You are currently viewing ۱۱۱ هکتار زمین به شهرک های صنعتی قزوین واگذار شد

۱۱۱ هکتار زمین به شهرک های صنعتی قزوین واگذار شد


رضا صفری در گفت و گو با خبرنگار بازار از ایجاد 30 هزار شغل در شهرستان ها و نواحی صنعتی این استان در حال حاضر خبر داد و اظهار داشت: از مجموع 2200 سرمایه گذار مستقر در شهرها و نواحی صنعتی استان، نیمی از این تعداد صنعتی است. واحدها دارای پروانه بهره برداری هستند آنها دریافتند که این امر منجر به ایجاد 30000 شغل مستقیم شده است.
وی همچنین از جذب 133 سرمایه گذار در سال گذشته خبر داد و افزود: در راستای تحقق طرح های توسعه واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال در استان قزوین، در مجموع 108 هکتار از اراضی شهرها و نواحی صنعتی استان قزوین را تحویل گرفتیم. متقاضیان سرمایه گذاری
مدیر عامل شهرک های صنعتی قزوین با بیان اینکه حکمیه، کوهین و خرمدشت سه شهر صنعتی پیشرو استان در واگذاری زمین های صنعتی به سرمایه گذاران بویین زهرا، قزوین و تاکستان هستند، گفت: میزان سرمایه گذاری جذب شده در شهرک های صنعتی است. در طول سال 1402 در مجموع حدود 7 است. این مبلغ 1700 میلیارد تومان است.
صفری میزان اشتغال پایدار حاصل از سرمایه گذاری مذکور را چهار هزار و 800 شغل عنوان کرد و افزود: این میزان اشتغال زمانی محقق می شود که طرح های صنعتی در 108 هکتار زمین صنعتی تعیین شده به طور کامل اجرا و اجرا شود.
وی ادامه داد: برنامه ما در سال 1403 که سال جهش تولید با مشارکت مردم است، جذب سرمایه گذار به شهرهای پرتقاضا و نواحی صنعتی، توسعه و تکمیل زیرساخت های عمرانی و طرح های زیربنایی در نواحی صنعتی و شهرها است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین از هدف گذاری این شرکت برای جذب 162 سرمایه گذار خبر داد و گفت: در نظر داریم 111 هکتار از اراضی شهرها و نواحی صنعتی استان را به متقاضیان سرمایه گذاری واجد شرایط واگذار کنیم.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)