You are currently viewing گوشی تاشو Honor Magic V3 حتی باریکتر از Magic V2 خواهد بود

گوشی تاشو Honor Magic V3 حتی باریکتر از Magic V2 خواهد بود


کمتر از یک سال پیش بود Honor Magic V2 این گوشی به عنوان باریک ترین گوشی تاشو با تراشه اسنپدراگون معرفی شد. حالا آنر می خواهد رکورد خودش را بزند! بله، رسما تایید شده است که گوشی تاشو آنر مجیک وی 3 حتی از مجیک وی 2 نیز باریکتر خواهد بود.

Honor Magic V3 باریکتر از نسل قبلی است

Honor Magic V2، به عنوان گوشی بزرگ تاشو این برند چینی، ضخامت 9.9 میلی متری را در حالت بسته ارائه می دهد. این یک دستاورد بزرگ است و سایر رقبا در ارائه محصول باریک تر شکست خورده اند. اکنون به نظر می رسد که نسل بعدی حتی باریک تر خواهد بود.

این برند امروز در Weibo گفت که Magic V3 وقتی صحبت از نازکی محصول تاشو به میان می‌آید، «یک بار دیگر سطح را بالاتر می‌برد».

در حالی که خود آنر چیزی بیش از این نگفته است، منبعی در شبکه اجتماعی X مدعی شده است که ضخامت این دستگاه کمتر از 9 میلی متر نخواهد بود، اما همچنان باریکتر از نسل قبلی خود خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، برد هدف ما 9 تا 9.98 میلی متر است.

البته تیزری که در تصویر می بینید بسیار غیر واقعی است. اگر می خواهید تصور دقیق تری از ضخامت دستگاه داشته باشید، باید تصویر اصلی مقاله را مشاهده کنید. در حالی که بسیار باریک است، اما یک شیطنت در تیزر رسمی وجود دارد که آن را باریک تر از آنچه هست نشان می دهد.

همین منبع همچنین ادعا می کند که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می گیرد و از شبکه مخابراتی “5.5G” و اتصال ماهواره ای در چین پشتیبانی می کند.

وزن آن بین 220 گرم تا 229 گرم و باتری آن بین 5000 تا 5990 میلی آمپر ساعت خواهد بود که از شارژ سیمی 66 واتی پشتیبانی می کند.

همچنین شایعه شده است که دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی «چشم عقابی» و همچنین یک دوربین پورت USB C “بسیار باریک”. در آن ارائه شود.

شایعات قبلی ادعا می کردند که Honor Magic V3 ماه آینده وارد بازار می شود و این واقعیت که این برند امروز کمپین تیزر خود را راه اندازی کرد، به نظر می رسد تأیید کننده آن باشد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی تاشو Honor هستید؟