You are currently viewing گوشی HMD Skyline با نسل دوم اسنپدراگون 7s در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

گوشی HMD Skyline با نسل دوم اسنپدراگون 7s در بنچمارک Geekbench مشاهده شد


همانطور که قبلاً گزارش شد، HMD Global در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید به نام Skyline است. چند هفته پیش شاهد رونمایی از رندرهای این دستگاه بودیم که طراحی الهام گرفته از نوکیا لومیا 920 را نشان می داد.حالا این گوشی HMD Skyline در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است که برخی از مشخصات کلیدی آن را تایید می کند.

گوشی HMD Skyline با طراحی مشابه نوکیا لومیا در راه است

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط بنچمارک Geekbench، HMD Skyline دارای تراشه 8 هسته ای خواهد بود. چهار هسته با فرکانس 1.96 گیگاهرتز کار می کنند و چهار هسته باقی مانده دارای فرکانس 2.40 گیگاهرتز هستند. بر اساس این مشخصات، انتظار می رود HMD Skyline دارای این تراشه باشد نسل دوم اسنپدراگون 7s به کوالکام مجهز شود. نسخه 8 گیگابایت رم این دستگاه در بین داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شده است.

داده های بنچمارک Geekbench

لیست Geekbench تایید می کند که این گوشی هوشمند با اندروید 14 خارج از جعبه عرضه خواهد شد. این گوشی تست تک هسته ای را پشت سر گذاشت 1027 امتیاز و همچنین در آزمون چند هسته ای 2857 امتیاز ثبت شده است متاسفانه بنچمارک مذکور هیچ مشخصات دیگری از HMD Skyline را نشان نمی دهد.

مشخصات احتمالی HMD Skyline

طبق گزارش های قبلی، گوشی هوشمند آینده HMD دارای صفحه نمایش OLED با وضوح FullHD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب این دستگاه دیده می شود. دوربین اصلی 108 مگاپیکسل رزولوشن دارد و دوربین دیگر از نوع اولترا واید خواهد بود. دوربین سوم احتمالا از نوع ماکرو یا عمقی است. انتظار می رود این دستگاه به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز شود.

تحت عنوان گوشی HMD Skyline دارای باتری با ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. انتظار می رود این دستگاه به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و بلندگوهای استریو مجهز شود. این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP67 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. شایعات حاکی از آن است که نسخه HMD Skyline با 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمت 520 یورو به دست خریداران خواهد رسید. منتظر این دستگاه هستیم در ماه جولای (اوایل تیر تا اوایل آگوست) معرفی شود

HMD Atlas با اسنپدراگون 4 نسل 2 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند HMD آینده چیست؟