You are currently viewing گوشی های ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite با طراحی آیفون مانند رونمایی شدند.

گوشی های ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite با طراحی آیفون مانند رونمایی شدند.


ماه گذشته ZTE گوشی پرچمدار خود را معرفی کرد آکسون 60 اولترا فاش شد اکنون شاهد معرفی دو گوشی هوشمند جدید از این سری هستیم. ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite گوشی های مقرون به صرفه ای با طراحی و مشخصات نسبتا مشابه هستند.

گوشی ZTE Axon 60 با تراشه Unisoc رونمایی شد

طراحی ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite شبیه به گوشی های آیفون است. در قاب پشتی این دو گوشی هوشمند شاهد یک ماژول دوربین مربعی با سه سنسور هستیم. فریم این دو دستگاه صاف است، رنگ قرمز دکمه پاور آن را بیشتر به چشم می آورد. حسگر اثر انگشت نیز روی دکمه پاور قرار گرفته است.

ZTE Axon 60

دوربین سلفی ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite در داخل یک سوراخ پانچ قرار دارد که شبیه به “جزیره پویا” اپل کار می کند. ZTE این ویژگی را Live Island می نامد و از آن برای نمایش اعلان ها استفاده می شود. Axon 60 دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی با وضوح FullHD+ است. اما مدل Lite به صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح HD+ و نرخ رفرش 90 هرتز مجهز شده است.

گوشی های ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستند. مدل استاندارد دارای یک دوربین ماکرو 2 و یک دوربین تشخیص عمق است. متأسفانه اطلاعاتی در مورد سنسور دوربین حسگر عمق این دستگاه به اشتراک گذاشته نشده است. علاوه بر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، Axon 60 Lite از دوربین های 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و هوش مصنوعی استفاده می کند. ZTE Axon 60 به صورت استاندارد با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی عرضه می شود، اما دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای نسخه Lite در نظر گرفته شده است.

ZTE Axon 60 Lite

تراشه Unisoc T616 وظیفه تامین قدرت پردازش لازم برای ZTE Axon 60 را بر عهده دارد. اما Axon 60 Lite از تراشه Unisoc T606 استفاده می کند. نسخه استاندارد با 6 گیگابایت رم عرضه می شود، در حالی که نسخه Lite با 4 گیگابایت رم (به علاوه یک ویژگی رم مجازی) عرضه می شود. هر دو گوشی هوشمند دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت هستند و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کنند. این دو دستگاه به صورت پیش فرض با اندروید 13 به دست خریداران خواهند رسید.

قیمت ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite

گوشی های ZTE Axon 60 و Axon 60 Lite در رنگ های طلایی، بنفش، مشکی و آبی موجود هستند. نسخه استاندارد با قیمت آن معادل 219 دلار است در دسترس خواهد بود، اما نسخه Lite با قیمت معادل 177 دلار است به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

گوشی ZTE Axon 60 Ultra با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای معرفی شد

نظر شما در مورد این گوشی های هوشمند جدید ZTE و کلون های آیفون چیست؟