You are currently viewing یک گوشی HTC U24 Pro با تراشه اسنپدراگون و صفحه نمایش خمیده در کنسول Google Play مشاهده شد.

یک گوشی HTC U24 Pro با تراشه اسنپدراگون و صفحه نمایش خمیده در کنسول Google Play مشاهده شد.


جزئیات گوشی جدید HTC U24 Pro به صورت آنلاین منتشر می شود. این گوشی هوشمند اخیراً در میان داده های کنسول Google Play مشاهده شده است. اخیراً این دستگاه با شماره مدل 2QDA100 در وب سایت های Geekbench و گواهی بلوتوث SIG ظاهر شده است.

HTC U24 Pro با صفحه نمایش 120 اینچی عرضه می شود

بر اساس اطلاعات کنسول Google Play، HTC U24 Pro بر روی تراشه قرار دارد اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام 12 گیگابایت رم خواهد داشت. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.78 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است. رزولوشن این صفحه نمایش 1080 در 2436 پیکسل (تراکم 480 ppi) است. گوشی HTC U24 Pro به طور پیش‌فرض به کاربران دارای اندروید 14 دسترسی پیدا می‌کند.

HTC U24 Pro

داده ها از کنسول Google Play

بر اساس این گزارش منبعدر قسمت جلویی این گوشی هوشمند HTC، شاهد استفاده از صفحه نمایش خمیده هستیم. به دلیل پنل منحنی، انتظار داریم از صفحه نمایش OLED استفاده کنیم. دوربین سلفی در یک سوراخ در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می شود. یک جک 3.5 میلی متری صدا در لبه بالایی قاب نصب شده است. در پایین قاب شاهد یک اسپیکر و یک پورت USB Type-C هستیم.

در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ عرضه HTC U24 Pro وجود ندارد. البته با توجه به اینکه این گوشی هوشمند اخیراً در میان داده های گواهی بلوتوث SIG و بنچمارک Geekench دیده شد و اکنون در کنسول گوگل پلی نیز ظاهر شده است، انتظار داریم در ماه های آینده رونمایی شود.

در اینجا HTC U24 یا U24 Pro جدید با اسنپدراگون 7 نسل 3 عرضه می شود

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند HTC چیست؟ آیا این برند می تواند به بازار گوشی های هوشمند بازگردد؟