You are currently viewing گوگل در حال توسعه یک مدل هوش مصنوعی برای ایجاد ایموجی های پیکسل 9 است

گوگل در حال توسعه یک مدل هوش مصنوعی برای ایجاد ایموجی های پیکسل 9 است


شایعه شده است که گوگل در حال کار بر روی نسخه اندروید این ویژگی است جنموجی این اپل است. Genmoji یک ویژگی مولد برای هوش مصنوعی است iOS 18 که به شما امکان می دهد شکلک های سفارشی ایجاد کنید. کدهای موجود در آخرین نسخه اندروید 15 بتا 3 به ویژگی جدیدی اشاره می کنند که ممکن است به روشی مشابه کار کند. این ویژگی احتمالاً در پاییز امسال با سری پیکسل 9 معرفی خواهد شد. پیکسل های جدید دارای چیپست هستند تانسور G4 ساخت سامسونگ با NPU آنها برای فرآیندهای هوش مصنوعی تقویت خواهند شد.

گوگل پیکسل 9 ممکن است یک ابزار هوش مصنوعی مولد برای ایجاد ایموجی ها و برچسب های سفارشی معرفی کند

گوگل به تازگی سومین نسخه بتای عمومی را منتشر کرده است اندروید 15 طبق معمول، این به روز رسانی تغییرات زیادی را به همراه دارد و پیشرفت های زیادی را ارائه می دهد. اما به نظر می رسد موارد جزئی در این به روز رسانی وجود دارد که از نظرات پنهان شده اند. به گفته یک کارشناس مشهور دنیای اندروید، مشعل رحمان کدهای موجود در آخرین نسخه اندروید 15 شامل رشته هایی هستند که به یک تابع نام تایپ نشده اشاره می کنند دستیار خلاق اشاره می کند.

شواهد موجود در رشته‌های کد نشان می‌دهد که این «دستیار خلاق» یک ابزار هوش مصنوعی مولد است که توسط Google ایجاد شده است که می‌تواند یک برچسب یا شکلک برای شما ایجاد کند و آن را روی یک اسکرین شات یا تصویر دیگری که در حال ویرایش است قرار دهد. این ویژگی ممکن است به عنوان بخشی از ویرایشگر تصویر داخلی اندروید باشد، اگرچه ممکن است گوگل آن را داشته باشد Google Photos همچنین ادغام شوند. همانطور که رحمان اشاره می کند، این شرکت قبلا ابزارهای ویرایش تصویر خود را در نمایشگر عکس خود ادغام کرده است.

در حال حاضر هیچ راهی برای تعیین این ویژگی وجود ندارد هوش مصنوعی مولد مشخص نیست که آیا به صورت بومی روی دستگاه اجرا می شود یا به پردازش مبتنی بر ابر متکی است. با این حال، رحمان پیشنهاد می کند که این توانایی می تواند باشد محلی بهره وری.

وی در توضیح جزئیات این کشف می نویسد:

با توجه به اندازه و وضوح پایین استیکرها، حدس می زنم این ویژگی قابلیت اجرا بر روی موتور پردازش عصبی بومی دستگاه را بدون نیاز به پردازش ابری داشته باشد.

رحمان همچنین به سرنخ‌هایی دست یافت که نشان می‌دهد ممکن است یک دستیار خلاق در آن نقش داشته باشد سری پیکسل 8 اما هنوز هیچ مدرک محکمی برای این موضوع وجود ندارد.

این ویژگی هوش مصنوعی مولد ممکن است انحصاری Google Pixels باشد

نام این جعبه ابزار (com.google.android.apps.pixel.creativeassistant) نشان می دهد که Creative Assistant منحصر به گوشی های پیکسل خواهد بود. بنابراین در حالی که این ویژگی ممکن است به عنوان بخشی از اندروید 15 باشد، محصولات غیر گوگل با آپدیت بعدی اندروید آن را دریافت نخواهند کرد.

با این حال، با توجه به رایج بودن هوش مصنوعی مولد در حال حاضر، اگر سایر شرکت‌ها ویژگی مشابهی را در پوسته‌های سفارشی اندروید خود ایجاد کنند، تعجب نخواهیم کرد. انتظار می رود سامسونگ در اواخر سال جاری چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی را معرفی کند یک رابط کاربری 6.1.1 و یک رابط کاربری 7.0 روشن کن.

نظر شما در مورد ویژگی جدید گوشی های پیکسل چیست؟