
  • تائیدیه

إن وقدل تقديم كه تعليقة دارد؟

با استفاده از ابزار Google Campaign Manager می توانید کمپین های دیجیتال خود را در وب سایت و تلفن همراه خود مدیریت کنید.

تبادل (قاچاق)

Campaign Manager 360 ابزاری قدرتمند برای مدیریت کمپین های بازاریابی دیجیتال شما است. این پلتفرم به افراد این امکان را می دهد که به راحتی جستجوها و وظایف خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ را در یک مکان مدیریت کنند. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند خلاقیت‌های قبلی خود را مدیریت کنند و کمپین‌های منحصربه‌فردی را با استفاده از مبادلات تبلیغاتی خود اجرا کنند. در راه‌های به راه‌های می‌مدهسی

  • صرافی روند کاری: روند کاری کیں در وقدیم مروری جامع از فرشاء کریں کریں
  • مبادله را شروع کنید: شروع مبادله، مرحله کمپین واقعی، مکان، تبلیغ و خلاقیت.
  • خلاقیت او: می توانید از Camp Manager 360 برای استفاده از انواع خلاقیت ها برای کمپین های خود استفاده کنید. هر خلاقیتی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و شما می توانید این ویژگی ها را با توجه به نیازهای فردی خود ویرایش کنید.

موضوع مرتبط:
کمپین تبلیغاتی 360 درجه چیست؟

گزارش (گزارش نویسی)

همچنین می توانید داده های تبلیغات را از طریق گزارش ها مشاهده کنید. این ابزار داده های عملکرد کمپین شما را سازماندهی می کند و اطلاعات را برای شما قابل درک تر می کند. تب روابور، ین قبعدها را دارد:

  • خلاصه عملکرد
  • ایجاد گزارش
  • توزیع

عرض المزيد (تایید)

با از تب فريقة در قسمت روبوتات، شما مي‌كوسيده كريد كى كل كريد كود را كے كرديد. سایر قبضه های در تب فریکیه ایندیا از:

  • انواع متفاوت
  • خروجی خروجی از دائها
  • تنظیمات

مزایای کمپین منیجر 360

Campaign Manager 360 ابزار قدرتمندی است که به شما کمک می کند کمپین های خود را به درستی مدیریت کنید و ویژگی ها و گزینه های زیادی را ارائه می دهد. این موضوع به شما امکان می دهد کمپین های خود را بر اساس نیازهای فردی خود شخصی سازی کنید.

شما می توانید از آن برای ایجاد انواع کمپین ها، پیگیری عملکرد آنها، بهبود آنها تا حد امکان و به دست آوردن نتایج مورد نظر خود استفاده کنید. علاوه بر این، Campaign Manager 360 با سایر محصولات Google یکپارچه شده است که استفاده از آن را برای همه آسان‌تر می‌کند. در عرض المزيد مزایای کمپین منیجر 360 ما پرداخت خواهیم کرد:

1. صرافی منسجم بر بایه‌ای سیستم سرمایه‌گذاری و تبلیغات هوشمند

برای بازاریابی دیجیتال پیشرفته، سازمان ها به یک فناوری یکپارچه نیاز دارند. اما خب، يك استك (Stack) تحكيل منسجم به كه شكل است؟

Campaign Manager 360 با سایر پلتفرم های بازاریابی مانند Google یا GMP (GMP) همگام شده است، به عنوان مثال:

  • نمایش و ویدیو 360 (DV360)
  • تبلیغات جستجو 360 (SA360)
  • Google Analytics 360 (Google Analytics 360) و …

با یک پلت فرم یکپارچه، بازاریابان و متخصصان می توانند کمپین های بین کانالی خود را مدیریت کنند و برای منابع زیر هزینه کنند:

  • کمپین های خود را بر اساس برنامه خود بسازید
  • मिँचाई कप्पिनाहाय कोडन रा ब्राय चे बा री कैनिदी किन्दी؟
  • دوست دردی کامپین‌هایتان که زامین عزراء می‌شوند؟
  • مدیریت انواع خلاقیت از جمله خلاقیت
  • صفحه اصلی وب سایت فقط از طریق تبلیغات در دسترس کاربران است
  • الگوهای شناسایی مخاطب و تبلیغات هدف
  • رویدادهای ویژه را به داستان‌هایی اضافه کنید که سایر پلتفرم‌ها می‌توانند آن‌ها را پیگیری و مرور کنند.

موضوع مرتبط
محم‌ترین مسیدی‌های برادیکی درایزی گوگل

2. خلاقیت از طریق مدیریت کمپین همگام سازی 360 با استودیو (استودیو) مبتنی بر داده است.

شما می‌کودین از مدیر کمپین ترایک همگم‌سازی 360 با استودیوی داده و با تعلیم بر داده‌های خود، خلاقیت‌های جادی به خرج دیدی. Campaign Manager 360 کاملاً خودکار و با ابزارهای بازاریابی خلاقانه Google و ابزارهای ویرایش محتوا هماهنگ شده است.

3. هدف گذاری بین کانال ها و کانال ها

هماتور ک پیش‌تر گفتیم، پلتفرم بازاریابی گوگل با Campaign Manager 360 همکامسازی شده است. این همچنین به شما امکان می دهد از داده های مخاطبان موجود در لیست ها، کانال ها و دستگاه های مختلف در بخش استفاده کنید نمایش و ویدیو 360 (DV360) موجود هستند، از آنها استفاده کنید.

۴. مدل سازی پیشرفته و ویژگی های داده محور

تمامی داده ها و گزارش های تبلیغاتی شما در کمپین منیجر 360 جمع آوری می شود، بنابراین میزان استقبال مصرف کنندگان از خرید محصول شما در این کانال ها قابل بررسی است. در نتیجه، گروه هزینه‌های مشابهی برای شما دارد. این به بازاریابان اجازه می دهد تا هزینه های خود را کاهش دهند و اثربخشی عملکرد تبلیغات خود را افزایش دهند. آنها این کار را با استفاده از مدل های آماری پیشرفته و اعتبارنامه های مبتنی بر داده انجام می دهند.

5. قبض های فیلمیک بردادی

در سرور تبلیغات گوگل, انواع توابع منسجم فریدة اوجود وجود دارد. همی نیپتا از تبلیگــــــــــــــــــ در براب کلہابـرــــــــــــــــــــــــرــــــــــــــــــــــــو، همچنین پیام مناسب را در زمان مناسب به مخاطبان شما ارائه می دهد:

  • مسدود کردن تبلیغات: یکی از ویژگی های مهم این ابزار مسدود شدن تبلیغات است که از نمایش تبلیغات کالاهای تقلبی برندهای مختلف جلوگیری می کند.
  • قابلیت مشاهده: با وائق از آن برامج، تبلیگ‌کردیه می‌توادنی کند کدا کادام درکای آنلاینی در کجا برادگاش را بیبند. این ابزار از Active View به عنوان یکی از اجزای مهم پلتفرم بازاریابی پشتیبانی می کند.
  • برچسب ها و محتوای محتوا: شما می‌کودین لیستی از دومنهایی که دوست دردی تان در کیمت بری آنها در کامپین بری انها را در کامپین کانیگر Google علاوه بر این می توانید از دامنه هایی که بلاک کرده اید برای خود گزارش تهیه کنید.
  • هدف: شما می‌کودین از ترایک پلتامتر براکتیم گوگل، برکستید کود را به مکانی‌های خاص که شما را می‌دانید، بفرستید. همچنین، می‌توانید مکان‌هایی را که نمی‌خواهید تبلیغات در آن‌ها نمایش داده شود را مسدود کنید.

6. ارزیابی جامع

مدل سازی میزان استقبال مصرف کنندگان برای خرید یک محصول، ویژگی جدیدی است که گوگل در کمپین منیجر 360 خود معرفی کرده است. با استفاده از این ویژگی جدید، می‌توانید واکنش مخاطبان خود به تبلیغات خود را به دقت اندازه‌گیری کنید و در عین حال از حریم خصوصی کاربران خود محافظت کنید. این ویژگی بینش ارزشمند مشتری و اثربخشی کمپین را در اختیار بازاریابان قرار می دهد. این با همگام سازی پلتفرم های ویدئویی و سرورهای اجتماعی روی سرور به سرور (سرور به سرور) به دست می آید. نیازی به انجام کار اضافی برای تیم شما نیست، زیرا این همگام سازی همه در پس زمینه انجام می شود و در نتیجه، تیم شما می تواند زمان بیشتری را صرف تجزیه و تحلیل داده های خود کند.

7. முர்தியை கிரிய்ப்ப்ப்பு ஶுடு

شرکت گوگل در تاله است تا فیلمکد رایل کود رایل کود را روی روی کے کے کے کے با ہے ہے ہے ہےہےےہے ہےہےےہےہےہےےہے ہےہےےہے ہہے ہہےہ ے ہے ۱۳ ۱۳ ۱۳۹۹ ۱۳۹۹ ۱۳۹۹ پیش‌بینی می‌شود که در آینده، سیستم‌های تأیید شخص ثالث پیشرفت بیشتری داشته باشند.

8. تبلیغات ویدئویی صحیح و فرمت های جدید را مدیریت کنید

تبلیغ کنندگان باید خود را وقف تغییر رفتار کاربران کنند، حتی اگر مردم از صدا و تصویر در تلفن و سایر دستگاه های شخصی خود استفاده کنند. راه حل مدیریت کمپین 360 برای این مشکل، از قابلیت های تأیید و ارزیابی پیشرفته در YouTube استفاده کنید. با آن کار، می‌کودین کیدی در مدر کود فیلمی کود کود. علاوه بر این، Campaign Manager 360 اکنون می‌تواند عملکرد بین کانالی، دسترسی به گزارش‌ها و یا تجزیه و تحلیل کند گزارش غنی (گزارش دسترسی)

چگونه مدیریت کمپین Google 360 ​​را راه اندازی کنیم؟

شما به راحتی می توانید کمپین های بازاریابی خود را در یک مکان از طریق Campaign Manager 360 راه اندازی و مدیریت کنید. ولين قدم هم تعريفا است يكم جديد است. برای تنمر آن کار، کافی است بر روی بروی بهیقی اختراع پویش (Create Campaign) کلیک کرده و سپس انتخاب کنید کمپین خالی (کمپین خالی) را انتخاب کنید. بعد هم باید بیک بیک اسیاسی در کامپین کود از جمال نام و بدیز را کیدنید را دید.

پس از انجام این کار، می توانید شروع به افزودن تبلیغات و هدف قرار دادن آنها برای مخاطبان خاص خود کنید و عملکرد کمپین خود را با استفاده از گزارش ها و ابزارهای مختلف موجود در Campaign Manager 360 پیگیری کنید.

راه حل مفیدی برای کمپین چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کمپین های زیادی با کلمات کلیدی زیادی در هر کدام داشته باشید، آیا می توانید همه چیز را به درستی و کارآمد مدیریت کنید؟ نمع آن کار شرقتر از کیزی است که فیکرش را می‌کینید شما باید یک ابزار هوشمند داشته باشید و این ابزار باید قدرت هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را داشته باشد تا نه تنها در وقت شما صرفه جویی کند، بلکه استراتژی های بازگشت سرمایه (ROI) بیشتری را نیز به شما بدهد.

موضوع مرتبط
ChatGPT چیست؟

سیگنال PPC یا همان به ازای هر کلیک، در آن پید خیلی به دردتان می‌خورد. فقط باید مراقب سیگنال هایی باشید که این ابزار به شما می دهد وگرنه تمامی فرآیندها قبلا در این نرم افزار طراحی شده اند و نیازی به لمس سیاه و سفید ندارید!

چگونه سیگنال PPC به شما در مدیریت کمپین های تبلیغاتی گوگل کمک می کند؟

برای بادید فروش دادان کیترینهای کامپین امری استدیر است. تنها داشتن یک روش ساده برای افزایش فروش کمپین کافی نیست. اگر می خواهید فروش بیشتری داشته باشید، باید در انواع مختلف صرافی ها سرمایه گذاری بیشتری کنید. بهینه سازی فرآیند دیجیتال فقط به زمان کمی نیاز دارد، اما باید در مورد معیارهای کمپین بیشتر بدانید. به این ترتیب بودجه کمپین خود را تنظیم می کنید.

موضوع مرتبط
راهنمای دیجیتال مارکتینگ برای ارزهای دیجیتال
муждала предлагация гоогл брай дандантыхатыха
راهنمای دیجیتال مارکتینگ برای فروش گل و سبزیجات

به یاد داشته باشید که هنگام بهینه سازی داده های کمپین های پیچیده خود، همیشه باید مراحل صحیح را انجام دهید. هوش مصنوعی و ماشین به شما کمک می کند تا متوجه شوید، به تغییرات در فروش و کمپین های PPC واکنش نشان دهید تا بتوانید میزان خطای خود را به حداکثر برسانید. مدیریت کمپین های PPC برای هر کسی یک کابوس است، به خصوص اگر مجبور باشید چندین کمپین را همزمان مدیریت کنید.

فرض کندید دردی سعی می کنید یک کامپین دانشرود ولی زماید کامپین شما به خوبی پیش نیمی رود طبیعتاً هزینه های خود را به همین ترتیب پرداخت خواهید کرد. هزینه یکی از مهم ترین عوامل هر کمپین PPC است، زیرا دقیقاً نشان می دهد که چقدر پول خرج کرده اید.

در داشبورد سیگنال PPC ، کستی هر بدیلی را از متریکها کندیند اکنون می توانید سیگنال های خودکار را بر اساس داده های کمپین در صفحه خود مشاهده کنید.

دائه های شما خیلی بهدرد میله ها، شیفت ها، منحنی ها و ناهنجاری ها را شناسایی و تجزیه و تحلیل می کند. شما میکوسیدی با کیکی سیگنال را با کریں میں آن به عرید، کاک کافی آست روی بهیںی کاوش (کاوش) کلیک کنید.

با کلیک بر روی گزینه Explorer می توانید داده های کمپین خود را به صورت گرافیکی مشاهده کنید. همچنین، می توانید داده ها را به صورت جدولی وارد کنید و ببینید که چگونه سایر معیارهای کمپین بر هزینه های کمپین شما تأثیر می گذارد. در واقع، با استفاده از ابزار سیگنال PPC، می توانید فروش خود را دو برابر کنید.

کلام اختر – کامبین منیجر ۳۲۶۰

Campaign Manager 360 ابزار قدرتمندی است که به طور خودکار گزارش های بازاریابی شما را آماده می کند و به کاربران اجازه می دهد تا ببینند کل کمپین آنها چگونه کار می کند و چه مواردی باید اصلاح، اضافه یا حذف شوند. این ابزار برای هر فرد بازاریابی که می خواهد در زمان خود صرفه جویی کند و کارایی خود را افزایش دهد ضروری است و به ویژه برای کسانی که چندین کمپین را به طور همزمان اجرا می کنند مفید است، زیرا به آنها اجازه می دهد تمام کمپین های خود را در یک مکان ردیابی کنند. علاوه بر این، می توان آن را با توجه به نیازهای خاص هر کاربر سفارشی کرد و این موضوع Campaign Manager 360 را به ابزاری فوق العاده قدرتمند تبدیل کرده است.