You are currently viewing گوشی جدید HTC در 23 ژوئن معرفی می شود: آیا U24 Pro وارد بازار می شود؟

گوشی جدید HTC در 23 ژوئن معرفی می شود: آیا U24 Pro وارد بازار می شود؟


تاریخ عرضه گوشی جدید اچ تی سی اعلام شد. گوشی هوشمند جدید این برند در ساعت 8 صبح (به وقت تایوان) در تاریخ 12 ژوئن (23 ژوئن) رونمایی خواهد شد. این شرکت پوستری را در فیسبوک منتشر کرده که تصویری از کناره این گوشی را نشان می دهد. متأسفانه، این پوستر جزئیات دیگری در اختیار ما قرار نمی دهد. انتظار می رود این گوشی هوشمند جدید HTC U24 Pro نام دارد

گوشی جدید اچ تی سی احتمالا دارای تراشه نسل سوم اسنپدراگون 7 خواهد بود

در ماه آوریل شاهد حضور HTC U24 Pro در میان داده های کنسول گوگل پلی بودیم. بنابراین این گوشی آینده HTC که هفته آینده معرفی می شود احتمالاً U24 Pro مورد انتظار است. مشخص شد که این دستگاه دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 1080 در 2436 پیکسل خواهد بود. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض با اندروید 14 عرضه خواهد شد. تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 این دستگاه وظیفه تامین قدرت پردازش مورد نیاز HTC U24 Pro را بر عهده دارد. این چیپست بر اساس فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است. HTC U24 Pro با 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. همچنین می دانیم که این دستگاه از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند.

پوستر ارسال شده در فیس بوک HTC

پسندیدن GSMArena او نشان می دهد که در ماه مه بوده است HTC U23 Pro معرفی شد. بنابراین قطعا زمان معرفی جانشین این گوشی هوشمند فرا رسیده است. اگرچه اچ تی سی اخیرا دستگاه های زیادی را معرفی نکرده است، اما همچنان در تلاش برای حضور در بازار گوشی های هوشمند است. لازم به ذکر است که گوشی های سری U اچ تی سی در سطح جهانی در دسترس نیستند. این سری فقط در بازارهای منتخب موجود است.

یک گوشی HTC U24 Pro با تراشه اسنپدراگون و صفحه نمایش خمیده در کنسول Google Play مشاهده شد.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند HTC چیست؟