You are currently viewing گوگل مدت گارانتی صفحه نمایش گوشی های سری پیکسل 8 را تمدید کرد

گوگل مدت گارانتی صفحه نمایش گوشی های سری پیکسل 8 را تمدید کرد


حدود 6 ماه پیش بود ترنجی در مورد مشکل صفحه صفحه نمایش پیکسل 8 پرو و پاسخ عجیب گوگل به آن، بیایید آن را برای شما بشنویم. در آن زمان گوگل تاکید کرد که این موضوع بر عملکرد و سلامت دستگاه تاثیری ندارد. اما اخیراً کاربران مشکلات جدیدی را در مورد تلفن های خود گزارش کرده اند، برخی از دارندگان پیکسل 8 متوجه موارد عجیبی در صفحه نمایش تلفن های خود شده اند. مشکلی در صفحه وجود دارد که باعث ایجاد می شود یک خط روی صفحه گوگل نیز با ضمانت سری پیکسل 8 به این مشکل پاسخ خواهد داد افزونه ساخته شده است.

گوگل برای کاربران پیکسل 8 گارانتی نمایشگر تمدید شده ارائه می دهد

من گزارش میدم عناوین اندروید، خطوط صورتی هستند، درست مانند خطوط روی گوشی های OnePlus. مشکل دیگر مشکل سوسو زدن صفحه است. بد نیست زیرا پیکسل 8 هنوز یک گوشی نسبتا جدید است. در حالی که ما اخبار مربوط به پیکسل 9 به طور کلی، پیکسل 8 هنوز یک گوشی عالی است.

بر اساس یک گزارش جدید، گوگل برای افرادی که این مشکلات را تجربه می کنند ضمانت نامه تمدید شده ارائه کرده است و کاربران پیکسل 8 آن را دریافت خواهند کرد. سه سال پوشیده شده اند. اگر صفحه نمایش گوشی شما در این سه سال مشکلی نداشت، می توان گفت که دستگاه شما خوب است.

همچنین لازم به ذکر است که برای اخذ این ضمانت یکسری شرایط وجود دارد. اولین و مهمترین چیز این است که حداقل یکی از این مشکلات را تجربه کنید. مورد بعدی این است که دستگاه شما به نوعی شناسه نیاز دارد تا به Google اطلاع دهد که گوشی شما واجد شرایط برنامه تعمیر است. مثلا شماره IMEI دستگاه

به غیر از دارندگان فعلی، تمدید گارانتی برای خریداران بالقوه Pixel 8 نیز خبر بسیار خوبی است هفت سال پشتیبانی نرم افزار، پردازنده تانسور G3 و مدل زبان جمنای نانو فواید.

نظر شما در مورد مشکل چیست؟ به نظر شما اقدامات گوگل کافی است؟